AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Hei! Jeg jobber i et stort firma, og det har gått slag i slag siden jeg var nyutdanna i 2018. Jeg har hatt 7 mnd mammaperm siden den gang også. Jeg har hoppet oppover i gradene (aner ikke hvordan😂) og er nå både teknisk fagansvarlig på mitt fagfelt og prosjektleder for store prosjekter (20mill+). Men jeg aner jo ikke hva jeg driver med? Føler jeg kjører alt i grus, stresser dagen lang og gjør mye feil. Jeg sitter med vondt i magen store deler av arbeidsdagen, utsetter det vanskelige og blir helt kvalm når jeg må trykke på send på e-poster. Jeg har mest lyst å få sykemelding fordi nå er jeg på så dypt vann, og jeg kan ikke si noe til sjefen fordi jeg har jo jobbet med dette i 3-4 måneder og klart det greit. Men jeg har jo oversett flere terminer og greier, fordi jeg ikke har visst om rekkefølgen på ting eller hva som faktisk skal gjøres da 🙈 Jeg har bare fått ansvar dytter etter meg, ikke har jeg sagt direkte ja heller men jeg har jo en innstilling til at «jeg kan prøve». Trengte vel bare få det ut… hilsen uerfaren prosjektleder som sitter fint i det Anonymkode: 66a5b...efb
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Helt vanlig. Stress ned, alle gjør feil innimellom. Jeg har jobbet som ingeniør i haugmange år, klarer fremdeles å fucke opp med jevne mellomrom. Etter en stund blir man litt mer herdet. Og les om the imposter syndrome. Anonymkode: 1b923...c14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå