AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Hva er deres tanker om dette? Han fantaserer om kveling, underdanighet og å piske meg til huden regner und34 sex. Selv sier han dette ikke er viktig eller et must, men noe han kunne tenke seg å prøve. Jeg er ikke der. Jeg er på sikt redd at han skal søke dette og være utro? Hva er deres erfaringer der du og partneren din var ulike mtp seksuelle preferanser? Anonymkode: 1356b...3a8
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Han sier selv det ikke er viktig. Da ville jeg stolt på det.. Det er helt dønn normalt at man har ulike preferanser. Både seksuelt, og på andre vis. Anonymkode: e00f6...116 20 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Så lenge han på død og liv ikke må prøve det så er det vel greit. Jeg har også seksuelle preferanser ingen av mine tidligere partnere har vært med på, og det har vært helt greit. Har ikke ønsket det andre steder heller. Anonymkode: f9756...57e 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 Populært innlegg #5 Skrevet 3. mars 2022 Hadde gjort det slutt. Han er syk i hodet. Anonymkode: 6ced0...eab 58 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 Da passer dere ikke så godt sammen. Her elsker vi begge denne typen sex, og kunne aldri med et sant hjerte data noen som ikke likte det samme. Det blir litt som å begge dele en lidenskap for sport eller reising. Man kan date en som ikke skjønner greia, men det blir ikke like givende. Anonymkode: 945df...fab 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 7 minutter siden, norw said: Da er dere ikke kompatible, enkelt og greit. Med den logikken så er jo ingen kompatible på et eller annet vis. Å forvente at alle skal like A4-sex i misjonær med øyekontakt og følelser er for dumt. Sex skal være sex - ikke en aktivitet for noen å få dekt sitt bekreftelsesbehov og plastret på usikkerheten sin. Anonymkode: f7762...bbc 10
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde gjort det slutt. Han er syk i hodet. Anonymkode: 6ced0...eab Er han vel ikke, det er helt normalt. Anonymkode: aab3f...3f7 18
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 Populært innlegg #9 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva er deres tanker om dette? Han fantaserer om kveling, underdanighet og å piske meg til huden regner und34 sex. Selv sier han dette ikke er viktig eller et must, men noe han kunne tenke seg å prøve. Jeg er ikke der. Jeg er på sikt redd at han skal søke dette og være utro? Hva er deres erfaringer der du og partneren din var ulike mtp seksuelle preferanser? Anonymkode: 1356b...3a8 Spark han til helvete ut om han ikke respekter dine sunne grenser. Hen får finne seg noen skada som liker å bli torturert. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde gjort det slutt. Han er syk i hodet. Anonymkode: 6ced0...eab Dette. På tide å slutte med normalisering av voldelig «sex». Anonymkode: bb7ff...9e5 40 10 10
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #10 Skrevet 3. mars 2022 Han bør nok ringe en psykiater, og få en time så raskt som mulig. Anonymkode: 499e9...590 14
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #11 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da passer dere ikke så godt sammen. Her elsker vi begge denne typen sex, og kunne aldri med et sant hjerte data noen som ikke likte det samme. Det blir litt som å begge dele en lidenskap for sport eller reising. Man kan date en som ikke skjønner greia, men det blir ikke like givende. Anonymkode: 945df...fab Men dette er altså ikke tilfellet her. Han har sagt det IKKE er viktig for ham.. Det er altså ikke som om han har en lidenskap for dette. Det er noe han synes er litt artig, ikke noe han er lidenskapelig opptatt av. Anonymkode: e00f6...116 4 1
Populært innlegg norw Skrevet 3. mars 2022 Populært innlegg #12 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er han vel ikke, det er helt normalt. Anonymkode: aab3f...3f7 Normalt er det i hvert fall ikke. 43 2 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #13 Skrevet 3. mars 2022 Så lenge han respekterer ditt nei. Anonymkode: fc68b...62a 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #14 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men dette er altså ikke tilfellet her. Han har sagt det IKKE er viktig for ham.. Det er altså ikke som om han har en lidenskap for dette. Det er noe han synes er litt artig, ikke noe han er lidenskapelig opptatt av. Anonymkode: e00f6...116 Det er klart han sier til deg at det er lite viktig hvis du er negativ. Var det kjæresten min sa til ekser også. Anonymkode: 945df...fab 5
Anonymbruker*** Skrevet 3. mars 2022 #15 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Med den logikken så er jo ingen kompatible på et eller annet vis. Å forvente at alle skal like A4-sex i misjonær med øyekontakt og følelser er for dumt. Sex skal være sex - ikke en aktivitet for noen å få dekt sitt bekreftelsesbehov og plastret på usikkerheten sin. Anonymkode: f7762...bbc Det er vell heller normalt at sex er følesesladet og gir folk bekreftelse i parforhold? 🤦Her er det du som skiller deg ut ved å avfeie den typen sex. 17
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #16 Skrevet 3. mars 2022 Snille menn liker ikke sånt! Anonymkode: 0f826...d13 17 3 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #17 Skrevet 3. mars 2022 Mishandling er ikke en «preferanse». Det sier alt om ham at han fantaserer om å skade deg. Dette er ikke kjærlighet. Anonymkode: 655c8...f62 27 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #18 Skrevet 3. mars 2022 (endret) Slutt! Bare slutt. Voldelig sex vil aldri bli normalt eller noe de fleste tenner på bare fordi dere som gjør det prøver desperat å normalisere det. Anonymkode: ebdce...044 Endret 3. mars 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod. 32 7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #19 Skrevet 3. mars 2022 (endret) Selvfølgelig. Et sexliv hvor man ikke piskes til man revner er jo ikke verdt en dritt. Det er kjedelig, det, litt blodsprut oppover veggene og en tur på akutten hører med i enhver sunn sexakt. 🤦♂️ Anonymkode: cf25c...8f0 Endret 3. mars 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, mod. 34 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #20 Skrevet 3. mars 2022 norw skrev (8 minutter siden): Normalt er det i hvert fall ikke. Det er helt normalt å like dominant sex med vold jo. Bdsm f.eks er ekstremvarianten, men den er også helt normal! Jeg f.eks elsker å bli kvalt, lugget og spanket under sex. Hverken jeg eller mannen er syke eller voldelige til vanlig🤷🏼♀️ Anonymkode: aab3f...3f7 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå