Gå til innhold

Har du profil på Blink?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada gjest, råtne epler finnes overalt - noe annet ville vært rart.

Skrevet
Jada gjest, råtne epler finnes overalt - noe annet ville vært rart.

Leste du det jeg spurte om??

Trådstarter

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet (endret)

Beklager å måtte blande meg inn, men jeg fatter ikke at folk her svarer når de ikke har profil på blink.

Det blir (som jeg har nevnt før) det samme som om at hvis en person spør, "har du katter, og hvordan katt har du"?

Også da svarer da gjerne IKKE folk; "nei, har ikke katt jeg" (se...hvor meningsløst det blir...)

Nei vel...hva har dere i tråden å gjøre da? :forvirret:

Endret av *Sexy*Cat*
Skrevet

Det spørres om "har du profil på Blink?" - et spørsmål som i utgangspunktet kan få to svar; ja eller nei

Gjest Sesselja
Skrevet

Ja, jeg har profil på blink.

Jeg er gift og bruker det ikke for å date eller sjekk opp typer (selv om det er nok av gifte på blink som gjør det...). Jeg bruker det heller ikke for å holde kontakt med venner, det funker MSN eller vanlig epost bedre til. Men det funker utmerket som et middel til å unngå å gjøre arbeid og oppgaver som venter! Ikke ulikt KG. ;)

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Det spørres om "har du profil på Blink?" - et spørsmål som i utgangspunktet kan få to svar; ja eller nei

Selvfølgelig, men spørsmålet er jo i hovedsak ment for de som virkelig har blink-profil. Skal da ikke så mye til for å skjønne det. Guri malla. :roll:

Skrevet
Selvfølgelig, men spørsmålet er jo i hovedsak ment for de som virkelig har blink-profil. Skal da ikke så mye til for å skjønne det. Guri malla.  :roll:

Da mener du og jeg to forskjellige ting. For når et spørsmål er stilt slik er jeg, i likhet med de andre her som ikke har profil på Blink, i min fulle rett til å besvare spørsmålet. At du har problemer med det, og tilsynelatenede elsker å pirke på alt som ikke passer din standard er ditt problem. Du må selvfølgelig gjerne påpeke det, slik du nettopp gjorde, men samtidig ta høyde for at folk ikke bryr seg så mye om hva du mener.

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Selvfølgelig, men spørsmålet er jo i hovedsak ment for de som virkelig har blink-profil. Skal da ikke så mye til for å skjønne det. Guri malla.  :roll:

Utfra hovedinnlegget synes jeg det er like naturlig å svare "nei, jeg har ikke profil på Blink, fordi..." Trådstarter vil ha argumenter både for og imot, siden hun er usikker.

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Men det funker utmerket som et middel til å unngå å gjøre arbeid og oppgaver som venter! Ikke ulikt KG. ;)

Å, nå fikk jeg også lyst til å løpe og lage meg en profil... ;)

Skrevet

Jepp det har jeg. Og Blink er IKKE et sjekkested. Beskrivelsen Dagbladet selv har gitt Blink er:

"Blink er en møteplass for Dagbladet's lesere hvor de kan treffe nye mennesker, snakke om felles interesser og fremme egne nyheter og meninger. I dag er Blink norges største nettsamfunn med 918 644 unike besøkende hver måned."

Riktig nok kommer det en slibrig melding i ny og ne. Men jeg bruker blink for å holde kontakten med vennene mine.

Skrevet

Hvorfor er folk så redde for at det også er et sjekkested? Hvorfor tror dere det heter Blink?

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Ja, jeg har profil på Blink :)

Har gitt opp å finne mann på nettet da, bruker det til å ha litt kontakt med venner og diskutere i gruppene..

Skrevet (endret)
Leste du det jeg spurte om??

Trådstarter

Ja, leste du ikke svarene mine ?

Jeg svarer også gjesten som vil ha det til at Blink er et sex-sted, noe som er feil.

Jeg har også svart på at jeg har profil på Blink og så videre.

Ikke rart det oppstår forvirring når det er flere som kaller seg gjest i en tråd..

Endret av Nutmeg
Skrevet
Da mener du og jeg to forskjellige ting. For når et spørsmål er stilt slik er jeg, i likhet med de andre her som ikke har profil på Blink, i min fulle rett til å besvare spørsmålet. At du har problemer med det, og tilsynelatenede elsker å pirke på alt som ikke passer din standard er ditt problem. Du må selvfølgelig gjerne påpeke det, slik du nettopp gjorde, men samtidig ta høyde for at folk ikke bryr seg så mye om hva du mener.

Og det er i slike stunder jeg er overlykkelig for at jeg jobber med menn og ferdes mest med dem.

Skrevet
Og det er i slike stunder jeg er overlykkelig for at jeg jobber med menn og ferdes mest med dem.

:ler:

Og: Ja, eg har Blinkprofil. Har til dags dato ikkje sjekka opp nokon der. Men for all del: fin plass for en flørt for dei som vil det!

Eg har derimot "funne igjen" masse folk eg ikkje har hatt kontakt med på mange år. Kjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...