Gå til innhold

Bodd/jobbet i Dubai??

Floater

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har bodd i Dubai i to år. Ingen spesiell jobb bortsett fra at jeg hadde en sugardaddy der. 

Anonymkode: 3d589...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, har bodd og jobbet der. Hva er det spesifikt du lurer på? Dette er en god stund siden - 2010-11.

Anonymkode: 45b18...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har to vennepar som har bodd og jobbet der. Fint en periode, men de ble veldig lei etter to-tre år. En vanvittig hete fra vår til høst.

Anonymkode: 95ac1...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jobbet 4 år som senior-geolog i Dubai. Tro meg, savner det ikke! 

Lønnen var drivkraften bak oppholdet mitt i Dubai. Alt for varmt og ikke minst pompøst. Er selvfølgelig fine bygg og gode restauranter, men det blir litt vel mye i lengden. Til slutt føltes alt bare "fake", fordi alt måtte være perfekt. 

Folkene fra Dubai er heller ikke de mest sympatiske. Utrolig opptatt av hvordan de ser ut og arrogante. 

Har selvfølgelig gode minner fra stedet, men savner det ikke. Å jobbe i Norge er 1000x bedre, både for livskvaliteten og samfunnet. 

Anonymkode: 5a937...ec9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jobbet 4 år i Dubai, jobber innen finans. Som dame så lever en litt ensomt der, bodde bra , tjente vanvittig bra og det er flotte shoppingmuligheter der. Men miljøet generelt er spesielt, det å komme i kontakt med folk og tilbringe tid med andre er ikke så lett, stor forskjell i forhold til andre land. Klima er jo noe for seg selv, en blir veldig lei. Jeg drar gjerne tilbake men ikke for å bo

Anonymkode: 1f4c9...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er en serie på nrknettv, "Dubais danske damer" Der får man innblikk i hvordan det er å bo og jobbe der som vestlig person. Når det er sagt, så er nok disse danske damene de som har klart seg, hatt suksess, ikke hvermansen altså. 

Anonymkode: d30e0...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...