AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Hvor mange av dere kvinner ber mannen om å kjøpe bind og truseinnlegg...også kjøper han det? Og kjøper han det rette... Her i huset kjøper han om han er på butikker eller jeg når jeg er på butikken....dette er like naturlig som vi kjøper doruller andre ting på butikken. Anonymkode: 36e7c...50c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Fins det virkelig menn som hadde nektet å kjøpe med bind og truseinnlegg? Har du hørt om noen, siden du spør? Det virker som en veldig rar ting å gjøre for en voksen mann. Anonymkode: 8aff6...e23 28
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 Han ville sikkert lett gjort det men antagelig valgt feil så bedre å gjøre det selv. Når jeg tenker meg om så handler jeg alt alltid. Da blir alt riktig. Anonymkode: 01670...5cd 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Var det ikke nettopp en tråd om akkurat det samme spørsmålet? Hva er vitsen å lage en ny? Anonymkode: 76635...674
AnonymBruker 31 Skrevet 2. mars 2022 #6 Skrevet 2. mars 2022 Min mann handler alltid det jeg spør etter om jeg ikke har mulighet selv. Må riktig nok gi han et visuelt bilde av produktet/merket, hvis han ikke vet det fra før. Det gjelder alt fra bind, tamponger, innlegg, apotek produkter eller matvarer han ikke har så kjennskap til. Trodde ikke det var et problem for noen. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Hvorfor er vi så negative? Går det ikke ann å svare skikkelig når folk spør etter noe... Anonymkode: 36e7c...50c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #8 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er vi så negative? Går det ikke ann å svare skikkelig når folk spør etter noe... Anonymkode: 36e7c...50c Fordi det var en tråd med samme spørsmål for kanskje tre dager siden. Anonymkode: 89029...691 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 Han kjøper det som står på handlelappen. Står det bind så kjøper han bind. Lurt av meg å skrive merke og type, da. Anonymkode: 8c4bc...81e 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi det var en tråd med samme spørsmål for kanskje tre dager siden. Anonymkode: 89029...691 Da får jeg bare beklage for den som har skrevet det samme spørsmålet for tre dager siden at vedkommende har gjort det..... Anonymkode: 36e7c...50c
ajarRun Skrevet 2. mars 2022 #11 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fins det virkelig menn som hadde nektet å kjøpe med bind og truseinnlegg? Har du hørt om noen, siden du spør? Det virker som en veldig rar ting å gjøre for en voksen mann. Anonymkode: 8aff6...e23 Når jeg var yngre skulle jeg ned på butikken for å kjøpe bind, kremtopp, sjokoladesaus og kondomer. På veien ned dit var den en sånn tour de midtlivskrise som hadde gått på tryne. Hestkuken hadde kjøpt ny sykkel, med sånne sko som festes til pedalene, og så kjørt på fortauskanten. Jeg måtte jo stoppe å hjelpe, og når ambulansen kom var jeg blodig og jævlig (dårlig med førstehjelpsutstyr i en 99-model Corolla). Du skulle sett ansiktsuttrykket på den stakkars jævelen nede på Essoen når jeg kom dekket med blod, med sjokoladesaus, bind, kremtopp og ba om en pakke kondomer xD 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #12 Skrevet 2. mars 2022 Har kjøpt for kona 1 gang i løpet av 10 år, men opplevde å bli uglesett i butikken. Var skikkelig flaut å står der med bind i hånden som mann. Dere damer får huske dette selv. Ikke la oss menn bli latterliggjort Anonymkode: 8da5c...7d4 1
Emmelise Skrevet 2. mars 2022 #13 Skrevet 2. mars 2022 Mannen min gjør det titt og stadig. Selv om det er 4 om natten og han må kjøre på andre siden av byen til den døgnåpne bensinstasjonen fordi jeg ikke har førerkort og jeg er tom for bind akkurat da. Beste mannen 💜
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #14 Skrevet 2. mars 2022 Som jeg skrev i det forrige innlegget. Anonymkode: a9b27...813
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #15 Skrevet 8. mars 2022 Ja, de jeg har spurt har gjort det. De har alle vært voksne. Han ene syntes det var en ny og interessant opplevelse som ga ham innsikt han ikke satt med før. Han visste ikke hvor tamponger var, så spurte en butikkansatt, som rødma noe enormt og begynte å stamme. 🤣 Anonymkode: f3c62...ada 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #16 Skrevet 8. mars 2022 Hvorfor lurer du på dette? Så ufattelig uinteressant. Svar: 7 av 10? Jeg har vel aldri spurt han tror jeg, men han kjøper til tenåringsdøtrene våre uten å blunke selvsagt, vi handler sammen, jeg kan ikke huske det. Veldig forskjell på å være 15,25 eller 45 når det gjelder slikt, med tiden er ting mindre og mindre pinlig. Kondomer, bind(!), graviditetstester, skabbmiddel. «Vi kvinner her ute» spør vel ikke våre menn om slikt hvis vi tror han sier nei, men de færreste bryr seg vel, det er utrolig barnslig. Anonymkode: ce0ed...f6d
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #17 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 22.05): Har kjøpt for kona 1 gang i løpet av 10 år, men opplevde å bli uglesett i butikken. Var skikkelig flaut å står der med bind i hånden som mann. Dere damer får huske dette selv. Ikke la oss menn bli latterliggjort Anonymkode: 8da5c...7d4 Det er bare du som tror at andre bryr seg om deg på butikken Anonymkode: 1f850...ff3 7
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #18 Skrevet 8. mars 2022 Selvfølgelig kjøper jeg det, både til kona og døtrene mine. Men jeg trenger gjerne et bilde for at det skal bli riktig 😂 Anonymkode: 37862...db6 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2022 #19 Skrevet 8. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 21.57): Da får jeg bare beklage for den som har skrevet det samme spørsmålet for tre dager siden at vedkommende har gjort det..... Anonymkode: 36e7c...50c Beklager du for at den andre skrev en tråd før deg? Og ikke for at du skrev denne, rett etter en annen? Du er jammen sleip! Anonymkode: f4e2c...b29
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2022 #20 Skrevet 9. mars 2022 Jeg kjøper, men send meg bilde av hva jeg skal kjøpe så det blir riktig. Jeg kan ikke en drit om det. Det er mange forskjellige med ganske like navn og hvis jeg ikke finner den så kan jeg vise bildet og spørre ei dame som jobber i butikken. De er som oftest veldig hjelpsomme når en fyr kommer og viser et bilde og åpenbart er på villspor. Min erfaring i hvert fall. Anonymkode: f8f9d...b1e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå