AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Har en Iphone 11 og ønsker et i gull/rosegull. Var en kollega som hadde men det var til Samsung tror jeg. Kan også ha et ensfarget men liker små detaljer så det ikke blir kjedelig. Liker ikke de fra Ideal of Sweden, det er det for mye mønster på. Anonymkode: 99b93...bee
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 rampenissen72 skrev (16 minutter siden): Aliexpress. Koster typ 13kr. Ok, Nå fant jeg et til 30 kr, hvor mye toll og moms kommer i tillegg? Anonymkode: 99b93...bee
Gjest rampenissen72 Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, Nå fant jeg et til 30 kr, hvor mye toll og moms kommer i tillegg? Anonymkode: 99b93...bee Hvis du trykker på purchase kommer det opp. Sikkert 5kr eller lignende. Det er aldri mye på slike billige ting. MEN det kan ta opptil 2mnd før det kommer fram, bare så du vet det.
Gjest rampenissen72 Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Jeg har nettopp kjøpt dette, og da var «tax» under 1$.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 rampenissen72 skrev (8 minutter siden): Hvis du trykker på purchase kommer det opp. Sikkert 5kr eller lignende. Det er aldri mye på slike billige ting. MEN det kan ta opptil 2mnd før det kommer fram, bare så du vet det. Ja, vet det tar tid. Hadde dilla på å bestille smykker derfra for noen år siden. Men tror aldri jeg venta i 2 mnd. Anonymkode: 99b93...bee
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ok, Nå fant jeg et til 30 kr, hvor mye toll og moms kommer i tillegg? Anonymkode: 99b93...bee Med mindre du kjøper næringsmidler er moms alltid 25%. Det er som regel ikke toll, men for eksempel tekstiler kan ha det også. Anonymkode: 0d6c0...fef
Mokkilokki Skrevet 3. mars 2022 #9 Skrevet 3. mars 2022 Kjøper mine fra skalhuset.se i Sverige. De har mange fine dessuten kan man være heldig å få på salg. Mye kjappere å få fra der enn fra Wish/Aliexpress som kan ta veldig lang tid. Får mine som regel på en ukes tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå