AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Jeg ønsker gjerne å få finere skrift! Skriften min er ikke helt forferdelig heller, men akkurat fint er det ikke.. Har noen av dere tips til hvordan håndskriften min kan forbedres? Jobber som ingeniør, og det hender ofte jeg må skrive ting forhånd. Litt flaut å vise fram skriften min.. Anonymkode: 2e47b...889 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 Trene på det. Se på en fin skrift og prøv å etterligne. Gjenta og gjenta. Dette lærte jeg på barneskolen... Anonymkode: 6b62f...2e1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Eneste måten å få fin håndskrift på er å ØVE! Øvelse gjør mester. Skriv så mye du klarer forhånd og fin en måte som passer deg best til å skrive finest mulig. Men det viktigste er jo selvfølgelig at det er lesbart. Ikke skriv som en hjertekirurg, slik at det blir alt for fint og ulesbart..😅 Anonymkode: b4c6b...50d 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Jeg vil også ha finere skrift Anonymkode: fc637...61c
Loboto Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Mitt tips er å forbedre en og en bokstav av gangen. Konsentrere deg om feks kun g til den sitter. Men husk at du vil ha stygg skrift igjen hver gang du har dårlig tid. Ingen i verden skriver raskt å pent på samme tid. Belag deg på å skrive saaakte
Gjest MuggenKanari Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Du må bare øve, sånn som på skolen da vi lærte løkkeskrift.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Få dere gode penner! Jeg får mye finere skrift med en penn som flyter fint enn en kulepenn jeg må bortojer papiret. Er salg på tegnesaker på bokhandlene nå og jeg fikk 4pack med gode penner for en hundrings. Bruker staedler pigment liner 0.1 til 0.5 Anonymkode: 6ca78...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå