Gå til innhold

Hvis en mann forteller det at han følelser for deg som du ikke deler. Blir du glad likevel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså hvis mannen er en bekjent/kollega som du har er godt forhold. Og han lar deg være i fred. Han oppfører seg bra. 

Liker du det selvom du ikke er interessert i mannen?

Anonymkode: 491ca...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg får dårlig samvittighet, og det må brukes energi på å glatte over så det slutter å være kleint. 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg føler det veldig ubehagelig dersom han sier det direkte. Dersom jeg fikk vite det gjennom noen andre ville jeg kanskje blitt smigret 😊

Anonymkode: 6c51f...46e

• Liker 3
Gjest loveli
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså hvis mannen er en bekjent/kollega som du har er godt forhold. Og han lar deg være i fred. Han oppfører seg bra. 

Nei. Det blir alltid så sinnsykt stressende og erfaring tilsier at stemninga blir dårlig etterhvert. Noen menn tåler avvisning, spesielt over tid, veldig dårlig. Noen håper og håper og håper og takler det dårlig og blir innpåslitne og/eller bitre. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det kan bli litt kleint, jeg er ikke noe glad i det. 

Men litt todelt er det jo, det er jo selvsagt et stort kompliment, det er jo alltids et godt tegn og bra for egoet når menn er interessert i meg. Men jeg har vært i mange litt ubehagelige situasjoner på grunn av dette. 

Anonymkode: 1360e...31d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt glad.

Jeg vet at «vennskapet» vårt nå er endret for alltid, med stor sannsynlighet. Det er umulig å ha et normalt forhold som venner/kollegaer når den ene parten er forelsket i den andre. Jeg hadde hatt mye dårlig samvittighet, tenkt veldig på hvilke signaler jeg sender ut og overtenkt det meste. Jeg vet jo at vedkommende vil leve med håpet om at jeg skal ombestemme meg, i alle fall til han faller for noen andre. Det blir rart og komplisert.

Men jeg setter jo pris på åpenheten da. 

Anonymkode: 80c0c...2a8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

synes det er fryktelig ubehagelig og litt ekkelt. I tillegg får jeg dårlig samvittighet.

Anonymkode: 2191a...f1e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei!!!

Anonymkode: fd115...87d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En kan jo ikke styre hvem en får følelser for, men nei, jeg hadde satt pris på å ikke få vite det. Jeg hadde nok plukket det opp uansett med radaren min. 

Anonymkode: 424f7...2b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, litt smigrende i begynnelsen kanskje. Så blir det blue balls, kjærlighetssorg, sinne, skam og et trist drama. 

Anonymkode: bc8e0...8d1

Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)

Dette tror jeg er en av grunnene til at mange menn kvier seg for å vise interesse. At dame ikke bare kan si nei og få det overstått, men skal gjøre det så kleint.

Endret av Jaconandersen
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Da har ting endret seg for alltid og vennskapet er i praksis over. 

Anonymkode: 6114d...d02

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det ødelegger alt og er skikkelig ubehagelig. Blir alt annet enn smigret

Anonymkode: 48f06...17e

• Liker 1
Gjest Jaconandersen
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Da har ting endret seg for alltid og vennskapet er i praksis over. 

Anonymkode: 6114d...d02

Ingen satser på et vennskap med noen av det motsatte kjønn. Det er fordi de vil få partner og vennskapet er da over. Så det er sannsynligvis ikke et stort tap.

Skrevet

Nei, det er bare slitsomt. Men hvis det er en dame kommer det an på om hun er attraktiv eller ikke. Er det en tjukkas er det bare slitsomt, er det en spretten en er det titulerende.

AnonymBruker
Skrevet

Menn burde lære seg at det er på grunn av slike ting at kvinner ikke vil ha de, i første omgang.

Hadde han vært en bra fyr som ikke viste interesse, ville hun oppfattet han som av høyere verdi, og muligens falt for han.

Men det at han er pågående, viser initiativ, røper følelser, etc er som å si;

Hey girl, du har høy verdi, jeg har lav verdi, jeg har selvfølgelig lyst på deg, kan du please please please være så snill og forbarme deg over meg?

• Liker 1
Gjest Jaconandersen
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn burde lære seg at det er på grunn av slike ting at kvinner ikke vil ha de, i første omgang.

Hadde han vært en bra fyr som ikke viste interesse, ville hun oppfattet han som av høyere verdi, og muligens falt for han.

Hey girl, du har høy verdi, jeg har lav verdi, jeg har selvfølgelig lyst på deg, kan du please please please være så snill og forbarme deg over meg?

For noe nonsens, viss ingen viser interesse vil det ikke bli noen par. Og med tanke på hvor nevrotiske kvinner flest er, ville bare et fåtall fått seg partner dersom kvinner alene tok initiativ.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er jo et kompliment. Likevel kan det bli litt kleint. Det er pluss og minus med det. 

Den som aldri viser interesse får hvertfall aldri noen date så man må satse på at det går greit. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Neineinei. Skal mannen vente på at kvinner tar initiativ så blir det sjelden noe. Tar han for lite initiativ så er han jo tafatt eller for lite interessert. 

Anonymkode: d517f...b51

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

….Emosjonelt ustabil vi snakker om her eller? Du liker det toxic ser jeg. Jeg får alltid et ekstra øye for den som kommuniserer at de liker meg, jeg. Men slike «spill» tilhører nok barn enda. Å spille på at man skal leke «hard to get» vil aldri få deg langt, det kan man se på nesten alle tilfeller. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jaconandersen skrev (9 minutter siden):

For noe nonsens, viss ingen viser interesse vil det ikke bli noen par. Og med tanke på hvor nevrotiske kvinner flest er, ville bare et fåtall fått seg partner dersom kvinner alene tok initiativ.

Kvinner viser initiativ dersom de synes mannen er verdt det. Og de som gjør det har lyst på mannen. Da ville de ikke bare takket ja, til den første og beste som tar initiativ, fordi de er sjenerte. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...