AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Jeg vet ikke hva du mener med lave kanter, så kanskje dette er alt for høyt, men jeg er i hvert fall veldig fornøyd: https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/babynest-lekereder/kaxholmen-babynest-star-gra Anonymkode: 46ea8...f80 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #3 Skrevet 4. mars 2022 Forstår heller ikke helt hva du mener, men vi er veldig fornøyde med dette fra Spar Kjøp: https://www.sparkjop.no/babynest-petite-nuit-82x48x13cm_618570?gclid=CjwKCAiAjoeRBhAJEiwAYY3nDHOMZ0ZBy0A_bde7m8HMRVv5CHD4TC1Apealc05dBa3TqagucmzMrBoCpWcQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Er mulig å åpne enden, slik at det kan brukes lenger. Anonymkode: ea06d...de7
Lyco Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Jeg var også opptatt av faste kanter, og gikk for Voksi sitt, og var veldig fornøyd med det: https://lekmer.no/voksi-premium-babynest-grey-flying/p/153172?country_override=NO&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=bs-shopping-no-css-high-new&gclid=CjwKCAiAjoeRBhAJEiwAYY3nDMPE8MGb1fcgOPrrTYPjQ2eo2Ik7PW3V-KedG9hibxjZdstUs5dpHhoCKlEQAvD_BwE Kan også utvides så det kan brukes lengre.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Enig med Lyco over her. Helt suverent. Faste kanter, ikke for høye. Synes de fleste er for myke, pluss at kanten nede i nestet går litt innover på en måte. Så fort gjort for et lite ansikt å komme litt for langt inn. Med voksi sitt skjer ikke det. Kantene går ikke innover nede, trekket gjør så det skrår litt utover på en måte. Å det sammens med stødige kanter, gjør at ansiktet ikke "forsvinner" inn i kanter/mykt stoff/fyll. Hele nestet "puster" å godt. Litt dårlig forklart men😆 Anonymkode: 8bbcf...099
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 Jeg hadde fra done by deer... jeg kjøpte den med tanke på det samme som du sier her. Veldig fornøyd! Selger den for 200 på finn Anonymkode: 5054d...65f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 Sleepyhead er veldig fast😊 Anonymkode: d600e...cb9 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg hadde fra done by deer... jeg kjøpte den med tanke på det samme som du sier her. Veldig fornøyd! Selger den for 200 på finn Anonymkode: 5054d...65f Er det hard/fast bunn i det? Anonymkode: 8d0cd...a49
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 Kjenner du ingen som kan sy? min mor sydde et til oss, da fikk jeg bestemme fastheten i kantene selv og jeg fikk underlag jeg kunne ta inn og ut etter hva jeg ønsket. Brukte mest uten underlag fordi vi hadde nestet for det meste på sofaen og i senga. Anonymkode: d1846...3ac
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #10 Skrevet 6. mars 2022 Tror vi har kaxholmen, det ligner veldig på det fra Jollyroom som.det ble lenket til tidligere. Det er fast, har fast madrass og kantene, spesielt ved hodet er lave, mye lavere enn det som et på bildet av Voksi-nestet det lenkes til. Vi er kjempefornøyd med det, spesielt at kanten ved hodet er veldig lav. Anonymkode: b37d7...e22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå