AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Det virker som at det ikke er naturlig å ha følelse i kjønnsleppene, bare klitoris. Er det derfor det er mer sosialt akseptabelt å fjerne kjønnsleppene enn å fjerne klitoris. Jeg har så lite klitoris at jeg finner det ikke så jeg har ikke følelse der. Men jeg har følelse i den ene kjønnsleppen og får noen ganger orgasme når jeg gjør nummer en så jeg kjenner noe nytelse i urinrøret da(?) Jeg føler meg ikke normal og er redd for å ha sex med andre. Er jeg ekkel? Jeg liker ikke utseendet på underlivet, men vil ikke endre på det om jeg mister følelse. Ene kjønnsleppen er nesten like stor som den ytre huden og den andre kjønnleppen ligger langt inn mot vagina/skjeden og er så liten. Den lille har jeg nesten ingen følelse i. Er jeg unormal? Anonymkode: 2d5d0...332
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Beklager jeg skulle puttet det i Kropp og helse Anonymkode: 2d5d0...332
Fioljenta Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 Vi er forskjellige. Og jeg synes det er litt fint at vi ikke er like, jeg. Vi har jo forskjellige høyde, farge, hårfarge, øyenfarge, ansiktsform, kroppsform, skostørrelse og mye annet, så det ville vært merkelig hvis vi var like nedentil. Hvem har egentlig bestemt hva som er «normalt»? Og så synes jeg det er helt supert at du har funnet ut at leppene er sensitive og hvordan du kan stimulere dem. 🙂 Nyt det å være kvinne, du.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Du er helt normal. Jeg hadde et forhold til en kvinne som hadde ên stor kjønnsleppe og én bitteliten. Det var bare nydelig og sexy og hun skammet seg overhodet ikke over det. Jeg tenkte ikke over det en gang, faktisk, annet enn at jeg selvfølgelig registrerte det. Dette var for mer enn 20 år siden og da var det heldigvis ikke så mye fokus på kjønnsorganer, dermed tenkte hun ikke over det selv heller. Anonymkode: e6ed6...e09 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå