AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Noen morsomme og kreative kunstaktiviteter med små barn? I fjor til påske lagde vi kanin av fotavtrykk og høne av håndavtrykket. Julen var hektisk så vi rakk ikke lage noe, men nå er det straks påske igjen og jeg ønsker noen ideer. Både for å ha selv som minner og for å linne gi bort en liten oppmerksomhet til besteforeldrene. Anonymkode: 179ea...f59
powerpuffen Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gjesp…(!) Anonymkode: 6aef2...b24 Hvorfor svarer du om du ikke er interessert? 3
Arkana Skrevet 3. mars 2022 #4 Skrevet 3. mars 2022 Hva med å perle noe fint (enten på frihånd eller så kan dere kjøpe f.eks. påskeeggbrett) og så kjøper dere selvklebende magneter på Panduro eller magnetteip på Clas Ohlson og fester på baksiden slik at de kan brukes som kjøleskapsmagneter.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Skrevet 3. mars 2022 Laget mye bilder med silkepapir. Krøllet små biter og limte på ark eller laget masker av engangstallerkner hvor vi limte silkepapiret. Jeg husker 40 år senere at vi lagde en hane med krøllet silkepapir i barnehagen, Har også laget lyslykter av gamle syltetøyglass og limt på silkepapir. Lage hele familiens håndavtrykk med maling oppå hverandre til veggpynt Stemple ut på stoff (enten ved hjemmelagede potetstempler eller kjøpte stempler) Trolldeig Få tak i billige vaser på bruktbutikker som spraymales i ønsket farge og så lar barnet male ønsket figur. Anonymkode: 242f6...7c9
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #6 Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Noen morsomme og kreative kunstaktiviteter med små barn? I fjor til påske lagde vi kanin av fotavtrykk og høne av håndavtrykket. Julen var hektisk så vi rakk ikke lage noe, men nå er det straks påske igjen og jeg ønsker noen ideer. Både for å ha selv som minner og for å linne gi bort en liten oppmerksomhet til besteforeldrene. Anonymkode: 179ea...f59 husker jeg satt i evigheter på 90 tallet og dryppa lys på skjeer? noen som gjorde dette? og male sånne små hvite figurer.. kjøp masse fjær på eBay og lag kule buketter. Anonymkode: dfc75...17c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #8 Skrevet 3. mars 2022 Aldri for tidlig å starte med å male egg. Anonymkode: 8f020...607
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 Gjør det sjøl-programmet på nrk super pleier å ha gode ideer til ting man kan lage til jul og påske, og ellers også. Har f.eks laget kanin av en sokk. Og masse dusker. Anonymkode: e3840...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå