Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bedrifter gir ofte bort gratis ting med logo på, typisk buff, refleksarmbånd, matboks, fargeblyanter osv. 

Hva er det kjekkeste du har fått? Del gjerne det mest ubrukelige også 😄

Anonymkode: ee4f4...19a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk et handlenett som stappes inn i en lomme med glidelås til en liten 'ball' for 15 - 20 år siden. Det har jeg brukt 2 - 3 ganger i uken siden jeg fikk det og spart uhorvelig mengder plastposer.

Skrevet

Gratis Pepsi Max.

• Liker 1
Skrevet

Powerbank og refleksbånd er de mest nyttige. 

Av ubrukelige kommer ballonger høyt opp på lista, og sånne armbånd i plast.  

Gjest MuggenKanari
Skrevet

Da jeg kjørte opp fikk jeg et krus med reklame for kjøreskolen min på. Jeg har brukt det hver eneste dag i nesten 10 år. Det er det perfekte kruset. God hank å holde i, stor men ikke for stor, og tåler mikro. Jeg er villig til å kjøre opp enda en gang hvis jeg får enda en som jeg kan ha i reserve 😄

AnonymBruker
Skrevet

Powerbank som går på batteri, biff, refleks og sånn parkeringsskive.

Anonymkode: 9580b...ae1

Skrevet
Lady Lovelylocks skrev (2 minutter siden):

Gratis Pepsi Max.

Som det beste altså 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Powerbank som går på batteri, biff, refleks og sånn parkeringsskive.

Buff - ikke biff😂 Det hadde vært noe🥳

• Liker 1
Skrevet

Krus her også. Brukes ofte, selv om det kuleste av dekoren (varmesensitiv) er slitt av (tålte ikke oppvaskmaskin?).

Tar gjerne flere krus fra leverandører :tommelopp:

Skrevet
MuggenKanari skrev (8 minutter siden):

Da jeg kjørte opp fikk jeg et krus med reklame for kjøreskolen min på. Jeg har brukt det hver eneste dag i nesten 10 år. Det er det perfekte kruset. God hank å holde i, stor men ikke for stor, og tåler mikro. Jeg er villig til å kjøre opp enda en gang hvis jeg får enda en som jeg kan ha i reserve 😄

Jeg gjorde det motsatte. Jeg laget gave til kjøreskolen. Det var en tegning av bilen jeg kjørte opp i , laget  i tracingteknikk og bearbeidet den i Photoshop og jeg rammet den inn. Da jeg besto ga jeg den til kjøreskolen som takk. Den henger visstnok fortsatt i resepsjonen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en lommelykt. :nisseblunk:

Anonymkode: 2c41a...c08

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke komme på en firmagave jeg har fått som ikke har vært temmelig ubrukelig. Noe av utfordringen er jo at bedriften som skal reklamere har et budsjett å forholde seg til, og da ofte velger reklameeffekter av sjaber kvalitet. De buffene vi har fått har vært av 100% polyester og helt ubrukelig. Frisbee er meh, og det samme er bittsmå lommelykter på nøkkelring og små pastiller i metallboks. Siden jeg har barn liker jeg å få myke reflekser, men det er vel det.
De eneste gangene jeg faktisk setter pris på «swag» er når det er faktiske produkter firmaet selger, og ikke reklamemateriell påtrykket logo. 

Anonymkode: 99559...8e1

AnonymBruker
Skrevet

Har kun fått, ting som paraply og gymbag med logo av bedriften på.

Anonymkode: 43bd7...04d

Gjest Blondie65
Skrevet

Ryggsekk - men dette er et minefelt. Har fått to som var helt brukelige for meg, den ene ga jeg bort til en venninne som elsker den. Har også slitt ut to - den ene var helt fantastisk og den savner jeg enda. Den andre brukte jeg og brukte jeg og brukte jeg i håp om at flere deler på den skulle ryke, og endelig skjedde det for litt siden. Elendig utforming og kvalitet.

Det samme gjelder kofferter - der har jeg fått tre hvorav en var totalt ubrukelig for mitt behov (tusen små rom - i en koffert, seriøst!) og en mistet et hjul etter lang tids bruk. Formatet på denne var såpass bra at jeg har kjøpt tilsvarende. Den tredje venter på å bli kassert - dette var en typisk elendig kvalitet, tåler ikke alminnelig bruk.

Så er det alt dette husefyllet som vi får i gaver. Hjelpes hvis jeg får flere skjærebrett, tapas skåler eller knivsett nå tror jeg at jeg bare returnerer det til giver.

Liker godt krus og bærenett - de blir brukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...