Gå til innhold

Hvis Putin plutselig dør

Neverland

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, tror som sitter nærmest Putin har samme mål som han selv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neverland skrev (52 minutter siden):

… tror du det blir slutt på krigen da? 

ja, og det er slutt på Russland og regimet, misfostrende kommer til å bli henrettet en etter en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det.  Når en liten gruppe Oligarker skal ut å oligarke, så er det best med et størst mulig land å stjele ressurser fra.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig det, men har ikke helt troen på fred helt enda dessverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ville betyr slutten på denne krigen, men jeg er red det kunne ført til mye uroligheter i fremtiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg vil bety slutten på krigen. Ingen andre er like redd å tape ansikt så ingen er like motivert å holde på.

Det er en del tråder på reddit om crowdfunding, jeg hadde glatt donert litt hvis det var seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Egenskap said:

ja, og det er slutt på Russland og regimet, misfostrende kommer til å bli henrettet en etter en...

De har for tiden ikke dødsstraff i Russland. Medvedev vil gjerne ha det tilbake, og det ville vært ironisk om han selv ble den første til å henrettes.

Ellers: Ja, jeg tror de ville funnet en måte å avslutte krigen på hvis Putin døde. Russerne klarte jo til slutt å ta livet av RasPutin, og jeg er temmelig sikker på at Putin har mektige fiender i sitt eget land. Oligarkene liker nok ikke at de mister båtene sine og må kvitte seg med fotballagene sine. Og blir Putin fjernet, vil neppe lakeiene hans sitte særlig trygt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Pawn Hearts said:

De har for tiden ikke dødsstraff i Russland. Medvedev vil gjerne ha det tilbake, og det ville vært ironisk om han selv ble den første til å henrettes.

Ellers: Ja, jeg tror de ville funnet en måte å avslutte krigen på hvis Putin døde. Russerne klarte jo til slutt å ta livet av RasPutin, og jeg er temmelig sikker på at Putin har mektige fiender i sitt eget land. Oligarkene liker nok ikke at de mister båtene sine og må kvitte seg med fotballagene sine. Og blir Putin fjernet, vil neppe lakeiene hans sitte særlig trygt.

Tenker på vesner fra Ronja røverdatter når jeg hører oligarker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neverland skrev (På 3.3.2022 den 16.14):

… tror du det blir slutt på krigen da? 

Jeg tror det, iallfall hvis dødsårsaken er militærkupp. Da vil det jo bli en junta som tar over, og jeg tror avslutning av krigen vil være motivet for et eventuellt militærkupp.

Om han dør av naturlige årsaker tror jeg også krigen slutter. Putinbanden vil svekkes hvis de mister sin fører.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (På 3.3.2022 den 17.03):

Nei, tror som sitter nærmest Putin har samme mål som han selv. 

Blir det militærkupp så kan hele Dumaen ende opp i Sibir. Jeg tror russiske offiserer er de som er mest farlige for Putin. Fordi de sannsynligvis har tilgang til informasjon og også militær slagkraft. 

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Huldretusse

Det var så og si det som skjedde med Hitler. Når han skjønte at han måtte gi seg, så måtte han rett og slett dø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...