AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #1 Skrevet 3. mars 2022 Er litt over 2 uker til termin, og i løpet av graviditeten har jeg fått noen udelikate vorter nedentil .. de er på utsiden av kjønnsleppene og i huden akkurat innenfor trusekanten.. er det for sent å gå til legen og få de fjernet? Anonymkode: 81cf0...5e7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #2 Skrevet 3. mars 2022 Har du hatt ubeskyttet sex i svangerskapet, eller din partner? Anonymkode: df9ca...e7b
Gjest Chicchi Skrevet 3. mars 2022 #3 Skrevet 3. mars 2022 Jeg hadde det samme, ble ganske forferdet da jeg oppdaga de du kan ha blitt smittet når som helst, men så kommer de først fram under svangerskapet når immunforsvaret er svekket. De venter med å fjerne dem til etter fødsel. Er man heldig trenger man bare en krem, men den skal ikke gravide bruke. Er vortene vanskelige, må de opereres/fryses bort, det gjør de heller ikke når man er gravid. Eller så kan du håper at du blir som meg: Mine forsvant nemlig av seg selv noen uker etter fødsel 😄 Lykke til på den store dagen
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Svineriet har dukket opp her og. Det har drept sexlivet vårt, er livredd for at mannen skal sitte med samme oppfatning som ab lenger opp her, så nå kommer han ikke i nærheten før etter fødsel. Men det ligger jo i kroppen, og så mange som 80% har det i seg. Anonymkode: 2f43b...2ec
Gjest Chicchi Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Svineriet har dukket opp her og. Det har drept sexlivet vårt, er livredd for at mannen skal sitte med samme oppfatning som ab lenger opp her, så nå kommer han ikke i nærheten før etter fødsel. Men det ligger jo i kroppen, og så mange som 80% har det i seg. Anonymkode: 2f43b...2ec Jeg tok den noe ubehagelige samtalen med mannen og forklarte ham åssen det sto til. Først skammet jeg meg, men så kom jeg på at jeg kunne jo ha blitt smitta av ham, som hadde et ganske vilt bachelorliv før han traff meg så ja, vi tok oss gjennom det og koste oss sammen helt opptil fødselen. Han ble litt paff, men forsto at det var uskyldig. Dessuten har han en ålreit evne til å fortrenge ting, ha ha!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 9 minutter siden, Chicchi said: Jeg tok den noe ubehagelige samtalen med mannen og forklarte ham åssen det sto til. Først skammet jeg meg, men så kom jeg på at jeg kunne jo ha blitt smitta av ham, som hadde et ganske vilt bachelorliv før han traff meg så ja, vi tok oss gjennom det og koste oss sammen helt opptil fødselen. Han ble litt paff, men forsto at det var uskyldig. Dessuten har han en ålreit evne til å fortrenge ting, ha ha! Så tøff du er! Håper jeg klarer å manne meg opp til å ta den samtalen selv og at jeg greier å få han til å forstå sammenhengen. Vurderer nesten å ta det med jm til stede så han kan få faglig bekreftelse 🤔 Skal være sagt at mannen her i huset visstnok var bortpå halve byen pluss litt før han fant roen med meg, så kan gjerne være «hans egen skyld» her og! 🙈 Anonymkode: 2f43b...2ec
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #7 Skrevet 3. mars 2022 Har også fått det i løpet av svangerskapet 😕 Sinnsykt plagsomt og lite delikat! Sliter med at det klør og stadig dukker opp nye nupper/vorter. De sitter i skjedeåpningen og "mellomkjøttet". Jeg har time hos gynekolog på sykehuset om et par uker og håper virkelig at de fjerner dem med laser eller noe lignende da.. Anonymkode: 2a5ef...00d
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har også fått det i løpet av svangerskapet 😕 Sinnsykt plagsomt og lite delikat! Sliter med at det klør og stadig dukker opp nye nupper/vorter. De sitter i skjedeåpningen og "mellomkjøttet". Jeg har time hos gynekolog på sykehuset om et par uker og håper virkelig at de fjerner dem med laser eller noe lignende da.. Anonymkode: 2a5ef...00d Jeg fikk også i uke 36 eller noe sånt. Var hos gynekolog og håpet å få fjernet den, men hun sa det ikke var poeng før etter fødsel. Og etter fødsel forsvant den av seg selv, så da var problemet løst 😅 Anonymkode: 2ea97...bb9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #9 Skrevet 3. mars 2022 Ser dere andre får det sent i svangerskapet, hos meg dukket det opp allerede i uke 14 😱 (har vært sammen med min mann i mange år og har ikke rørt noen andre på de årene) Betyr det at jeg kommer til å få sinnsykt mye av det? Rart ikke lege/gyn kan skjære det bort selv om man er gravid? Anonymkode: 2f43b...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå