AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Dette er mitt tredje forhold, og nok engang sitter jeg her deprimert fordi jeg har mistet følelsen av å være sexy. Når jeg er singel så føler jeg meg både sexy og sensuell, da jeg får masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Jeg får plenty av oppmerksomhet fra kjæresten min også, han synes jeg er kjempedeilig og blir kåt bare han ser meg i t-skjorte, liksom. I starten av forholda så føler jeg meg deilig og alt det der, men så dabber det av, og jeg savner følelsen jeg har med meg selv når jeg er singel. Jeg trodde aldri at det skulle være så viktig for meg å ha denne "selvelsken" eller hva jeg skal kalle det, men her sitter jeg. Og set begynner å bli et problem. Fler som sliter med det samme, og hva fankern gjør jeg? Anonymkode: 3d8ec...4ee 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Endrer du adferd og vaner? Hva er det ved singellivet som gjør at du liker deg selv bedre? Handler det om andre treningsvaner, hygiene og stell, o.l.? Mange av oss kler oss opp og pynter oss mer når vi er på leting etter kjæreste, og så dabber det litt av når vi har funnet den kjæresten. Anonymkode: 9bd85...aaf 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er mitt tredje forhold, og nok engang sitter jeg her deprimert fordi jeg har mistet følelsen av å være sexy. Når jeg er singel så føler jeg meg både sexy og sensuell, da jeg får masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Jeg får plenty av oppmerksomhet fra kjæresten min også, han synes jeg er kjempedeilig og blir kåt bare han ser meg i t-skjorte, liksom. I starten av forholda så føler jeg meg deilig og alt det der, men så dabber det av, og jeg savner følelsen jeg har med meg selv når jeg er singel. Jeg trodde aldri at det skulle være så viktig for meg å ha denne "selvelsken" eller hva jeg skal kalle det, men her sitter jeg. Og set begynner å bli et problem. Fler som sliter med det samme, og hva fankern gjør jeg? Anonymkode: 3d8ec...4ee Hva gjør du annerledes nå som du er i forhold, da? Jeg er i forhold og får fortsatt mye seksuell oppmerksomhet fra andre enn kjæresten. Jeg har et aktivt sosialt liv hvor jeg møter mange folk. Anonymkode: 2e7c7...8be 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #4 Skrevet 4. mars 2022 On 3/2/2022 at 9:57 PM, AnonymBruker said: Dette er mitt tredje forhold, og nok engang sitter jeg her deprimert fordi jeg har mistet følelsen av å være sexy. Når jeg er singel så føler jeg meg både sexy og sensuell, da jeg får masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Jeg får plenty av oppmerksomhet fra kjæresten min også, han synes jeg er kjempedeilig og blir kåt bare han ser meg i t-skjorte, liksom. I starten av forholda så føler jeg meg deilig og alt det der, men så dabber det av, og jeg savner følelsen jeg har med meg selv når jeg er singel. Jeg trodde aldri at det skulle være så viktig for meg å ha denne "selvelsken" eller hva jeg skal kalle det, men her sitter jeg. Og set begynner å bli et problem. Fler som sliter med det samme, og hva fankern gjør jeg? Anonymkode: 3d8ec...4ee Jeg tror du liker spenningen ved at det motsatte kjønn gir deg oppmerksomhet. Når du er i et forhold klarer du ikke å like det på samme måte siden du da har en partner å tenke på. Det er også mer spennende at ukjente gir deg oppmerksomhet enn at kjæresten på sofaen gjør det. Kanskje jeg er helt på villspor men jeg har sett lignende greier før. Anonymkode: 3971a...c88 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #5 Skrevet 4. mars 2022 Fordi forhold er generelt sett ikke spesielt sexy. Det er monotont og kjedelig. Anonymkode: 9aaf1...23f 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #6 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Fordi forhold er generelt sett ikke spesielt sexy. Det er monotont og kjedelig. Anonymkode: 9aaf1...23f Yes! Det er skikkelig digg å slippe oppmerksomhet. De som ikke liker oppmerksomhet bør være i forhold, de som liker det bør holde seg singel. Anonymkode: 1a5fc...1ea
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Fordi forhold er generelt sett ikke spesielt sexy. Det er monotont og kjedelig. Anonymkode: 9aaf1...23f Forhold er bare relasjonen mellom to personer, så hvis forholdet er kjedelig har man halvparten av skylda sjøl. Anonymkode: 2e7c7...8be 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #8 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Og dette syns du er greit ? du virker både tacky og billig, litt sånn first price Anonymkode: 7a4af...4e0 Det er et faktum i mitt liv at en del folk blir sjarmert av meg, selv om jeg knapt drikker og ofte er blant de første som går hjem fra en fest. Og jeg blir sjarmert av folk også, de fleste har interessante historier å dele. Vet ikke helt hva det sier om deg at den verste fornærmelsen din er et helt ok merke som nøysomme folk kjøper. Anonymkode: 2e7c7...8be 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #9 Skrevet 5. mars 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Og dette syns du er greit ? du virker både tacky og billig, litt sånn first price Anonymkode: 7a4af...4e0 At hun får oppmerksomhet fra andre tyder vel mer på at hun er gourmet fra Jacobs. First Price er noe man kun kjøper om man har dårlig råd. Litt som middelmålige folk som settler for en 4’er fordi de ikke har sjangs på noe annet. Anonymkode: 9aaf1...23f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #10 Skrevet 5. mars 2022 For et snevert syn på deg selv. Har du lav selvtillit? Eller bare egoist. Hvorfor må du hele tiden fokusere på å være sexy for menn? Vil du ikke være noe mer? Hvis du bare vil være menns gratis tømmestasjon så får du bli singel om du synes det er kjekkere å ligge rundt. Styr unna opptatte menn bare. Anonymkode: b3107...53b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #11 Skrevet 5. mars 2022 49 minutter siden, AnonymBruker said: For et snevert syn på deg selv. Har du lav selvtillit? Eller bare egoist. Hvorfor må du hele tiden fokusere på å være sexy for menn? Vil du ikke være noe mer? Hvis du bare vil være menns gratis tømmestasjon så får du bli singel om du synes det er kjekkere å ligge rundt. Styr unna opptatte menn bare. Anonymkode: b3107...53b Hva er det med dere som ALLTID skal konkludere med at man må være både tømmestasjon og elsker å ligge rundt, bare fordi man er glad i oppmerksomhet?? Går det virkelig ikke an å nyte oppmerksomhet uten å være et felleshull? Jeg kan informere om at jeg overhode ikke er kjent for å være "lett på tråden"! Snarere tvært imot, noe som også kanskje gjør menn enda mer interessert. Hærregud for et snevert syn enkelte har. Anonymkode: 3d8ec...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #12 Skrevet 5. mars 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: hvorfor kan ikke kvinner bruker hjernen isteden? er jo bare følelser følelser følelser og følelser ? neon kvinner er så ustabil emosjonelt hele livet og alle beslutninger går etter følelser at du "føler" du ikke er sexy betyr ikke at det stemmer newsflash til alle kvinner som leser dette FØLELSER ER IKKE FAKTA slutt å bland følelser med det reele virkelighetsbildet. om du har så mange issues bare slå opp og la han være ifred, kvinner med så mye baggasje må ordne opp psyken og selvtilitten sin istedenfor å rote til andre sine liv med dramaet sitt Emotional reasoning is an assumption your negative emotions ‘necessarily reflect the way things really are’, writes cognitive behavioural therapist Dr David Burns Anonymkode: 7a4af...4e0 Ts her. Skal sette meg ned å lese om emotional reasoning. Etter litt skumlesning så virker det som at det er et tema som angår meg. Takk😊 Anonymkode: 3d8ec...4ee 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva er det med dere som ALLTID skal konkludere med at man må være både tømmestasjon og elsker å ligge rundt, bare fordi man er glad i oppmerksomhet?? Anonymkode: 3d8ec...4ee Du må jo gjerne påstå deg å være prektig og prydelig, men hvis du ikke evner å være i et forhold fordi du da ikke får nok oppmerksomhet, så er det altså du som er i utakt med flertallet, og ikke flertallet som er rable gale. Tror nok tømmestadjon og felleshull var en overdrivelse, men det er jo den samme oppmerksomhetsiveren som driver de damene der. Anonymkode: 1a5fc...1ea
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #14 Skrevet 5. mars 2022 16 hours ago, AnonymBruker said: Og dette syns du er greit ? du virker både tacky og billig, litt sånn first price Anonymkode: 7a4af...4e0 First price var bare dødsbra. Takk, lenge siden jeg har ledd høyt av noe jeg har lest. Anonymkode: 3971a...c88
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #15 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): First price var bare dødsbra. Takk, lenge siden jeg har ledd høyt av noe jeg har lest. Anonymkode: 3971a...c88 Jeg lo også. Men jeg lo enda mer da jeg så at noen trodde at Jacobs utvalgte-damene får mer oppmerksomhet enn First Price-damene... Javisst liksom. Alle menn har jo lyst til å være han med store bedende øyne som glaner på ting han ikke kan få, fremfor å være han som soler seg i glansen fra de damene som smiler og lener seg mot han og slikker seg rundt munnen...eller? Anonymkode: 1a5fc...1ea
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #16 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til å med feite kvinner som ser ut som gollum fra ringenes herre får oppmerksomhet den der " jeg får oppmerksomhet fra menn så jeg er deilig" betyr overhodet ikke at du er attraktiv i det hele tatt de styggeste damene i samfunnet får til å med oppmerksomhet, så lenge overkåte menn som kan ta alt inkludert stikke pikken sin i doruller og vannmeloner så vil uattraktive kvinner også få oppmerksomhet Anonymkode: 7a4af...4e0 Gollum fra Ringenes Herre er veldig tynn, ja, ser nesten ut som et levende skjelett, der han sulter sammen med ringen og bare lever på skrale grottefisk. Så "feit som Gollum" blir like ulogisk som "tynn som ei gravid dame". Jeg synes fornærmelsene her på KG begynner å bli svake. 2- max. Anonymkode: 2e7c7...8be
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #17 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Til å med feite kvinner som ser ut som gollum fra ringenes herre får oppmerksomhet den der " jeg får oppmerksomhet fra menn så jeg er deilig" betyr overhodet ikke at du er attraktiv i det hele tatt de styggeste damene i samfunnet får til å med oppmerksomhet, så lenge overkåte menn som kan ta alt inkludert stikke pikken sin i doruller og vannmeloner så vil uattraktive kvinner også få oppmerksomhet Anonymkode: 7a4af...4e0 Akkurat. Er man opptatt, og fremdeles pådrar seg mye seksuell oppmerksomhet, så tyder det på at man ikke akkurat fremstår som opptatt eller lojal mot partner. Særlig menn roer seg som regel når man sier at man er opptatt, og begynner i stedet å drømme seg bort i en slik dame selv, fremfor å fortsette den seksuelle pågåenheten. Anonymkode: 1a5fc...1ea
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #18 Skrevet 5. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gollum fra Ringenes Herre er veldig tynn, ja, ser nesten ut som et levende skjelett, der han sulter sammen med ringen og bare lever på skrale grottefisk. Så "feit som Gollum" blir like ulogisk som "tynn som ei gravid dame". Jeg synes fornærmelsene her på KG begynner å bli svake. 2- max. Anonymkode: 2e7c7...8be Lær deg å lese. Anonymkode: 1a5fc...1ea
Flipit Skrevet 5. mars 2022 #19 Skrevet 5. mars 2022 Wow, denne tråden her ga meg migrene. Sånn, alt snakket om at begrepet markedsverdi bare er noe oppspinn og svada og at det ikke har noen som helst betydning i virkeligheten for og så se at dere omtaler dere selv og andre bokstavelig talt som kjøttstykker fra First Price og Jacobs... What the actual fuck? 🤦 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2022 #20 Skrevet 5. mars 2022 Flipit skrev (15 minutter siden): Wow, denne tråden her ga meg migrene. Sånn, alt snakket om at begrepet markedsverdi bare er noe oppspinn og svada og at det ikke har noen som helst betydning i virkeligheten for og så se at dere omtaler dere selv og andre bokstavelig talt som kjøttstykker fra First Price og Jacobs... What the actual fuck? 🤦 Markedsverdi er selvfølgelig en helt reell greie. Om noen benekter at det er det, så er det ikke jeg, og mest sannsynlig ikke de som snakker verken om First Price eller Jacobs utvalgte heller. Anonymkode: 1a5fc...1ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå