AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Er det mulig?? Jeg går på pilla, er 30 år, mor til to og alt på stell. Nå har jeg slitt med noen plager i det siste, som rar smak og luktesans. Men jeg tenkte at det kunne være endret etter vi hadde korona. Samboers smak er jo endret, men min luktesans har blitt skikkelig merkelig. I dag har jeg hatt ømhet i magen, nederst foran og lå å maserte ganske hardt. Jeg er rimelig sikker på at noe dyttet/sparket fingeren min vekk da jeg trykket der nå. Jeg har jo blødd jevnlig pga p piller 28, men kan det tenkes likevel?? Jeg skal kjøre rett ned på butikken å kjøpe test. Må jeg vente til i morgen uansett? Jeg er i sjokk. Anonymkode: 5bbab...557
Flamme Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Du kan teste i dag. Er jo garantert langt uti svangerskapet om du kjenner noen trykker tilbake.. Typ over halvveis. 17
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Det er nok bare luftbobler som sprekker. Men sikkert lurt å ta test uansett. Anonymkode: df55a...da7 11
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Hvorfor skulle du måtte vente til i morgen?? Anonymkode: 1f483...05b 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 Hvis du kjenner spark, så er du vel nærmere halvveis i svangerskapet, så du bør vel ha merket det på andre måter? Anonymkode: 85c9f...b6e 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 Det kan ha vært leamus Anonymkode: 7d1b4...169 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #9 Skrevet 3. mars 2022 Kan være en bendelorm😅 Anonymkode: fc734...c51 14
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #10 Skrevet 3. mars 2022 Jeg har ikke gått opp noe særlig i vekt i mine forrige svangerskap. Fikk ikke mage før i uke 32 og uke 26. I starten har jeg alltid gått ned,jeg har gått ned noen kg de siste mnd. Jeg tenkte pga stress. Anonymkode: 5bbab...557
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #11 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du kjenner spark, så er du vel nærmere halvveis i svangerskapet, så du bør vel ha merket det på andre måter? Anonymkode: 85c9f...b6e Jeg har vært under et vanvittig press og stress de siste 3-4 mnd. Alle mine plager har jeg lagt under det. Anonymkode: 5bbab...557
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #12 Skrevet 3. mars 2022 Ei jeg kjenner oppdaget svangerskap da det var 6 uker igjen til termin. Ta en test du 😄 Anonymkode: a6701...06b 7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #13 Skrevet 3. mars 2022 Problemet mitt er at pga operasjon så må jeg ha keisersnitt om jeg skal ha en baby til. Derfor har jeg tenkt at to er nok. Anonymkode: 5bbab...557
AprilLudgate Skrevet 3. mars 2022 #14 Skrevet 3. mars 2022 Vel, jeg fikk samme rare følelse en gang - var ikke gravid. Meeeeeem hadde jo heller ikke symptomer et par måneder før 🤷♀️🌟Denne tråden må oppdateres 😅 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #15 Skrevet 3. mars 2022 Kjenner fra tid til annen «spark», ble ganske overrasket første gang. Men skjønte raskt at det var snakk om luft. Anonymkode: 295a9...c19
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #16 Skrevet 3. mars 2022 Så klart KAN det være. Vi har vel alle hørt historiene om damer som kommer inn på fødestua og ikke visste de var gravide. Men sjansen er jo relativt liten. Er jo bare å ta en test, så får du svar? Sannsynlig var det en massiv luftboble. Anonymkode: 04ebd...b79 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #17 Skrevet 3. mars 2022 Har du aldri hatt luftbobler i magen? 😅 Det kan kjennes ut som det er fullt liv inni magen her av og til, både ser og kjenner luftboblene godt. Anonymkode: 8dc2f...fb7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #19 Skrevet 3. mars 2022 MollyJones skrev (7 minutter siden): Neinei, du kan ta den nå. Spennende! Jeg bor slik til at alle får med seg om jeg kjøper en test. Så jeg var så feig å bestille på nett med 2-4 dager til levering. Når jeg tenker litt tilbake så syns jeg det var veldig lenge jeg skulle slite med ømme pupper etter oppstart av nye p piller. Ok med et par måneder og ja det roet seg da, men så begynte det på igjen og har hatt det litt av og på. Jeg har slitt med halsbrann, senest i går da jeg satt på do og presset så var det oppgulp, beklager forklaringene. Så har samboer sagt med jevne mellomrom de siste ukene at jeg burde ta test siden ditt og datt lukter rart eller smaker rart. Jeg svarer neida, vi har begge endret smakssans etter korona. Dessuten hadde jeg jo mensen på slutten av pillebrettet som jeg pleier. Med tidligere graviditeter har kvalmen kommet før positiv test. Jeg har ikke vært noe dårlig på evigheter nå. Men jeg syns enkelte matvarer smaker rart, f.eks bakst smaker rart og lukter vondt. Selv om alle i familien elsket det de fikk servert. Og jeg tisser mye om natten, men har tenkt at det kom av stress. Jeg har også hatt mye hodepine, vært mye trøtt og hatt vondt nederst i ryggen og i beina. Det har jeg avskrevet som stress. Jeg har så klart hatt luft i magen, men alt samlet og hva samboer har tenkt i mange uker. Også nå dette, eneste gangen jeg har fått et slik dult i fingeren er når jeg har båret frem to stk. Akkurat i dag er jeg ganske sliten, lat, føler magen er stram. Jeg har ingen ømme pupper, ingen kvalme, ingen veldig halsbrann akkurat nå. Noe støl på innsiden av lårene, men det kan forklares med en aktiv livsstil. De siste månedene har jeg vært ekstra følsom, men det har vi funnet ut at er pga noe annet i livet. Men kanskje ikke.. Finner nok ut av dette etter hvert. Om en uke har jeg en legetime og innen 4 dager har jeg testene. Anonymkode: 5bbab...557 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #20 Skrevet 3. mars 2022 Har du en normal butikk i nærheten? Der kan du kjøpe tester Anonymkode: 53616...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå