Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en liten en på 1 mnd og 1 uke, eksakt. 
Han sover seriøst kun 15 min av gangen. Når han er våken er han som regel grinete. Jeg blir helt sliten. Får ikke spist, tatt vare på de to andre jeg har, eller ryddet. Han har ikke luftsmerter, han presser ikke. Han er bare misfornøyd… hva kan jeg gjøre for at han skal finne søvnen og roen? Han blir skikkelig sint med engang! Ikke litt kaving først, rett på hyling..

Anonymkode: 5f2a8...ec1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min andre var sånn. Det ble ikke bedre før 8 måneders alder😩 Hadde han mye i bæresele. 

Anonymkode: d1605...a46

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min andre var sånn. Det ble ikke bedre før 8 måneders alder😩 Hadde han mye i bæresele. 

Anonymkode: d1605...a46

Blæh! Har prøvd bæresele, men føler han er så langt nede og ikke sitter godt.😅 han er ikke noe fornøyd med den heller, kanskje fordi han ikke sitter godt 

Skrevet

Får han ro rundt seg når han skal sove? Eller har han søsken som lager bråk? 

Min første baby kunne sove seg igjennom alt men andre babyen sover mye lettere og må skjermes for lyder for å få en god lur 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blæh! Har prøvd bæresele, men føler han er så langt nede og ikke sitter godt.😅 han er ikke noe fornøyd med den heller, kanskje fordi han ikke sitter godt 

Da ville jeg forsøkt noe annet bæretøy, enten elastisk sjal eller annen bæresele (f.eks. ergobaby embrace). Høres ut som han trenger å få sovet litt mer sammenhengende, og litt hjelp til det.

Anonymkode: 2eafd...4b3

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket han hos kiropraktor? At ikke han har noen låsninger etter fødselen?

Anonymkode: fe043...d31

Skrevet

Vår sønn fikk låsninger i nakken under fødsel, men besøk hos naprapat fikset det 

Det er verdt et forsøk ihvertfall 

AnonymBruker
Skrevet

Min var sånn, tok tida på søvnen hans og dei gangane vi passerte 10 minutt var det jubel. Det varte i 6-8 uker, som var frykteleg lenge mens det sto på. Full forstålse for at du blir sliten! Og mange som sa at eg måtte ta vare på meg, "det gjer ingenting om baby gråter litt, du må da spise", trur ikkje dei forstår at det ikkje var snakk om litt sutring men full hyling. Det er vanskelig å legge fra seg då! 

Vi gjorde alt vi kunne for å få han til å sove, vogn over dørstokk, biltur, bæresele og trapper, osv. Det går over, men det er heilt forderdelig når det står på. Eg googla mykje og prøvde alt frå white noise til trøstetrappa, og nokon dager funka det eine og nokon dager det andre. 

Anonymkode: 4dda9...ecd

Skrevet

Jeg hadde en som sovnet halveis i matingen, så jeg fikk henne til å spise mer før hun sovnet. Min erfaring er at hvis de er gode og mette sover de lenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vår var helt lik og hadde uoppdaget melkeproteinallergi. Fullammet. Begynte å sove kjempegodt ca en uke etter at jeg kuttet melk i min kost. Da var han ca 4 mnd  og ble en helt ny baby, blid og glad. Kan det være det? 

Anonymkode: 1ddd6...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...