Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #1 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har alltid trodd at Blink var et sjekkested ala finnenvenn osv...Fikk en mail fra en venninne der hun ba meg svare på Blink-quizen hennes..Tok en liten titt innom der og det virket jo mer som de profilerer seg som et sted for venner og holde kontakt osv..Ikke akkurat et sjekkested. Noen som vet? Fikk litt lyst til å legge inn profil der, siden jeg kjenner noen der..Men synes det er litt ekkelt å legge ut bilde på profil osv hvis kollegaer og sånn finner det, og det er ment som et sjekkested..Alle vet jo at jeg har samboer..Eller misforstår jeg opplegget helt?
minienthe Skrevet 28. oktober 2005 #2 Skrevet 28. oktober 2005 jeg har profil der og under registrering (og senere) kan du f.eks velge hva du "søker etter", hvordan siviltilstand du er i osv. jeg bruker blink både som en "møte folk" side og for å holde kontakt med venner og det er hva du gjør det til selv. personlig ser jeg ikke noe galt i å legge inn et allright bilde av seg selv som du ikke er flau over i det daglige, skriver du i tillegg en profil som klart sier hvorfor du er på blink så hadde ikke jeg vært bekymret. det må dog sies at det er enkelte plageånder som ikke kan dy seg med å sende suspekte meldinger men jeg ignorerer bare disse. det er også mulighet for å melde ifra hvis en bruker blir plagsom mot deg
Gjest Lizzi Skrevet 28. oktober 2005 #3 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har også profil på Blink. Er der kun for å fordrive tiden når jeg kjeder meg, og bruker det overhodet ikke som sjekkested. Barna mine er også på Blink, og jeg har fått mer forståelse for deres verden etter at jeg registrerte meg der. I tillegg er det mange ulike grupper på Blink. De fleste er useriøse, men innimellom finner du noen rikti bra grupper også.
Gjest blunke-blinker Skrevet 28. oktober 2005 #4 Skrevet 28. oktober 2005 Blink la om stilen for et par år siden, og definerer seg nå som et nettsamfunn i stedet for et sjekkested. Mye bedre, spør du meg - spesielt siden det vanker mange barn der. Fint sted, selv om man savner et sentralt forum ala dette. PS. Man KAN sjekke der og
Gjest Sukkerert Skrevet 28. oktober 2005 #5 Skrevet 28. oktober 2005 Jepp, men er der sjelden. Du kan krysse av i profilen for at du er samboer, vet du.
Xora Skrevet 28. oktober 2005 #6 Skrevet 28. oktober 2005 Ja, jeg er på Blink. For meg er det helt og holdent et vennested. Jeg har aldri "sjekket" på blink - det er ikke helt min greie.
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #7 Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Jeg har også profil der! Gøy å se på de tilgjengelige mennene der, men mest er jeg der for å diskutere i gruppene mine og føle meg litt mer sosial og ha litt mer kontakt med folk enn hva jeg har i RL. Endret 28. oktober 2005 av soleil~noir
Gjest Virvel Skrevet 28. oktober 2005 #8 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har brukt blink for å holde kontakten med gamle venner og kjente, og har også "møtt" mange nye, men den kontakten er som regel heller kortvarig. Jeg er ikke ute etter å møte verken kjæreste eller nye venner. Må si jeg har blitt veldig positivt overrasket over blink - jeg hadde profil på spray en gang i tiden, og der var det utrolig mye rart... Men på blink har alle som har kontaktet meg virket som alminnelige, hyggelige og oppegående mennesker.
nusta Skrevet 28. oktober 2005 #9 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg har både venner og beilere der. Blir jo nesten som i RL egentlig, et forum for alle, uansett hva de er ute etter. Blink kan brukes til alt mener nå jeg
Gjest gjest1 Skrevet 28. oktober 2005 #10 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er der ja. Men må si jeg fikk mye mer sleske-post da jeg var samboer enn nå som jeg er singel! Like greit egentlig, tar laaang tid før jeg blir så desperat at jeg må treffe folk på nett!
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #12 Skrevet 29. oktober 2005 På Blink traff jeg en bifil transe som likte å kle seg ut og ha gruppe-sex. Han jobbet som lærer i Oslo-skolen. Det er nok sex som trekker folk dit.
Nutmeg Skrevet 29. oktober 2005 #13 Skrevet 29. oktober 2005 Det er nok like mange forskjellige typer mennesker på Blink som i resten av verden
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #14 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg møtte en mann fra Jehovas vitner der..han var ikke god. Det kommer stort sett slibrige sex-meldinger inn dit. Noen er pedofile også for å fange opp barnemarkedet der.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2005 #15 Skrevet 29. oktober 2005 Har en profil, men har ikke vært innlogget på innmari lenge.. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur innom igjen..
Gjest gjest 0 Skrevet 29. oktober 2005 #16 Skrevet 29. oktober 2005 Nei det har jeg ikke, men flere jeg kjenner har. Jeg vil ikke ha profil der fordi jeg ser på det som et sjekkested. Mine venner påstår at de ikke bruker det til det, men da lurer jeg virkelig på hvorfor de gang på gang dater folk de har møtt gjennom blink
Blomsterenka Skrevet 29. oktober 2005 #17 Skrevet 29. oktober 2005 Nei, jeg har ingen profil på blink eller andre møtesteder på nettet. Vet om en som er på blink, og som enda ikke har møtt noen menn av interesse der, unntatt for å diskutere sammen med.
Nutmeg Skrevet 29. oktober 2005 #18 Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Jeg har ikke fått en eneste sexmelding den tiden jeg har vært på Blink. Nå står det rimelig klart at jeg ikke er intr i noen flørt da jeg er opptatt, men uansett, i motsetning til spray, så er Blink en drøm - folk leser faktisk profilen stort sett før de sender melding. Og det er like mange på Blink som er der for å få nye venner, holde kontakten med gamle venner, som de som er ute etter et heftig eventyr eller en livsledsager. OG, skal man ha bilde i profilen på Blink, så må man ha ansiktsbilde - og det gjør hele profilen mer seriøs.... Endret 29. oktober 2005 av Nutmeg
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2005 #19 Skrevet 30. oktober 2005 Vel, har faktisk opplevd at folk legger ut bilder av andre der (!) for en venninnne av meg skulle treffe en mann derfra, han hadde et ålreit bilde av seg i profilen og greier. Så, på treffet viser det seg at mannen egentlig var en dame (!) som var lesbisk og ville treffe damer...
Gjest Varg-Menja Skrevet 30. oktober 2005 #20 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg vil ikke ha profil der fordi jeg ser på det som et sjekkested. Mine venner påstår at de ikke bruker det til det, men da lurer jeg virkelig på hvorfor de gang på gang dater folk de har møtt gjennom blink ← Man kan da date folk man ikke har møtt på ett sjekkested også... Jeg ville nok foretrukket det, dersom jeg hadde vært singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå