AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Hvis man skal lage kokospudding, bruker man da kokosmelk på boks, eller sånn på kartong? Kokosmelk på boks er liksom sånn som ikke er fettredusert Anonymkode: c6dbe...b98
Brunhilde Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Hva sier oppskriften? Helt intuitivt så ville jeg valgt en variant som ikke var fettredusert til pudding, men jeg trodde begge variantene fantes både i boks og på kratong?
Brunhilde Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Kokoso skrev (Akkurat nå): Oppskriften sier bare kokosmelk… ts Da ville jeg valgt den "feteste" varianten. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Her ville bruk ikke fettredusert. Om det er på boks eller kartong har ikke noe å si. Anonymkode: e71ea...792 2
Gjest Kokoso Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 Det er kokosmelk, sukker egg, eggeplommer og vaniljesukker i oppskriften ts
Gjest Kokoso Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 Brunhilde skrev (Akkurat nå): Da ville jeg valgt den "feteste" varianten. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her ville bruk ikke fettredusert. Om det er på boks eller kartong har ikke noe å si. Anonymkode: e71ea...792 Oki takk
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 Kokoso skrev (8 minutter siden): Det er kokosmelk, sukker egg, eggeplommer og vaniljesukker i oppskriften ts Jeg ville brukt fet kokosmelk fra kartong. Den er fri for tilsetningsstoffer også, noe ikke boksene er. Anonymkode: 1ac82...464
Frøkenfryden Skrevet 3. mars 2022 #9 Skrevet 3. mars 2022 (endret) Brunhilde skrev (1 time siden): Hva sier oppskriften? Helt intuitivt så ville jeg valgt en variant som ikke var fettredusert til pudding, men jeg trodde begge variantene fantes både i boks og på kratong? Tenker det samme, at kartong eller boks ikke er forskjell nødvendigvis. Men unngå light og kanskje også kokoskrem. Muligens for tykk. Ellers kan alle det står kokosmelk på funke vil jeg tro. Endret 3. mars 2022 av Frøkenfryden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå