AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Måtte nettopp bruke antibiotika for en kur mot en betennelse som jeg hadde. Fra før har jeg måtte bruke mye antibotika og når man må ta mange slike kurer så kan man få sopp som i seg selv er svært pinlig. Jeg var ganske flau da jeg måtte på på apoteket og kjøpe Canesten🍄🌚 jeg kjøpte kuren med og synes de var veldig stor og svelge. Når jeg tok en nærme titt på pakken så jeg at de skulle tas vaginalt🤢🤢 … Anonymkode: f91a2...002
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Måtte nettopp bruke antibiotika for en kur mot en betennelse som jeg hadde. Fra før har jeg måtte bruke mye antibotika og når man må ta mange slike kurer så kan man få sopp som i seg selv er svært pinlig. Jeg var ganske flau da jeg måtte på på apoteket og kjøpe Canesten🍄🌚 jeg kjøpte kuren med og synes de var veldig stor og svelge. Når jeg tok en nærme titt på pakken så jeg at de skulle tas vaginalt🤢🤢 … Anonymkode: f91a2...002 De vaginal pillene er de beste. Krem fungerer minimalt om det er stort utbrudd. Ikke noe å være flau over, alle mine veninner har opp med gjevne mellomrom. Og jeg hadde sopp konstant da jeg gikk gravid. Anonymkode: 8ca2a...472 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Så du har tatt pillen oralt? I så fall tror jeg at du bør kontakte legevakt.... Anonymkode: 2adb7...e1c
Tuba Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Ta det helt med ro. En av Norges mest kjente podcastere har gjort det samme og det gikk helt fint. Heller ingen grunn til å skamme seg for litt sopp, de aller fleste får det en eller flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Diflucan selges reseptfritt og skal svelges. Det er ingenting å være flau over. De på apoteket tenker ikke "hahaha hun der har sopp!!" som om at det er kjemperart å ha sopp. Det er i grunn ganske vanlig og de på apoteket er profesjonelle. Anonymkode: a2ed7...2e4 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Altså hvorfor er det flaut å kjøpe? Jeg måtte ta soppkur når jeg fikk neglsopp, utslett som viste seg å være sopp og sopp på tungen. Helt vanlig. Anonymkode: 85d80...57d
Gjest rampenissen72 Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Svelgte du pillen som skal tas vaginalt?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Altså hvorfor er det flaut å kjøpe? Jeg måtte ta soppkur når jeg fikk neglsopp, utslett som viste seg å være sopp og sopp på tungen. Helt vanlig. Anonymkode: 85d80...57d Det er flaut og ha sopp.. hva tenker de på apoteket? Anonymkode: f91a2...002
Loboto Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er flaut og ha sopp.. hva tenker de på apoteket? Anonymkode: f91a2...002 Alke har sopp i kroppen til enhver tid, absolutt alle hele tiden. Du har alltid hatt sopp faktisk, du har bare ikke hatt for mye av det, det er da det blir et problem. Hvorfor skulle noen tenke at det er teit med sopp når alle har det i forskjellige mengder, til og med dem selv.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er flaut og ha sopp.. hva tenker de på apoteket? Anonymkode: f91a2...002 Jeg har kroniske soppinfeksjoner, finnes ikke flaut, bare plagsomt. Hvor gammel er du? Anonymkode: aa8e2...60a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå