Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres tanker om dette? Han fantaserer om kveling, underdanighet og å piske meg til huden regner und34 sex. 

Selv sier han dette ikke er viktig eller et must, men noe han kunne tenke seg å prøve.

Jeg er ikke der. Jeg er på sikt redd at han skal søke dette og være utro?

Hva er deres erfaringer der du og partneren din var ulike mtp seksuelle preferanser? 

Anonymkode: 1356b...3a8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han sier selv det ikke er viktig. Da ville jeg stolt på det.. 

Det er helt dønn normalt at man har ulike preferanser. Både seksuelt, og på andre vis. 

Anonymkode: e00f6...116

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Da er dere ikke kompatible, enkelt og greit. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han på død og liv ikke må prøve det så er det vel greit. Jeg har også seksuelle preferanser ingen av mine tidligere partnere har vært med på, og det har vært helt greit. Har ikke ønsket det andre steder heller.

Anonymkode: f9756...57e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da passer dere ikke så godt sammen. Her elsker vi begge denne typen sex, og kunne aldri med et sant hjerte data noen som ikke likte det samme. Det blir litt som å begge dele en lidenskap for sport eller reising. Man kan date en som ikke skjønner greia, men det blir ikke like givende. 

Anonymkode: 945df...fab

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, norw said:

Da er dere ikke kompatible, enkelt og greit. 

Med den logikken så er jo ingen kompatible på et eller annet vis. Å forvente at alle skal like A4-sex i misjonær med øyekontakt og følelser er for dumt. Sex skal være sex - ikke en aktivitet for noen å få dekt sitt bekreftelsesbehov og plastret på usikkerheten sin. 

Anonymkode: f7762...bbc

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde gjort det slutt. Han er syk i hodet.

Anonymkode: 6ced0...eab

Er han vel ikke, det er helt normalt. 

Anonymkode: aab3f...3f7

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Han bør nok ringe en psykiater, og få en time så raskt som mulig.

Anonymkode: 499e9...590

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da passer dere ikke så godt sammen. Her elsker vi begge denne typen sex, og kunne aldri med et sant hjerte data noen som ikke likte det samme. Det blir litt som å begge dele en lidenskap for sport eller reising. Man kan date en som ikke skjønner greia, men det blir ikke like givende. 

Men dette er altså ikke tilfellet her. Han har sagt det IKKE er viktig for ham.. 

Det er altså ikke som om han har en lidenskap for dette. Det er noe han synes er litt artig, ikke noe han er lidenskapelig opptatt av.

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han respekterer ditt nei.

Anonymkode: fc68b...62a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men dette er altså ikke tilfellet her. Han har sagt det IKKE er viktig for ham.. 

Det er altså ikke som om han har en lidenskap for dette. Det er noe han synes er litt artig, ikke noe han er lidenskapelig opptatt av.

Det er klart han sier til deg at det er lite viktig hvis du er negativ. Var det kjæresten min sa til ekser også. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Med den logikken så er jo ingen kompatible på et eller annet vis. Å forvente at alle skal like A4-sex i misjonær med øyekontakt og følelser er for dumt. Sex skal være sex - ikke en aktivitet for noen å få dekt sitt bekreftelsesbehov og plastret på usikkerheten sin. 

Anonymkode: f7762...bbc

Det er vell heller normalt at sex er følesesladet og gir folk bekreftelse i parforhold? 🤦Her er det du som skiller deg ut ved å avfeie den typen sex. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Snille menn liker ikke sånt!

Anonymkode: 0f826...d13

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mishandling er ikke en «preferanse». Det sier alt om ham at han fantaserer om å skade deg. Dette er ikke kjærlighet.

Anonymkode: 655c8...f62

• Liker 27
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Slutt! Bare slutt. Voldelig sex vil aldri bli normalt eller noe de fleste tenner på bare fordi dere som gjør det prøver desperat å normalisere det. 

Anonymkode: ebdce...044

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod.
  • Liker 32
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Selvfølgelig. Et sexliv hvor man ikke piskes til man revner er jo ikke verdt en dritt. Det er kjedelig, det, litt blodsprut oppover veggene og en tur på akutten hører med i enhver sunn sexakt. 

🤦‍♂️

Anonymkode: cf25c...8f0

Endret av Rhodiola
for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod.
  • Liker 34
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (8 minutter siden):

Normalt er det i hvert fall ikke. 

Det er helt normalt å like dominant sex med vold jo. Bdsm f.eks er ekstremvarianten, men den er også helt normal! Jeg f.eks elsker å bli kvalt, lugget og spanket under sex. Hverken jeg eller mannen er syke eller voldelige til vanlig🤷🏼‍♀️

Anonymkode: aab3f...3f7

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...