justme26 Skrevet 31. oktober 2005 #41 Skrevet 31. oktober 2005 eg har profil der inne. har funnet igjænn masse masse kjente fra før som eg ikje har sett eller snakka me på masse år!! det e nok litt sjekking der inne, men masse koselig og! blink e mitt andre heim...
justme26 Skrevet 31. oktober 2005 #42 Skrevet 31. oktober 2005 De har til og med en egen KG-gruppe http://blink.dagbladet.no/community/news.h...munity_id=66899 ← e medlem der og eg...
Shagya Skrevet 5. november 2005 #43 Skrevet 5. november 2005 Jeg har profil på Blink, og jeg og mange med meg er ikke der for å sjekke - eller bli sjekket opp !
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2005 #44 Skrevet 5. november 2005 En venninne av meg hadde en helt normal profil der og fikk masse tilbakemeldinger fra menn ennå hun ikke skrev at hun ville ha en kjæreste (!) Hun er riktignok single og søt, men hun søkte ikke etter noe eller noen der. Det strømmet på med brev og bilder fra villige og kåte gifte menn som ikke kjente sine begrensninger. Ikke nok med det, men alle mennene var stygge og taperaktige.
iingvild Skrevet 7. november 2005 #45 Skrevet 7. november 2005 Jeg har profil der, og trives. Har kjæreste, og har ikke fått noe annet enn koslige meldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå