Gå til innhold

Gjorde det slutt, han forlangte smykkene jeg har fått tilbake.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sa det da jeg gjorde det slutt, så jeg tok dem av meg der og da, selv om jeg syntes det er ganske idiotisk å forlange tilbake gaver. Men etterpå kjenner jeg at det irriterer meg at han fikk smykkene tilbake, mens han selv har fått dampere ( sånne til å røyke med ) for rundt 5000 kr ( og disse er også verdt mye mer enn sølv smykkene jeg har fått av han ). Men damperne har han ødelagt en etter en, så de er ikke akkurat noe å få tilbake, men jeg kjenner det går en faen i meg og at jeg får lyst til å si siden han fikk smykkene tilbake så får jammen jeg få pengene tilbake for damperne jeg har betalt også. Vet dette er forferdelig barnslig, men han her har virkelig flådd meg etter samboerbruddet og jeg sitter i sterk minus her. 

Anonymkode: 751fa...95c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært så smålig at jeg krevde tilbake pengene, jeg. Rett skal være rett.

Anonymkode: 850d3...f72

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Velfortjent når han er så kjip 👍👍👍👏👏👏

Anonymkode: c6296...68b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden er dampere?

Anonymkode: d42a6...98f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva i all verden er dampere?

E-sigaretter tenker jeg.

Anonymkode: ab750...66c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

E-sigaretter tenker jeg.

Anonymkode: ab750...66c

Ja, e-sigaretter. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Han er en gnitalus, vær glad du er kvitt ham. 

Anonymkode: f3946...b00

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, e-sigaretter. 

Ts

Du har kjøpt E-sigaretter til han, han har kjøpt sølvsmykker til deg. Han vil ha tilbake sølvsmykker, du vil ha tilbake penger for E-sigaretter.....  Høres rimelig WT ut.... 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sølvsmykker er ikke verdt noe. Selv gull er verdt veldig lite, tror jeg fikk tilbake et par tusen da jeg solgte gullsmykkene jeg hadde fått fra min eks. 

Ville bare glemt det. Hva skal han med de smykkene liksom? Det var jo bare for å være en dritt, la ham sitte der i dritten og vær et bedre menneske enn ham.

Anonymkode: a5108...699

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En gave er en gave, og jeg hadde bedt fyren drite og dra. Gaver er ikke til låns.

Anonymkode: 63963...c27

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en gnien fyr! Tenker du er better off uten han, høres nesten slik ut. Man ber da ikke om å få tilbake gaver 😅 

Anonymkode: 5409e...23c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

En gave er en gave, og jeg hadde bedt fyren drite og dra. Gaver er ikke til låns.

Anonymkode: 63963...c27

Enig, men nå når hun faktisk har gitt ham smykkene hadde jeg bare glemt det. Om hun fortsatt hadde hatt dem og han hadde forlangt dem, hadde jeg bedt ham dra dit peppern gror. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kommer til å resirkulere disse, garantert. Og slikt kommer veldig lett frem når det ikke er hennes smak, hun vil bytte, ser det er brukt, ser det tilfeldig på et bilde av deg... Så ville bare kost meg med den tanken, og latt det gå. 

Anonymkode: 511a0...815

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er lite du kan gjøre nå, men gaver er gaver. 

Tviler på at han gir dem tilbake om du ber om det, og du kan (dessverre) heller ikke tvinge ham til å gi deg penger for e-sigarettene. 

Anonymkode: a7c90...cb6

Skrevet

Gaven I dette er at du slipper en så..... Tragisk fyr. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Sølvsmykker er ikke verdt noe. Selv gull er verdt veldig lite, tror jeg fikk tilbake et par tusen da jeg solgte gullsmykkene jeg hadde fått fra min eks. 

Ville bare glemt det. Hva skal han med de smykkene liksom? Det var jo bare for å være en dritt, la ham sitte der i dritten og vær et bedre menneske enn ham.

Han skal sikkert selge de smykkene videre 

AnonymBruker
Skrevet
TLR skrev (14 minutter siden):

Han skal sikkert selge de smykkene videre 

Som sagt, sølv er ikke verdt noe. La ham sitte der med et par hundre kroner (om han i det hele tatt får solgt dem), det er ikke verdt å krangle om. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde selv villet gitt smykkene tilbake. Men han virker jævlig smålig så jeg hadde krevd penger for det du har gitt ham. 

Anonymkode: 2ce8f...0ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare la det ligge. Ikke skap mer styr, bare vær glad for å være kvitt han 

Anonymkode: 8d6fc...9ca

Skrevet

Send vipps krav. Merk den med at siden vi tar til bake gaver så skal du ha tilbake pengene dine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...