AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #21 Del Skrevet 4. mars 2022 milla boutique er bare utrolig flott da. Det er så mye fint der, men det er sjukt dyrt. Jeg har nylig flyttet og kjøpt en del på jysk. Mye på tilbud. Men synes kommodene var vanskelig å sette sammen. Jeg har kjøpt seng på Skeidar, har ikke fått den ennå, men tenker den er bedre enn den jeg har fra Ikea. Anonymkode: 5d9d0...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #22 Del Skrevet 4. mars 2022 Liker Expo Nova og Tannum, Slettvoll, Møbelgalleriet, Straen Interiør mm- Holder meg unna overprisede billigbutikker som Bolia. Handler forbruksvarer o.l på IKEA. Anonymkode: 299dd...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #23 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Liker best illums, bolina, milla boutique, Møbelringen, ikea. holder meg unna skeidar, bohus, jysk. Anonymkode: ddc47...c1e Hvis jeg skal holde meg unna de butikkene, blir det snart ikke noen butikker å besøke for å se på møbler. Møbelringen er jeg innom avogtil. De andre butikkene du foretrekker vet jeg knapt hva er. Anonymkode: 7c8a0...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #24 Del Skrevet 5. mars 2022 Holder meg unna Kremmerhuset. De var mye bedre for 10-15 år siden. Nå er alt billig, glassvarer er ripet opp, marmor er ikke marmor men polyetylen osv. Jysk har så ikke fine varer. Bohus har utdaterte møbler og dekor, Halvor Bakke sine ting er bare for dyre og i mørk hyttestil og belysningen henger igjen på 90-tallet. H&M Home er en favoritt, ikea har mye bra, Kid har alltid salg på noe man trenger, Indiska kan tidvis ha fine unike ting. Nordicnest har mye fint. Merker at jeg kjøper mindre dekor enn for noen år tilbake, nå er det heller én ting fremfor ti. Og bare store ting. Vil ha det helt enkelt, mye enklere å holde alt strøkent da. Anonymkode: 17d1b...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #25 Del Skrevet 5. mars 2022 Polyresun * Anonymkode: 17d1b...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #26 Del Skrevet 5. mars 2022 Polyresin* Anonymkode: 17d1b...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 5. mars 2022 #27 Del Skrevet 5. mars 2022 Fløff skrev (14 timer siden): Handler seng de få gangene jeg har gjort det på Bohus/Skeidar. Har nok mest fra Bolia, brukt teakmøbler, IKEA og belysning fra designmerker. Har for eksempel Eames spisestuestoler, et rimelig spisebord fra IKEA, flowerpot lamp kjøpt på en nå nedlagt lampebutikk (Futura) på Grunerløkka. Tallerkner/skåler er Teema Ittala og glassene Ikea. Med andre ord full krasj 😅 Stua er litt samme «alt mulig». Har lite nips, så mine favoritter blir liksom for større møbler og lamper. Synes bambuskolleksjonen på Jysk er fin, men ellers kjøper jeg ingenting der. Synes også HM Home har litt fint særlig på barnerom og tekstiler generelt. Jeg savner Futura. Det var min soleklare favoritt. Handler klart mest på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #28 Del Skrevet 5. mars 2022 Jysk har mye dårlig kvalitet når det gjelder møbler, men noe er faktisk bra og. Dyrere møbler er i bra kvalitet. Anonymkode: 524ff...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #29 Del Skrevet 5. mars 2022 Men Jysk i Moss (Rygge)... man kjøper en stol i kassa og blir henvist til vareutleveringen på baksiden av bygningen.Det er så langt bak der man må kjøre bil. Baksiden deler de derimot med andre firma og er skikkelig luguber. så der står man plutselig i en kø med mannfolk som skal hente sakene sine, foran en lukket lagerdør, omgitt av henlagte kjøleskap og alskens skrot. Hele greia føles skikkelig shady. og shabby. Anonymkode: 1449b...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #30 Del Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men Jysk i Moss (Rygge)... man kjøper en stol i kassa og blir henvist til vareutleveringen på baksiden av bygningen.Det er så langt bak der man må kjøre bil. Baksiden deler de derimot med andre firma og er skikkelig luguber. så der står man plutselig i en kø med mannfolk som skal hente sakene sine, foran en lukket lagerdør, omgitt av henlagte kjøleskap og alskens skrot. Hele greia føles skikkelig shady. og shabby. Anonymkode: 1449b...caf Sånn er det overalt da.. Anonymkode: 17d1b...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #31 Del Skrevet 5. mars 2022 Unngår så og si alle interiørbutikker. Alle har det samme bare i forskjellig kvalitet og pris. Finner liksom ingenting som er unikt. Bruker derfor så og si alltid finn, eller ikea til møbler de gangene jeg har behov for det, ellers er jeg fan av bruktbutikker når jeg kommer over en. Sist jeg handlet interiør va på rusta for noen dager siden, kjøpte to grønne tepper og puter. Jeg er vell mer en "praktisk" interiørshopper, ting til oppbevaring og enklere løsninger til hjemmet 😅 Anonymkode: f1bfb...c31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dive deep Skrevet 6. mars 2022 #32 Del Skrevet 6. mars 2022 Styrer langt unna Jysk. Billig og dårlig kvalitet. Liker mye av det de selger på kid men har nok pynteting så sjelden jeg kjøper noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #33 Del Skrevet 9. mars 2022 Jysk er som regel noe drit, men jeg har nå et par ting der i fra fra tidligere dårlig økonomi. Tv-benken fra Jysk, har faktisk overrasket meg med god kvalitet og enkel montering, i motsetning til stue-bordet. Men Jysk har jo aldri noe nytt heller da, og opererer med sine «60% avslag !!» greie hele tida. Ellers er riviera maison en stor favoritt hos meg, handler også litt fra home and cottage eller finn Anonymkode: d89d5...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #34 Del Skrevet 9. mars 2022 For nips så liker jeg H&M Home, og Ellos og Jotex har faktisk en del fint både møbler og dill. Jysk er jeg ikke glad i, ser veldig kjipt ut. Illums går jeg bare gjennom, det er butikken der tiden står stille, som henger bak på alle trender. De har akkurat det samme der hvert år, for folk uten smak men som bare skal ha noe basic bitch "design". Anonymkode: d690a...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #35 Del Skrevet 9. mars 2022 Jeg handler brukt, på ikea, og på highend a la Huseby osv for skikkelig design. Har også noe fra jysk, men det er fra high end segmentet deres og den er ok. unngår skeidar, bohus, Møbelringen, bolia osv. skal jeg først bruke så mye penger på møbler, så skal det være skikkelig, som wegner, Mogensen osv. så jeg er sånn enten eller; billig fra brukt eller ikea, eller veldig dyrt 🙊 Anonymkode: e60a0...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #36 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For nips så liker jeg H&M Home, og Ellos og Jotex har faktisk en del fint både møbler og dill. Jysk er jeg ikke glad i, ser veldig kjipt ut. Illums går jeg bare gjennom, det er butikken der tiden står stille, som henger bak på alle trender. De har akkurat det samme der hvert år, for folk uten smak men som bare skal ha noe basic bitch "design". Anonymkode: d690a...407 Haha, må le av det du skriver om illums. De er jo ikke bak, de selger tidløse klassikere. Det er jo du som er basic bitch ved å handle fast design på ellos, jotex og HM. Anonymkode: e60a0...380 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #37 Del Skrevet 9. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For nips så liker jeg H&M Home, og Ellos og Jotex har faktisk en del fint både møbler og dill. Jysk er jeg ikke glad i, ser veldig kjipt ut. Illums går jeg bare gjennom, det er butikken der tiden står stille, som henger bak på alle trender. De har akkurat det samme der hvert år, for folk uten smak men som bare skal ha noe basic bitch "design". Anonymkode: d690a...407 Jeg elsker at Illums har det samme år etter år! (Selv om det ikke stemmer helt da). Min drømmeinnredning er at alt er dansk og fra 50-70-tallet. Anonymkode: 214a6...4d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå