Lill3My Skrevet 2. mars 2022 #1 Del Skrevet 2. mars 2022 Til dere som lytter en del på lydbok: hvem er dine favorittstemmer? Jeg opplever at en mindre god bok kan bli en fin opplevelse dersom innleseren er dyktig. Dessverre kan også en god bok bli en dårlig opplevelse dersom innleseren ikke e en jeg har sansen for. Det fine med dette er at jeg har "oppdaget" en del bøker jeg ellers ville oversett ved å søke opp flere bøker lest av favorittstemmene mine! Noen av de jeg liker best er; Rupert Degaas Karen Cass Therese Plummer Kikki Stormoen Ivar Nergaard Caroline Lennon Eilidh Beaton Stephen Fry Martin Freeman Stephanie Racine Cassandra Harwood Hvem er dine?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Del Skrevet 2. mars 2022 Gisken Armand Anonymkode: 5f988...223 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Del Skrevet 2. mars 2022 Espen Sandvik Anonymkode: 81323...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. mars 2022 #4 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg hører mest på svenske lydbøker så mine favoritter er Angela Kovács og Reine Brynolfsson. Begge kunne temmelig sikkert ha fått opplesningen en god gammeldags telefonkatalog til å bli engasjerende. Ingen norske opplesere er i nærheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 2. mars 2022 #5 Del Skrevet 2. mars 2022 Michael Kramer. Fantasysjangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Del Skrevet 2. mars 2022 Duc Mai-The, Dennis Storhøy, Haakon Strøm, Ivar Nergaard, Nils Ole Oftebro Anonymkode: 28b33...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg er ganske sær på innlesere, og har skrudd av mange bøker med «feil» innleser. Ivar Nergaard er i en egen klasse. Torbjørn Harr likte jeg, Fanny Vaager, Bodil Vidnes-Kopperud, Axel Aubert kan jeg også høre på. På svensk er nok Stefan Sauk favoritten (men må gjerne skru opp hastigheten litt). Anonymkode: 79d5c...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Del Skrevet 2. mars 2022 Edvard Hoem Anonymkode: c0ab6...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 4. mars 2022 #9 Del Skrevet 4. mars 2022 Nils Ole Oftebro Kim Haugen Thorbjørn Harr Kai Remlov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2023 #10 Del Skrevet 9. desember 2023 Kim Haugen og Christoffer Staib 😎😎 Anonymkode: 49577...d20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet 9. desember 2023 #11 Del Skrevet 9. desember 2023 Helge Winther-Larsen Angela Kovács Lasse Lindtner Nils Ole Oftebro Ivar Nergaard Ingrid Wolland Gisken Armand Nina Woxholtt Christoffer Staib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå