AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Jeg er helt på knærne etter en eldre kollega. Forsøker å komme meg over dette, selvom følelsene blir bare sterkere og sterkere. Mest av alt er jeg redd for å dumme meg ut, redd for at han eller noen andre skal få med seg at jeg er så forelsket. Redd for å si noe som kan avsløre meg. Fordi jeg er så forelsket så analyserer jeg også alt jeg sier og gjør rundt denne mannen. Små detaljer kan få meg til å føle meg dum i flere dager. I går var vi på et møte sammen med flere andre, og plutselig ser jeg at en annen kollega iakttar oss mens vi snakker sammen. Denne andre kollegaen gransker oss begge mens vi snakket og denne kollegaen så forundret/forvirret ut. Jeg ble umiddelbart redd for at denne andre kollegaen har plukket opp at jeg er forelsket? Merket også at en fjerde kollega så på meg. Understreker at jeg ikke flørter og prøver å dekke over det som foregår i hodet mitt… Lurer derfor på om dere lett plukker opp at en kollega er forelsket?? Og hva kan jeg gjøre for å dekke over følelsene mine både ovenfor ham slik at han ikke plukker det opp og ovenfor andre? Etter at kollegaen vår gransket oss så føles det for meg som om jeg går med et stort skilt rundt halsen…. Anonymkode: 3dd46...d62
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Jeg tror du må slå deg til ro med at folk vil tenke det de tenker. Du kan ikke styre andres tanker, de handler jo egentlig om hvem DE er. Noen er uvant med flørt og tror derfor de "ser" noe overalt. Andre mener det er normalt, og tenker lite over det. En av mine beste venner på jobb er en mann, og vi er også ofte ute etter jobb og gjør ting. Jeg har ikke inntrykk av at noen mistenker noe om oss. Det har aldri vært noe romantisk der. Derimot fikk jeg en gang spørsmål om meg og en annen kollega. Jeg aner ikke hva som inspirerte det spørsmålet, vi snakker ikke mye sammen, og i hvert fall ikke i en flørtende tone. Jeg tenker ikke så mye over andres relasjoner, de fleste har nok med seg selv. Om det så oppfattes en stemning mellom dere, hva så egentlig? Alle mennesker har slike opplevelser, uten at det nødvendigvis betyr noe. Flørt er en del av hverdagen for mange. Anonymkode: bcb02...8f0
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Oh yeah. Det er ofte lett å se. Anonymkode: 4eca6...129 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Så lenge din kollega er singel er det bare å kjøre på. Ingen liker utroskap vet du... Anonymkode: 7c90c...685
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror du må slå deg til ro med at folk vil tenke det de tenker. Du kan ikke styre andres tanker, de handler jo egentlig om hvem DE er. Noen er uvant med flørt og tror derfor de "ser" noe overalt. Andre mener det er normalt, og tenker lite over det. En av mine beste venner på jobb er en mann, og vi er også ofte ute etter jobb og gjør ting. Jeg har ikke inntrykk av at noen mistenker noe om oss. Det har aldri vært noe romantisk der. Derimot fikk jeg en gang spørsmål om meg og en annen kollega. Jeg aner ikke hva som inspirerte det spørsmålet, vi snakker ikke mye sammen, og i hvert fall ikke i en flørtende tone. Jeg tenker ikke så mye over andres relasjoner, de fleste har nok med seg selv. Om det så oppfattes en stemning mellom dere, hva så egentlig? Alle mennesker har slike opplevelser, uten at det nødvendigvis betyr noe. Flørt er en del av hverdagen for mange. Anonymkode: bcb02...8f0 Du har nok rett i dette. Folk er ikke så observante på hvordan andre oppfører seg. Sitter nok mest i hodet mitt fordi jeg synes alle disse følelsene er pinlige. Ellers er jo egentlig litt flørt uten følelser bare positivt, de fleste liker jo å få litt positiv oppmerksomhet. Anonymkode: 3dd46...d62
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 Kollegaen som observerte oss kommenterte i dag «veldig så god tone dere har fått….» Jeg svarte bare «viktig med nettverk vet du», fikk ingen oppfølgingsspørsmål. Så får håpe ikke sladra går. Anonymkode: 3dd46...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå