Gå til innhold

Utsette mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg utsetter/hopper over mensen med Trionetta 28?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig jeg spør dumt nå, men jeg prøver meg likevel... :sjenert:

Det er 10 slike gule piller på brettet, men kan jeg også ta noen fra et annet brett dersom jeg vil utsette med f.eks 14 dager, før jeg begynner på sukkerpillene?

Skrevet
Noen som vet hvordan jeg utsetter/hopper over mensen med Trionetta 28?

Bare fortsetter...? Mener jeg gjorde det ihvertfall... Fortsetter på nytt brett altså...

Mulig jeg spør dumt nå, men jeg prøver meg likevel... :sjenert: 

Det er 10 slike gule piller på brettet, men kan jeg også ta noen fra et annet brett dersom jeg vil utsette med f.eks 14 dager, før jeg begynner på sukkerpillene?

Ja, det mener jeg du kan

Skrevet

Kan visst ikke bare hoppe over ved å fortsette når det er trefasepiller...

Skrevet

Trodde man fint kunne fortsette på de gule på neste brett når man var ferdige med de gule på første brettet...

Skrevet

Nei du hopper bare over de siste sju (sukkerpillene) og tar de siste gule pillene på et nytt brett, en for hver dag du utsetter mensen. Du kan ta så mange du vil, om du tar 14 fra to forskjellige brett har ingenting å si, så lenge det er de gule. Når du har tatt like mange piller som antall dager du vil utsette, begynner du på et nytt brett. Og da kommer mensen snart, i prinsippet utsetter du den bare med å fortsette på de gule pillene litt lenger.

Håper dette var greit forklart. Mener iallfall det er slik jeg har gjort det hver gang jeg har utsatt selv.

Skrevet

Det jeg snakker om er å utsette da.. ikke hoppe over.

Gjest Oktavia
Skrevet

Jeg som har spurt tidligere her, husket bare ikke å logge meg inn...

Som jeg har forstått så kan man fortsette på de gule på neste brett, men ikke begynne øverst på neste brett...

Gjest Oktavia
Skrevet
Nei du hopper bare over de siste sju (sukkerpillene) og tar de siste gule pillene på et nytt brett, en for hver dag du utsetter mensen. Du kan ta så mange du vil, om du tar 14 fra to forskjellige brett har ingenting å si, så lenge det er de gule. Når du har tatt like mange piller som antall dager du vil utsette, begynner du på et nytt brett. Og da kommer mensen snart, i prinsippet utsetter du den bare med å fortsette på de gule pillene litt lenger.

Håper dette var greit forklart. Mener iallfall det er slik jeg har gjort det hver gang jeg har utsatt selv.

Nå blir jeg forvirra...

Mensen kommer vel når man tar sukkerpillene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...