AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Noen som bruker denne? Hvor ofte bruker dere den og er dere fornøyd? Kan jeg bruke den hver gang jeg vasker håret eller blir det for mye? Tenkte på å bruke den som både kur og balsam. https://www.blivakker.no/product/3098543/wella-professionals-wellaplex-no3-100ml Anonymkode: 5225b...c7a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #2 Skrevet 4. mars 2022 ingen her som bruker denne? Anonymkode: 5225b...c7a
Catbert Skrevet 7. mars 2022 #3 Skrevet 7. mars 2022 Jeg bruker den hver gang jeg vasker håret. Har fått sterkere hår som ikke knekker av å bruke den og jeg anbefaler den på det varmeste. Mange sammenligner den med Olaplex
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2022 #4 Skrevet 7. mars 2022 marykay skrev (6 timer siden): Jeg bruker den hver gang jeg vasker håret. Har fått sterkere hår som ikke knekker av å bruke den og jeg anbefaler den på det varmeste. Mange sammenligner den med Olaplex Du gjør det ja, hvor mange ganger i uken? blir den ikke tung i håret av å bruke den hver gang? Anonymkode: 5225b...c7a
Catbert Skrevet 7. mars 2022 #5 Skrevet 7. mars 2022 Nei, den er veldig lett i konsistens og veier ikke håret slik andre kurer gjør. Vasker håret ca to ganger per uke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå