Gå til innhold

hvor stor prosent av kvinner liker anal og kan få orgasme av det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt nysgjerrig på hvor stor andel kvinner som faktisk liker anal sex godt og som kan få orgasme via det, ved at klitros stimuleres sekundært?

Vet jo at noen kvinner kommer sterkere via anal og direkte stimuli på klitros. Men det forutsetter jo at de tenner mentalt på å bli tatt i rompa og det er kanskje fåtallet av kvinner som gjør det?

Min erfaring er de fleste kvinner ikke liker anal sex, men kanskje jeg har hatt "uflaks"?  Jeg er litt dirty og tenner å analsex, men kun hvis dama tenner på det så klart. Gir en fin variasjon til sexlivet.

Anonymkode: 86ca4...c83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å tippe, men antakelig ikke en veldig stor prosent. 

Anonymkode: 66d61...147

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

som kan få orgasme via det, ved at klitros stimuleres sekundært?

Da får man ikke orgasme "via det". Orgasmen får man fordi klitoris stimuleres. Noen kan også få vaginal orgasme. Men jeg tror ikke det er fysisk mulig for en kvinne å få orgasme med kun penetrering av anus. For menn er det derimot fullt mulig. 

Anonymkode: 296b4...8c4

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at 100% av alle damer liker anal... eller var det en drøm 🤔🤔

Anonymkode: edc52...26c

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg gjør det, det statistiske antallet vet jeg ikke. 
Og jeg er ikke den klassiske KG «får sjutusen orgasmer på rad, alltid vaginalt - kommer bare noen sier hei osv» 😅

Tror det er vanlig - men sannsynligvis mest vanlig kanskje med lek fremfor full penetrering? 🤷‍♀️ 

Men jeg ville ikke tenkt klitoris som sekundært - det er alltid primært. 

Endret av Fløff
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mye moro man kan ha med analen. Synd at mange norske jenter ikke er sikre nok på seg selv til å utforske. Jenter som tar ass to mouth oser av selvtillit 

Anonymkode: 63dbb...8b9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker overhodet ikke anal.. skjønner ikke hvordan man kan klare å komme en gang , hilsen jente/dame 

Anonymkode: 1b28a...8e1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye moro man kan ha med analen. Synd at mange norske jenter ikke er sikre nok på seg selv til å utforske. Jenter som tar ass to mouth oser av selvtillit 

Åh herregud.

A2M er da ikke generelt analsex. Forøvrig lite smart å bedrive, men om du liker det - go ahead å ta imot sjøl. 

• Liker 5
Skrevet

Umulig å si. Jeg er er bare glad jeg har møtt noen få som, selvsagt etter litt bearbeiding, har nytt dette Big time

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg liker overhodet ikke anal.. skjønner ikke hvordan man kan klare å komme en gang , hilsen jente/dame 

Anonymkode: 1b28a...8e1

Samme. Finnes ikke noe nytelse/godt ved det. Kun ubehag. 

Skjønner godt at menn kan like å få ting opp i rumpa. De har tross alt prostata, det har ikke vi.

Anonymkode: 7cc9c...e01

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min erfaring er at 100% av alle damer liker anal... eller var det en drøm 🤔🤔

Anonymkode: edc52...26c

Det var nok en drøm. 

Jeg kan selv fint ha analsex innimellom, men noe favoritt er det ikke. Det er styrete, potensielt vondt og de kvinnene som får nytelse av det må tenne mentalt på det. I min svært åpne og frigjorte venninnekrets skulle man kanskje tro at analsex var på menyen hos de fleste, men ingen av kvinnene liker det egentlig. Noen få, inkludert meg, kan få nytelse av det, men veldig opp mot styr og hvilken nytelse annen sex gir er det selv blant kvinnene som synes det er greit innimellom en eneste årsak til å ha det innimellom: At mannen tenner på det. 

Ikke en ,ikke engang vi som kan oppleve nytelse ved det, har det for egen skyld. Kun for mannens skyld. 

Anonymkode: 4fb6a...b61

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer helt sinnsykt analt. Jeg må begrave hodet i puta lenge før jeg kommer og også gjerne mange minutter (kjennes det som) etterpå for å kunne lage de lydene jeg vil 😂 Det var en gang jeg holdt på selv i senga med kombinasjon plug og womanizer, nyinnkjøpt fordi pandemi, og jeg squirtet en DIGER dam i senga. Turte ikke røre de igjen på mange måneder og jeg blir fremdeles flau 😳 😂 🙈

Anonymkode: eb8f5...818

• Liker 5
Skrevet

KG er fullstendig feil forum og kilde for dette tema (også). 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kommer helt sinnsykt analt. Jeg må begrave hodet i puta lenge før jeg kommer og også gjerne mange minutter (kjennes det som) etterpå for å kunne lage de lydene jeg vil 😂 Det var en gang jeg holdt på selv i senga med kombinasjon plug og womanizer, nyinnkjøpt fordi pandemi, og jeg squirtet en DIGER dam i senga. Turte ikke røre de igjen på mange måneder og jeg blir fremdeles flau 😳 😂 🙈

Med hederlige unntak ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å si. Det kommer vel litt an på hva som menes med analt også. Dama mi kommer av at jeg rimmer henne om hun stimulerer klitorisen samtidig. 

Anonymkode: e0f78...9a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, bæsj er jo godt

Anonymkode: 0cda4...aa9

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Shit, kunne ønske jeg møtte ei dame som deg🤩

Skrevet

Det eneste jeg kan si noe om er selvsagt meg selv og for min del er det like lite opphissende som tanken på å få en stor tømmerstokk i neseboret, med andre ord veldig lite givende, opphissende, tilfredstillende, eller på noen måte deilig. Folk får selvsagt styre på som de selv ønsker men jeg må si jeg er glad jeg aldri har truffet på de typer menn som griner som en 4 åring i en godtebutikk ang analsex, eller legger listen for et sunt, trygt, godt  og kreativt sexliv fullt av selvtillit i bæsjehullet.. Sånne type menn er nok ikke helt for meg, og jeg er sikkert ikke drømmedama deres heller, men det lever jeg veldig godt med😁

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg elsker det faktisk sjølv om alle trur det er troll. Mannen min vil ikkje, eg syntest det er litt synd. 

Får ikkje orgasme av det.

Anonymkode: c360f...55b

AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (3 minutter siden):

Det eneste jeg kan si noe om er selvsagt meg selv og for min del er det like lite opphissende som tanken på å få en stor tømmerstokk i neseboret, med andre ord veldig lite givende, opphissende, tilfredstillende, eller på noen måte deilig. Folk får selvsagt styre på som de selv ønsker men jeg må si jeg er glad jeg aldri har truffet på de typer menn som griner som en 4 åring i en godtebutikk ang analsex, eller legger listen for et sunt, trygt, godt  og kreativt sexliv fullt av selvtillit i bæsjehullet.. Sånne type menn er nok ikke helt for meg, og jeg er sikkert ikke drømmedama deres heller, men det lever jeg veldig godt med😁

Så du har ikke forståelse for at noen menn tenner på dette, akkurat som at noen kvinner tenner på stor penis? Kvinner her inne er veldig fordomsfull må jeg si og virker også ganske egosentriske. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...