AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 I mange år har jeg brukt Biotherm (den oransje) og vært fornøyd. Men etterhvert så synes jeg den luktet rart, nesten svettelukt aktig, de må ha forandret noe i for lukten er ikke den samme som før. Så jeg gikk over til Rituals sine bodycream. Stortsett fornøyd men er gått litt lei, føler jeg. Har dere noe anbefaling på bodylotion/cream som lukter godt og tørker fort? Anonymkode: 81c0f...b43
flusa Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Jeg liker veldig godt Elizabeth arden sine body lotioner både den hvite 'originale' med pumpekanne, og de runde krukkene
Suzzi Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Jeg liker veldig godt body lotion fra the body shop, spesielt den med almond Milk. Den trekker raskt inn i huden og gir akkurat passe med fukt for meg. Jeg synes den gir litt mindre fukt enn de body creamene fra Rituals, men jeg synes denne er veldig god da jeg ikke liker at huden føles fuktig. Bruker også body butteret fra body shop på hendene og føttene hvor jeg har veldig tørr hud. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 flusa skrev (1 time siden): Jeg liker veldig godt Elizabeth arden sine body lotioner både den hvite 'originale' med pumpekanne, og de runde krukkene Jeg gjør oppmerksom på at de lukter veldig for dem som er sensitive for lukt evt ikke tåler parfyme i hudprodukter:) Anonymkode: 3e1f0...26d 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 flusa skrev (1 time siden): Jeg liker veldig godt Elizabeth arden sine body lotioner både den hvite 'originale' med pumpekanne, og de runde krukkene Takk for tips, skal sjekkes ut🌷 Anonymkode: 81c0f...b43 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 Suzzi skrev (1 time siden): Jeg liker veldig godt body lotion fra the body shop, spesielt den med almond Milk. Den trekker raskt inn i huden og gir akkurat passe med fukt for meg. Jeg synes den gir litt mindre fukt enn de body creamene fra Rituals, men jeg synes denne er veldig god da jeg ikke liker at huden føles fuktig. Bruker også body butteret fra body shop på hendene og føttene hvor jeg har veldig tørr hud. Takk for tips🌸 Anonymkode: 81c0f...b43
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): I mange år har jeg brukt Biotherm (den oransje) og vært fornøyd. Men etterhvert så synes jeg den luktet rart, nesten svettelukt aktig, de må ha forandret noe i for lukten er ikke den samme som før. Så jeg gikk over til Rituals sine bodycream. Stortsett fornøyd men er gått litt lei, føler jeg. Har dere noe anbefaling på bodylotion/cream som lukter godt og tørker fort? Anonymkode: 81c0f...b43 Jeg er veldig glad i Rituals. Men min andre go to er Body Shop, Shea bodybutter er favoritten min 😄 Anonymkode: fd941...99b
flusa Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg gjør oppmerksom på at de lukter veldig for dem som er sensitive for lukt evt ikke tåler parfyme i hudprodukter:) Anonymkode: 3e1f0...26d Ja,det gjør de. glemte å skrive det
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 Jeg liker Garnier sine, særlig den gule. Lukter godteri og trekker fort inn. Anonymkode: ca44d...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå