Gå til innhold

Jeg blir ikke "ferdig"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32 år gammel, hadde sex ett par ganger i fjor med en god venninne. Brukte ikke kondom siden vi kjenner hverandre godt osv. Tok meg rundt 1,5/2 timer for og komme meg til klimaks. Ble jo helt utslitte begge to. Avsluttet da hun ble sammen med en ex igjen, vi er fortsatt gode venner. 

Nå har jeg funnet en venninne som jeg har hatt litt sex med, bruker kondom med henne siden hun ikke går på noe selv. Jeg har ikke noe problem med det annet enn at jeg ikke nærmer meg mål en gang før hun er helt ferdig. 

Prøvde ett par ganger men nå gidder jeg ikke mer og har avsluttet det. Hun tok det helt greit. 

Hoved spørsmålet mitt er egentlig om noen andre karer her har samme problemet? Jeg mister ikke ereksjon eller noe sånt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke helt uvanlig å slite med å nå klimaks med partner. Spesielt ikke dersom man har blitt vant til å fikse biffen selv med sin egen måte å gjøre det på.

Det er for øvrig det samme for mange kvinner også. 

• Liker 4
Skrevet

Det Hippoggriff sier. Er jo ikke direkte uvanlig. I hvert fall ikke med kondom. Det minsker jo friksjon mye dessverre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Typen min er litt sånn. Spesielt i starten så kunne han holde på i evigheter... og til slutt ble han jo sår. Han mistet aldri ereksjonen. Vet ikke helt hva som var greia.  Men jeg selv kan også ha noen dager hvor jeg bare aldri kommer selvom jeg er kjempekåt.  Da MÅ jeg ha vibrator liksom. Så kanskje han typen min er vandt med å runke veldig hardt og kanskje det gjelder deg også?

Anonymkode: 86f1f...b3a

AnonymBruker
Skrevet

Onanivaner, medisinbruk, typisk antidepressiva, kan gjøre det sånn. Hvis du edger, og utsetter orgasmen, så kommer det til et punkt der det tipper over, og du blir nummen. Løsningen kan være å slutte å jage det.  Avslutt uten orgasme, og heller ta den neste gang.  

Anonymkode: ef5fd...3f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går du på adhd medisiner forex  Conserta?

Anonymkode: 89025...76d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke uvanlig for menn som er vant til å være alene og ordne seg selv. Det er rett og slett bare uvant, og det tar tid å venne seg til en ny følelse, ny måte å gjøre det på. Du må ikke gi opp så lett, det kan ta litt tid.

Anonymkode: ffd9a...34f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er også nesten umulig å komme om man har sex med noen som ikke er spesielt attraktiv. Så da kan også være en faktor her. De fleste er jo ikke det.

Anonymkode: 5774b...caf

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er også nesten umulig å komme om man har sex med noen som ikke er spesielt attraktiv. Så da kan også være en faktor her. De fleste er jo ikke det.

Anonymkode: 5774b...caf

Haha, det stemmer ikke for min del... Hun trenger ikke å se så vakker ut... nytelsen min er å høre at hun nyter sexen, da kommer jeg som en foss av følelser... jeg blir rørt av hennes nytelse av å endelig ha noen å ha sex med. I ung alder hadde jeg den glede av å hjelpe de, som nesten aldri fikk seg noe. Du verden så deilige de var når det gjaldt å ha sex, jeg ble rundkysset og følte meg skikkelig elsket.

Nydelige stønn og vokaler... "ååå guuud for en deilig kuk du har" " bare sprut inni meg" "ååå herregud ja, jeg kommer snart" Slike ord gjør meg spinnvill, så spruten gikk alltid inni... jeg klarte ikke å ta den ut, jeg ville bare at hun skulle føle seg elsket som en kvinne... Vennskapet har vi fremdeles, men uten seksuell aktivitet💛

Jeg er ikke kjent for å være kravstor av utseeende når det gjelder sex da, men min fremtidige kjæreste må jo være søt som sukker, men kroppen trenger ikke å være feilfri. Nytelsen i sex gir meg lykke i hverdagen🥰🙏

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Dette er da et typisk kvinneproblem.. Kanskje du er født i feil kropp? 

Skrevet

Hva med å skifte taktikk? Kommer du ikke av å pule så kanskje hender og munn må til? Vi er forskjellige alle sammen.

• Liker 2
Skrevet
SinEater skrev (På 2.3.2022 den 20.48):

Jeg er 32 år gammel, hadde sex ett par ganger i fjor med en god venninne. Brukte ikke kondom siden vi kjenner hverandre godt osv. Tok meg rundt 1,5/2 timer for og komme meg til klimaks. Ble jo helt utslitte begge to. Avsluttet da hun ble sammen med en ex igjen, vi er fortsatt gode venner. 

Nå har jeg funnet en venninne som jeg har hatt litt sex med, bruker kondom med henne siden hun ikke går på noe selv. Jeg har ikke noe problem med det annet enn at jeg ikke nærmer meg mål en gang før hun er helt ferdig. 

Prøvde ett par ganger men nå gidder jeg ikke mer og har avsluttet det. Hun tok det helt greit. 

Hoved spørsmålet mitt er egentlig om noen andre karer her har samme problemet? Jeg mister ikke ereksjon eller noe sånt. 

Har du prøvd med men..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...