AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Ser det anbefales å spise noe søtt for så å legge seg ned og slappe av for å kjenne etter liv, dersom man føler lite liv. Men hva regnes som "søtt"? Holder det med frukt, eller må det være godteri/saft med sukker? Er det ett fett hvilken type sukkerkilde? Anonymkode: f2021...782
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Det høres ut som en udokumenterbar myte. Å legge seg ned og slappe av pleier ofte å gjøre susen. Anonymkode: 04f0c...ee7
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Nei, det er ikke en myte. Ta deg en liten sjokoladebit og kjenn etter. MEN ikke bli stressa om du ikke kjenner noe, babyen sover kanskje eller er for liten til at du merker tumlingen ordentlig. Anonymkode: dfbaa...3e4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres ut som en udokumenterbar myte. Å legge seg ned og slappe av pleier ofte å gjøre susen. Anonymkode: 04f0c...ee7 Fikk sterk saft med isbiter på sykehuset da det var lite bevegelse under ctg. Merkelig at de holder på med det, om det absolutt ikke har noe for seg. Anonymkode: 3a1d7...371 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ser det anbefales å spise noe søtt for så å legge seg ned og slappe av for å kjenne etter liv, dersom man føler lite liv. Men hva regnes som "søtt"? Holder det med frukt, eller må det være godteri/saft med sukker? Er det ett fett hvilken type sukkerkilde? Anonymkode: f2021...782 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fikk sterk saft med isbiter på sykehuset da det var lite bevegelse under ctg. Merkelig at de holder på med det, om det absolutt ikke har noe for seg. Anonymkode: 3a1d7...371 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er ikke en myte. Ta deg en liten sjokoladebit og kjenn etter. MEN ikke bli stressa om du ikke kjenner noe, babyen sover kanskje eller er for liten til at du merker tumlingen ordentlig. Anonymkode: dfbaa...3e4 Ts her. Det nevnes blant annet på kjennliv.no, som er nettsiden jeg fikk beskjed av både jordmor og sykehuset om å forholde meg til - https://kjennliv.no/lite-liv-i-magen/hva-gjor-du-om-du-opplever-lite-liv-i-magen/. Så det kan ikke akkurat være helt ut på jordet. Da prøver jeg med litt juice og en sjokoladebit, så ser jeg. Tror nok uansett det bare er jeg som stresser litt 😊 Anonymkode: f2021...782
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Oi, siterte meg selv av en eller annen grunn. Det var ikke meningen - skulle sitere alle dere som har svart. Anonymkode: f2021...782
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Kaldt og søtt. Kan prøve med kaldt vann først. Anonymkode: a3ab4...076 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 Fikk også anbefal av jordmor å legge meg ned å lage en høy lyd utenfor magen. F-eks slå med to grytelok Men kan jo alltids bare prøve å legge seg ned å slappe av først, eller spise noe søtt som nevnt Anonymkode: 54acc...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå