AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Når passer det å bruke skinnskjørt? Blir ikke enig med meg selv når det passer Og en ting til hva skal ha som overdel? Dette er slik det ser ut: https://www.ellos.no/vero-moda/skjort-vmpaulina-h-w-short-skirt/1607353-02 Anonymkode: ca78a...771
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Kan passe i omtrent enhver anledning. En genser til hverdags, penbluse til fest. Anonymkode: 0224e...889 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 (endret) Alle anledninger, kommer an på hvordan det styles. Genser til hverdags og pen topp eller bluse til fest. Endret 3. mars 2022 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Den lenken var forøvrig ikke til et skinnskjørt. Anonymkode: 4a3ca...cfd 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Aldri Anonymkode: 4a3ca...cfd Jepp Anonymkode: a0730...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 Når du har bikket 45 og forsøker å være «festlig», «ung» og «tøff. Kombineres gjerne med kortklipt hår som er farget rødbrunt og lilla strømper. PS: Det der er for øvrig ikke skinn. Anonymkode: 48eff...93b 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Når du har bikket 45 og forsøker å være «festlig», «ung» og «tøff. Kombineres gjerne med kortklipt hår som er farget rødbrunt og lilla strømper. PS: Det der er for øvrig ikke skinn. Anonymkode: 48eff...93b Øøøøøøøh Anonymkode: eba40...1fa 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 Når passer det å bruke et polyester-skjørt, mener du tydeligvis. Anonymkode: 9bd60...bf2
Ullvott Skrevet 4. mars 2022 #10 Skrevet 4. mars 2022 (endret) Skinnskjørt i den modellen der er veldig anvendelige, og de blir egentlig aldri helt umoderne, heller. Det kan styles opp og ned, og toppen, strømpene og skoene du velger avgjør hva slags antrekk det blir. Siden det du lenker til er et skaiskjørt er det sikkert skikkelig klamt. Kost heller på deg et skjørt i ekte skinn. Det vil lønne seg i lengden. Selv om du må betale mange ganger prisen vil det holde minst like mange ganger så lenge. Du vil på den måten bidra til mindre klesavfall, og du vil i tillegg få et mye behageligere plagg, siden det ikke er laget av plast. Endret 4. mars 2022 av Ullvott 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #11 Skrevet 4. mars 2022 Det var et kult skjørt designmessig! Men det ser litt plast ut. Jeg har mye fake skinn selv og ikke noe imot det på generell basis, men noe ser bedre ut enn annet, og dette stoffet så ikke så bra ut på bildet. Synes man kan gå i skinnskjørt til både hverdags og fest som de over meg sier. Klassikeren for å tone ned det "sexy" til hverdags er å bruke det på høst/vinter med strikkegenser og tette strømpebukser, dette er vel et ganske standard antrekk som man ser på enhver arbeidsplass av type kontorjobb. Jeg skriver "sexy" med tødler fordi vi kvinner ikke nødvendigvis synes et skjørt er så sykt sexy bare fordi det er av skinn, men herregud så mange menn (gjerne 40+ da føler jeg) som får store øyne av det, det er helt vilt. Anonymkode: 40a20...b96
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #12 Skrevet 4. mars 2022 I forbindelse med BDSM? Anonymkode: 463b9...27a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #13 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det var et kult skjørt designmessig! Men det ser litt plast ut. Jeg har mye fake skinn selv og ikke noe imot det på generell basis, men noe ser bedre ut enn annet, og dette stoffet så ikke så bra ut på bildet. Synes man kan gå i skinnskjørt til både hverdags og fest som de over meg sier. Klassikeren for å tone ned det "sexy" til hverdags er å bruke det på høst/vinter med strikkegenser og tette strømpebukser, dette er vel et ganske standard antrekk som man ser på enhver arbeidsplass av type kontorjobb. Jeg skriver "sexy" med tødler fordi vi kvinner ikke nødvendigvis synes et skjørt er så sykt sexy bare fordi det er av skinn, men herregud så mange menn (gjerne 40+ da føler jeg) som får store øyne av det, det er helt vilt. Anonymkode: 40a20...b96 Du skriver «sexy» med anførselstegn. De to prikkene over ü er tøddel. Anonymkode: e17bf...e77 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #14 Skrevet 4. mars 2022 Nå er dere bare slemme. Pluss at det sies at menn er slem? Jeg bruker det ofte, litt lengre velåmerke. Men med ensfarget strikkegenser, eller vanlig bluse er det kjempefint. Får aldri kjipe kommentarer, tvert imot. Jeg er 47. Anonymkode: 553b8...219 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #15 Skrevet 4. mars 2022 På karneval eller Halloween Anonymkode: 0a6d8...1ac
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #16 Skrevet 4. mars 2022 Jeg bruker det av til. Har min egen stil, litt «klassisk rocka». Bruker det feks i bursdager, på cafe osv. Anonymkode: 41a17...000 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #17 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker det av til. Har min egen stil, litt «klassisk rocka». Bruker det feks i bursdager, på cafe osv. Anonymkode: 41a17...000 Jeg har heller aldri fått kjipe kommentarer på det. Får alltid høre at jeg er fresh, vakker, strøken, osv. Er 40. Anonymkode: 41a17...000 1
Gjest Paramount Skrevet 4. mars 2022 #18 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): I forbindelse med BDSM? Anonymkode: 463b9...27a Ærlig talt, det skinnskjørtet linken viser til er nokså nøytralt og fint.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #19 Skrevet 4. mars 2022 Synes for øvrig du får mye stygge kommentarer. Hun ba ikke om synspunkter på materialvalg eller utseende, men spurte om hvordan plagget kan kombineres. Anonymkode: e17bf...e77
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #20 Skrevet 4. mars 2022 Jeg liker skinnskjørt godt. Det er fint med ullgenser til når det er kaldt ute. Eller en vanlig tettsittende genser hvis man ikke vil pynte seg for mye. Ute på byen/fest er det fint med en enkel topp eller bluse. Noen syns skinnskjørt oser "sex", så om du er redd for det, så hadde jeg unngått utfordrende overdel. Altså holdt deg til noe enkelt og ikke for dyp utringing. Synes det er finest med svarte strømpebukser til, helst nylon. Anonymkode: f282c...f46 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå