Gjest Fleur Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 Dette temaet er vanskelig, her ønsker jeg forskjellige synspunkter, mest fra de som selv har erfaring med dette temaet. Er selv sammen med en fyr, vi er over gjennomsnittet lykkelige, bortsett fra en ting, SJALUSI ! Han har venninner, ikke en men flere, som han treffer til lunsj og over en middag. Ser rødt..!! og har overhodet ingen forståelse for at han til stadighet må treffe disse. Har kameater også, men de bor langt unna, så de treffes ikke så ofte. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 egen erfaring: det er ikke lett når venninner som har kjent typen lenger enn meg, henger rundt halsen og skal kose og klemme, grrr. dette var i begynnelsen, jeg sa i fra til han at jeg ikke syntes det var no alright, greit og ha venner av begge kjønn men det får være måte på. nå har han sagt i fra til de mest innpåslitne og det er bra. det er nemlig bare jeg som skal kose med han, det er greit at noen gir en klem, men de får greie seg med det. han er jo ikke på lunsj og sånn sammen med de, så der har jeg ingen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 hei Fleur... ikke lett dette...nei du kan ikke folange at han ikke skal treffe venner og venninner,men du kan forlange at han treffer dem mens du er med slik at du kan lære kjenne dem og få et inntrykk om hvor du har dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sondra Skrevet 14. oktober 2002 #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 Her, som ellers i livet:- DEN GYLDNE MIDDELVEI!! Jeg synes det er flott at min venn har venninner, men hvis de hadde hengt rundt halsen på ham i ett sett:- niks!! :x Her syns jeg at din venn bør prøve å sette seg inn i din situasjon - spør ham om han hadde likt det hvis det var du som gikk ut med en mannlig venn til middag en kveld! - og lunsj neste dag....... Uansett om han bedyrer at de er "bare venner", så hjelper det ikke.......han går over streken, syns nå jeg da - og jeg har mange års erfaring :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 14. oktober 2002 #5 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg synes det er viktig at man får beholde gamle venner når man går inn i et nytt parforhold. Uavhengig av hvilket kjønn vennene er. Men det er også vanlig høflighet å presentere sin kjæreste for de gamle vennene. Derfor: Foreslå for typen din at du får være med på en middag nå og da. Ikke hvergang selvsagt, men innimellom. Da blir dere alle sammen kjent og du klarer kanskje å slappe av de gangene du ikke er med. Det er viktig å ta vare på venner OG kjærester. Det skulle ikke være nødvendig å velge mellom dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Kjenner meg selv igjen her jeg. Dama mi kaller det "kompiser", men jeg har lagt merke til at etter jeg traff henne, så ble det lite kontakt. (I forhold til før i flg. henne) Og når de tar kontakt, så er de IKKE interresert i hennes nye liv, men bare om henne. Jeg ser på dette som at de er sjalu på meg og at dette "vennskapet" ikke bare har vert et vennskap fra deres side. Det har selvfølgelig vert vanskelig for meg å fortelle henne hvordan jeg har det, men hun forstår nå litt om min tankegang her. Men jeg ver mann og tenker nok litt annet om dette temaet enn dere kvinner gjør. Stikkord "eierskap". Dette kom gjerne litt rotet ut, men det var mine tanker som ble skrevet ned. mann 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå