Gå til innhold

bryllup

Gjest jeanette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da håper jeg for hennes skyld, at hun faller bort før du skal gifte deg. Slik at hun ikke blir såret og skuffet.

Stakkars dame. Hun er 85 år, så skal hun få svi for ting som har skjedd for 11 år siden. Jeg synes virkelig synd på henne. :klem: Denne klemmen er til den damen på 85 år.

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulselinemor
Skrevet

Har du tenkt noe mer på hva du skal gjøre med bestemoren din og bryllupet ditt?

Har du fortalt henne om bryllupet og barnet i magen?

Gjest jeanette
Skrevet

ja har tenk på det og kommer til å invitere henne i bryllupet men hun har sagt selv at hun ikke har lyst å komme. pga hun er dårlig til bens. nå har ikke jeg noe barn i magen men

Skrevet
ja har tenk på det og kommer til å invitere henne i bryllupet men hun har sagt selv at hun ikke har lyst å komme. pga hun er dårlig til bens. nå har ikke jeg noe barn i magen men

Den 21.10.2005 (10:29) Skrev du dette som svar på et innlegg:

takk for innlegget.har vært tøft men livet må bare gå videre. har ikke fler barn men er på vei med ett så det blir jo en glede i sorgen

Det lå under barn.

Gjest jeanette
Skrevet

ja skrev det men spontanaborterte for en uke siden

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet
jeg og samboeren skal gifte oss til sommeren.har et spørsmål til dere,har ikke hatt kontakt med mormor på11 år men hun har nå tatt opp igjen kontakten.har lyst å be henne men familien min vil ikke se henne pga visse ting hun har gjort.bør jeg be henne?

Hvor langt har dere kommet i planleggingen?

Når er den store dagen?

Gjest Gjest
Skrevet

Å jeg er misunnerlig på deg. Jeg og vil gifte meg.

Gleder meg til å høre hvordan det går med planleggingen.

• 1 måned senere...
Gjest Fast bruker i.i
Skrevet
jeg og samboeren skal gifte oss til sommeren.har et spørsmål til dere,har ikke hatt kontakt med mormor på11 år men hun har nå tatt opp igjen kontakten.har lyst å be henne men familien min vil ikke se henne pga visse ting hun har gjort.bør jeg be henne?

Nå skal jo dere avlyse bryllupet deres. Da din samboer synes det var for tidlig. Men du bør be henne, neste gang dere skal gifte dere. Situasjonen er annerledes nå, na har resten av familien din kontakt med henne også.

hun er 85. har ikke hatt kontakt med henne etter at bestefar døde.hun fant seg ny mann før min bestefar lå i graven og gjort stor forskjell på barnebarna sine.var å besøkte henneb for 1mnd siden og virket som hun ha forandret seg. :klem:

Det er feil og det vet du. Hun fant ikke ny mann så kort tid etterpå. Hun hadde barn og barnebarn på overnatting den første tiden etter bestefars bortgang.

At hun har gjort forskjell på barnebarna er det ingen som kan påstå, men ingen kan nektet det heller. Vi har ingen bevis.

nei den mannen døde for noen år siden.hun gjorde forskjell med at andre barnebarna fikk mye av henne mens jeg og søstrene omtrent aldri fikk noe

Ja, han døde høsten/vinteren 2000. Han var en god støtte for bestemor disse årene. Tror nok det er pga han at hun har klart seg så bra.

Vi har ingen bevis på at hun ga mer til meg og mine søsken, enn til de andre søskenbarna sine.

en dek annet også,at hun fant seg ny mann 2dager etter at bestefar døde ,også er jeg redd for at hun skal ødelegge bryllupet slik hun gjorde i bryllupet til foreldrene mine

Hun fant ikke ny mann så tidlig. Hun var i sorgsituasjon. Jeg besøkte henne ukentlig og det gjorde mine foreldre også. Det var tøft å se henne den første tiden. Så aldri noen mann der.

Hva hun gjorde i bryllupet til tante og onkel, vet jeg ikke. For jeg var ikke der.

vet hun fant en 2 dager etter pga hun flyttet inn hos han så fort bestefar døde og tror ikke det om bestefar

Hun flyttet ikke inn hos han. Det tok en stund før hun traff han. De lå litt at hverandre en periode. Hun kjøpte seg leilighet på Gjøvik og han bodde der mer eller mindre. Men det var pga han klarte ikke å bo oss seg selv. Og bestemor var en god støtte for han. Dette var mange år etter bestefars bortgang.

mine foreldre har liten kontakt med henne og mine søsken har ikke kontakt med henne. skal høre med familien og samboer om hva de synes og eventuelt si grunn til henne om hun ikke blir bedt. bodde kun 3,5 mil unna så ikke avstand som er grunn.nå bor jeg ca 6 mil unna men har bedre kontakt nå

Der har kontakten blitt litt annerledes. Vet at foreldrene dine og den ene søstera har besøkt henne for ca et halv år siden.

det er så men hun har gjort masse ting som har såret meg og familien min

Hun har nok såret alle en gang i blant. Ikke straff henne nå.

Hun har ikke sagt at hun ikke vil reise i noen bryllup. Hun venter på at en av jentene skal gifte seg. Jeg har ingen planer om å gifte meg enda, men du har nettopp måtte avlyse alt sammen pga din samboer. Ble hun invitert? Jeg har ikke hørt at hun har fått noen invitasjon.

ja skrev det men spontanaborterte for en uke siden

Dette innlegget er ikke ditt, men venninnen din sitt.

Jeg skrev alt dette for å oppklare ting. Hun er nemlig min bestemor også. Jeg liker ikke å lese om mine slektninger her inne.

Jeg valgte å ikke logge meg inn, for nicket mitt er hemmelig.

Gjest Neffi
Skrevet (endret)
Dette innlegget er ikke ditt, men venninnen din sitt

Hva skjer her?

.....:forvirret: Har venninnen skrevet under TS nick?

Endret av Neffi
Gjest Gjest
Skrevet
Hva skjer her?

.....:forvirret: Har venninnen skrevet under TS nick?

Ja, hun sier så.

Gjest jeanette
Skrevet
Nå skal jo dere avlyse bryllupet deres. Da din samboer synes det var for tidlig. Men du bør be henne, neste gang dere skal gifte dere. Situasjonen er annerledes nå, na har resten av familien din kontakt med henne også.

Det er feil og det vet du. Hun fant ikke ny mann så kort tid etterpå. Hun hadde barn og barnebarn på overnatting den første tiden etter bestefars bortgang.

At hun har gjort forskjell på barnebarna er det ingen som kan påstå, men ingen kan nektet det heller. Vi har ingen bevis.

Ja, han døde høsten/vinteren 2000. Han var en god støtte for bestemor disse årene. Tror nok det er pga han at hun har klart seg så bra.

Vi har ingen bevis på at hun ga mer til meg og mine søsken, enn til de andre søskenbarna sine.

Hun fant ikke ny mann så tidlig. Hun var i sorgsituasjon. Jeg besøkte henne ukentlig og det gjorde mine foreldre også. Det var tøft å se henne den første tiden. Så aldri noen mann der.

Hva hun gjorde i bryllupet til tante og onkel, vet jeg ikke. For jeg var ikke der.

Hun flyttet ikke inn hos han. Det tok en stund før hun traff han. De lå litt at hverandre en periode. Hun kjøpte seg leilighet på Gjøvik og han bodde der mer eller mindre. Men det var pga han klarte ikke å bo oss seg selv. Og bestemor var en god støtte for han. Dette var mange år etter bestefars bortgang.

Der har kontakten blitt litt annerledes. Vet at foreldrene dine og den ene søstera har besøkt henne for ca et halv år siden.

Hun har nok såret alle en gang i blant. Ikke straff henne nå.

Hun har ikke sagt at hun ikke vil reise i noen bryllup. Hun venter på at en av jentene skal gifte seg. Jeg har ingen planer om å gifte meg enda, men du har nettopp måtte avlyse alt sammen pga din samboer. Ble hun invitert? Jeg har ikke hørt at hun har fått noen invitasjon.

Dette innlegget er ikke ditt, men venninnen din sitt.

Jeg skrev alt dette for å oppklare ting. Hun er nemlig min bestemor også. Jeg liker ikke å lese om mine slektninger her inne.

Jeg valgte å ikke logge meg inn, for nicket mitt er hemmelig.

Gjest jeanette
Skrevet

du som skrev som gjest som hadde rettet på alle innleggene mine.dette vet du at ikke stemmer.da mor sov hos henne natten etter at bestefar døde fortalte hun allerede at hun skulle finne seg ny mann.og det sa hun til meg også.hva vet du om hva hun ha sagt oss?og det med forskjellsbehandling vet jeg.har det noen gang skjedd at du ikke har fått jule og bursdagsgave fra henne feks?jeg har omtrent aldri fått det av henne

Gjest Fast bruker i.i
Skrevet
du som skrev som gjest som hadde rettet på alle innleggene mine.dette vet du at ikke stemmer.da mor sov hos henne natten etter at bestefar døde fortalte hun allerede at hun skulle finne seg ny mann.og det sa hun til meg også.hva vet du om hva hun ha sagt oss?og det med forskjellsbehandling vet jeg.har det noen gang skjedd at du ikke har fått jule og bursdagsgave fra henne feks?jeg har omtrent aldri fått det av henne

Det avslørte du deg igjen Jeanette. ;)

Gjest jeanette
Skrevet
Ja, hun sier så.

slutt å bland deg inn rita.vet det er deg

Skrevet

Denne tråden stenges.

Diskusjonen som pågår her nå, bør tas på PM eler lignende.

Misty (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...