AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Har en seng på 120x200 tror jeg det var. Men kan jeg kjøpe en beskytter som er 80cm bred? Jeg er ganske smal så jeg ligger jo ikke i hele sengen. Anonymkode: bcbe4...567
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Det spørs hvordan du får festet den. Min erfaring er at det kommer til å gå dårlig. Og ligger den løst, vil den nok bevege seg og krølle. MEn det er jo ingen regel om at beskytteren må dekke hele sengen. Anonymkode: ab61a...60a 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har en seng på 120x200 tror jeg det var. Men kan jeg kjøpe en beskytter som er 80cm bred? Jeg er ganske smal så jeg ligger jo ikke i hele sengen. Anonymkode: bcbe4...567 Hva mener du med madrassbeskytter? Hvis det er overmadrass kan du oppleve at den glir og at du blir liggende skjevt. Anonymkode: 35de5...759
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva mener du med madrassbeskytter? Hvis det er overmadrass kan du oppleve at den glir og at du blir liggende skjevt. Anonymkode: 35de5...759 Sånn tynn greie du legger over overmadrassen. Jeg har senga, over der er det en madrass og det er vel det som er overmadrass så den blir bedre å ligge i. Men jeg vil unngå svetteflekker og da må man ha noe over der igjen. Anonymkode: bcbe4...567 2
Luckiness Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Jeg ville kjøpt til hele. Lettere å feste den. Og slipper eventuelt å kjenne kanter på sidene hvis den er for liten. 8
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2022 #6 Skrevet 6. mars 2022 Har seng på 120x200 eller 220. Tror 200. Bør jeg da kjøpe madrassbeskytter med samme mål da eller blir det for stort? De strikkene en fester med pleier vel å være ganske tøyelige så det går ikke med 90x200 feks? Blir kanskje for lite og en kjenner kanskje kanten da? Og så har jeg sett på mange men aner ikke hvem jeg skal velge! Noen som har erfaring med disse?: Kid selger nå en på tilbud til 179,- eller noe. En tynn en. Denne har plast under så fukt ikke skal gå til madrassen. Jeg blir litt skeptisk siden den er tynn og så har den ikke glatt overside. Men den hadde positive omtaler. Princess har en på tilbud. Skeidar har et par jeg har sett på. Den dyreste av de ligger på 499 tror jeg det var og den billigste 349 ca. Den dyreste er antibakteriell og puster mer står det. Hvor viktig er det egentlig? Betyr det at den billigste vil bli ei bakteriebombe og kanskje mugne? Anonymkode: bcbe4...567
Leo Skrevet 6. mars 2022 #7 Skrevet 6. mars 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har seng på 120x200 eller 220. Tror 200. Bør jeg da kjøpe madrassbeskytter med samme mål da eller blir det for stort? De strikkene en fester med pleier vel å være ganske tøyelige så det går ikke med 90x200 feks? Blir kanskje for lite og en kjenner kanskje kanten da? Og så har jeg sett på mange men aner ikke hvem jeg skal velge! Noen som har erfaring med disse?: Kid selger nå en på tilbud til 179,- eller noe. En tynn en. Denne har plast under så fukt ikke skal gå til madrassen. Jeg blir litt skeptisk siden den er tynn og så har den ikke glatt overside. Men den hadde positive omtaler. Princess har en på tilbud. Skeidar har et par jeg har sett på. Den dyreste av de ligger på 499 tror jeg det var og den billigste 349 ca. Den dyreste er antibakteriell og puster mer står det. Hvor viktig er det egentlig? Betyr det at den billigste vil bli ei bakteriebombe og kanskje mugne? Anonymkode: bcbe4...567 Jeg ville ha kjøpt denne fra IKEA som kan vaskes på 60 grader i mål som passer til sengen din. Altså 120x200 hvis det er målene på madrassen din. Da passer den perfekt og ligger rolig. Uansett ville jeg ha styrt unna hvis det er plast på undersiden. Det stopper ikke bare fukt, men også luftsirkulasjon så det blir som å ligge på en plastpose og blir fort klamt og ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå