AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Han følger fortsatt exen på insta var ei dame på 20 år han holdt på med og var sammen med bare 3 mnd før vi ble i lag. burde jeg si at de ikke er greit at han følger henne? hvordan burde jeg si de eventuelt takk<3 Anonymkode: f5590...018
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han følger fortsatt exen på insta var ei dame på 20 år han holdt på med og var sammen med bare 3 mnd før vi ble i lag. burde jeg si at de ikke er greit at han følger henne? hvordan burde jeg si de eventuelt takk<3 Anonymkode: f5590...018 Ville snakket med han og fortalt hvordan jeg følte det . Og spurt om han kunne tatt det vekk. Om han ikke er intressert i henne mer og gått videre med deg burde ikke det være ett problem. En x er en x og ikke nåtid.. Anonymkode: 7a499...329
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han følger fortsatt exen på insta var ei dame på 20 år han holdt på med og var sammen med bare 3 mnd før vi ble i lag. burde jeg si at de ikke er greit at han følger henne? hvordan burde jeg si de eventuelt takk<3 Anonymkode: f5590...018 Så man har ikke lov til å være venner med ekser? Anonymkode: 2aa5a...42a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå