Neverland Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Testet positivt på lørdag, og føler meg bare dårligere foreløpig. Følte meg helt grei på lørdag. Dere som har erfart omikron - når snudde det? Har en lungesvakhet som gjør at jeg er litt engstelig for innleggelse også, så blir lettet når det snur!
moho Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Jeg var dårligst på dag 3 og 4 etter positiv test, så ble jeg bedre. Er nå på dag 10 og er fortsatt ikke i toppform. Vært på jobb denne uken men dro tidlig hjem i dag. Har fortsatt mye restsymptomer, og nå også litt feber igjen. 1
Måneskinn Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Jeg var ganske dårlig i 3 dager etter positiv test (hadde da vært syk i to dager) og følte jeg fikk litt mer energi etter det, men blir veldig fort sliten. Og merket i dag at jeg har mistet luktesansen. Litt rart at jeg ikke tenkte på det før.. men lukter ingenting. Håper det snur etter hvert da
Justlooking Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Var aldri ordentlig dårlig og hadde god allmenntilstand. jobbet på hjemmekontor hele tiden. Beholdt smak og lukt. Ingen vaksiner. 1 1
Tabris Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Jeg var dårligst på dag tre, da var det slik at vi vurderte legevakten en periode. Etter fire dager gikk feberen over og den voldsomme tungpusten over. Nå er det to uker siden og jeg har fortsatt restsymptomer men blir sakte bedre.
NewStart87 Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Er på dag 5 nå og har hittil ikke hatt det ille. Sov mye de to første døgnene, ellers har jeg ikke hatt feber eller mistet smaks og luktesans. Det som er kjedelig er at jeg merker jeg fort blir ekkel i halsen når jeg beveger meg. Trener vanligvis fem dager i uka, så gruer meg til å se hvordan kondisjonen er når jeg starter igjen. Noen som vet hvor lenge man må vente før man trener igjen? Til testen ikke lenger er positiv?
Annabel Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 Jeg var dårligst dag en og dag to - da var jeg sengeliggende og verket i hele kroppen. Fikk symptomer og testet positiv på fredag som var, og er fremdeles ikke i form igjen. Blir veldig sliten av den minste anstrengelse, i tillegg til at jeg hoster og er tett i brystet. Håper det gir seg veldig snart. Testet positivt dagen jeg skulle starte permisjonen min, og har vært frisk og rask i flere år i strekk før nå. Såå typisk! Hadde gledet meg til å få brukt permisjonen på å få inn masse gode treningsøkter før babyen kommer, gå lange turer med hunden og bare nyte livet. Foreløpig har denne perioden blitt totalt motsatt av hva jeg så for meg…🙃
Kaktusogsol Skrevet 3. mars 2022 #9 Skrevet 3. mars 2022 Hadde feber 3 dager før positiv test. Ingenting annet
tørkestativ Skrevet 3. mars 2022 #10 Skrevet 3. mars 2022 Jeg syns det er så rart hvor forskjellig dette rammer.. er på dag 3 og har følt meg ganske fin hele tiden. Kjennes ut som en helt vanlig forkjølelse.. gjør husarbeid, går lange turer med hunden og fungerer som normalt egentlig. 4
K@tt Skrevet 3. mars 2022 #12 Skrevet 3. mars 2022 Vet ikke helt, jeg var aldri skikkelig dårlig men hadde det som en forkjølelse. Dag 1 hadde jeg dårlig mage og vond hals. Dag 2-4 vond hals og forhøyet temperatur, snørrete. BethD skrev (1 time siden): Hvordan vet man hva man har da?! Jeg tror ikke de sjekker for det lenger, men de antar nok at de aller fleste har Omikron siden det er det det er mest av nå. 🤷♀️
Fruen92 Skrevet 5. mars 2022 #13 Skrevet 5. mars 2022 Dag en og to, så en opptur dag tre og fire,og dag fem mistet jeg smak- og luktesansen og ble dårligere igjen. Varte tre dager også «bra» igjen. Er fortsatt litt tett og sliten. Positiv test 14.02.
Anbefalte innlegg