AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Kjæresten skal stadig være så fysisk med andre kvinner. Venninner, svigerinner, kusiner og diverse.. Mye klemming, «lekeslåssing» ved en hver mulighet. Jeg synes dette er ukomfortabelt. Noen ganger har det sett ut som at de han gjør det med, også synes det er ukomfortabelt. I et familieselskap, kom jeg inn i et rom der ingen andre var og der står han og prøver å legge svigerinnen sin i bakken… hun så på meg med et så rart blikk, som om hun skjønte hvordan dette så ut fra mitt ståsted. Det var masse folk i hele huset og ingen dører var lukket og klærne var så klart på. Jeg lurer på om han bare mangler litt sosialt. Lurer på hva andre tenker om dette? Er det normalt? Er det jeg som er «prippen»? Anonymkode: 1be8f...917
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Uff så kleint og pinlig 🤣 Anonymkode: 62fda...33a 14 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Er han fysisk med andre menn også? Anonymkode: f207a...470 4
Pippi Lotta Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Jeg hadde blitt red om en svoger/venn/kollega plutselig skulle «lekeslåss» og lege meg i bakken. Oppfører han seg lille rart mot menn, med klemming og slåssing? Om det bare gjelder kvinner, så er det vel ikke slik at han mangler antenner for han skjønner jo hvordan man oppfører seg med mannfolk. Da er det vel heller det at han ikke respekterer damer, men tenker han kan ta seg til rette om han vill? 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Huffda, for en løk. Tipper han har reisning når han lekeslåss. Anonymkode: 82ded...9f9 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 Jeg hadde sagt rett ut til fyren, drit i å lekesloss med alle. Og så hadde jeg lagt ham i bakken når vi kom hjem. Anonymkode: f207a...470 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 Hadde sagt til han at enten er han ekstremt barnslig eller så ser han etter en hver mulighet til å ta på andre damer. Anonymkode: 24dfe...e90 8
Bettyspaghetti Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 Vent, hva? Så pinlig! Hvis svogeren min hadde begynt å lekesloss med meg hadde jeg tenkt at det var noe skikkelig galt med han. Har du spurt han om det? Har du sagt hvordan dette fremstår, og at du synes det virker som de han gjør det med ikke er komfortabel med det? 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #9 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er han fysisk med andre menn også? Anonymkode: f207a...470 Ja, er sånn med menn også. En annen mann i familien er litt sånn også. Jeg synes dette er så klamt, men usikker på om jeg kan si noe eller om jeg bare skal la han være seg selv, liksom. Burde ha møtt familien litt tidligere, så jeg hadde oppdaget dette.. Ts Anonymkode: 1be8f...917
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #10 Skrevet 3. mars 2022 Bettyspaghetti skrev (45 minutter siden): Vent, hva? Så pinlig! Hvis svogeren min hadde begynt å lekesloss med meg hadde jeg tenkt at det var noe skikkelig galt med han. Har du spurt han om det? Har du sagt hvordan dette fremstår, og at du synes det virker som de han gjør det med ikke er komfortabel med det? Jeg har vært litt redd for å si noe, faktisk. For meg virker dette helt absurd, men det virker som han synes det er helt normalt. Jeg trengte å vite om det var jeg som var for prippen eller om det er okei å si noe om det. Enkelte av dem, virker det som synes det er veldig innafor at han gjør det. Jeg synes det er enda mer ubehagelig. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg i den settingen. Ts Anonymkode: 1be8f...917
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #11 Skrevet 3. mars 2022 Tror det hadde vært litt mer pinlig om dere hadde vært naturister, og han gjorde dette på en naturiststrand. Anonymkode: 0287d...a6d 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #12 Skrevet 3. mars 2022 Har en bror som gjør sånn med meg. Skal knøvle meg sammen, som om vi er 10 år. Vi er over 40! Tror det handler om å etablere dominans, eller no slikt. Jeg blir dritsur, overhode ikke morsomt. Anonymkode: 2dd1c...01b 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #13 Skrevet 3. mars 2022 Hadde svogeren min gjort noe sånt så hadde det blitt med det ene besøket. Og jeg hadde forventet at mannen min hadde tatt det opp med broren sin. Du skriver at dere er kjærester. Er du sikker på at dette er en familie du har lyst til å forbli en del av? Anonymkode: 3ce8a...c8f 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #14 Skrevet 3. mars 2022 Utviklingshemming. Lav IQ. Retardo. Anonymkode: a3853...dcb 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #15 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde svogeren min gjort noe sånt så hadde det blitt med det ene besøket. Og jeg hadde forventet at mannen min hadde tatt det opp med broren sin. Du skriver at dere er kjærester. Er du sikker på at dette er en familie du har lyst til å forbli en del av? Anonymkode: 3ce8a...c8f Lettet for å se at det ikke bare er jeg som synes dette er merkelig. Litt kjipt også, fordi da må jeg jo vurdere dette. Bør vel først ta en prat med han. De er en aktiv familie, som gjerne gjør aktiviteter sammen. Han kanskje noe med det å gjøre? Synes allikevel det er en merkelig setting å skulle «lekeslåss» i. Anonymkode: 1be8f...917 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #16 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har en bror som gjør sånn med meg. Skal knøvle meg sammen, som om vi er 10 år. Vi er over 40! Tror det handler om å etablere dominans, eller no slikt. Jeg blir dritsur, overhode ikke morsomt. Anonymkode: 2dd1c...01b Vi er på samme alder. Jeg synes det hadde vært én ting om han gjorde det med sin egen søster. Kleint det også, men hakket verre med brorens dame. Ts Anonymkode: 1be8f...917 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #17 Skrevet 3. mars 2022 Sikker på at blikket din svigerinne sendte ikke heller var et "redd meg, og få kontroll på typen din. Dette er utrolig ubehagelig"? Anonymkode: 795ee...721 4 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #18 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi er på samme alder. Jeg synes det hadde vært én ting om han gjorde det med sin egen søster. Kleint det også, men hakket verre med brorens dame. Ts Anonymkode: 1be8f...917 Høres jo ut som en idiot. 40 år og holde på slik. Har han asberger ganger 5? Anonymkode: d1501...568 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #19 Skrevet 3. mars 2022 Dette er virkelig uvanlig! Her hadde jeg styrt unna. Lekeslåssing er kun ok hvis begge parter LER! Det med svigerinnen hørtes bare grenseoverskridende ut Anonymkode: 8cb65...273 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #20 Skrevet 3. mars 2022 Lekeklossing var slik jeg gjorde som ungdom med gutter som flørting 😳😳😳 Anonymkode: 0938e...26d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå