AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Del Skrevet 2. mars 2022 Det er mange grunner til at folk har tinnitus; stram muskulatur, stress, skade i hodet/nakken eller korona. Når ingen hjelpemidler fungerer mot "djevelens orkester" og man er så desperat at man kan selge sjelen sin for å bli kvitt tinnitusen, så begynner man å tenke på om hypnose kan hjelpe. Har noen prøvd hypnose mot tinnitus? Anonymkode: b346f...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Del Skrevet 2. mars 2022 Nei, hypnose virker ikke. Anonymkode: c3a7e...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, hypnose virker ikke. Anonymkode: c3a7e...1b1 Har du prøvd? Ts Anonymkode: b346f...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er mange grunner til at folk har tinnitus; stram muskulatur, stress, skade i hodet/nakken eller korona. Når ingen hjelpemidler fungerer mot "djevelens orkester" og man er så desperat at man kan selge sjelen sin for å bli kvitt tinnitusen, så begynner man å tenke på om hypnose kan hjelpe. Har noen prøvd hypnose mot tinnitus? Anonymkode: b346f...e18 Du utelot to av de vanligste årsakene: senskader etter øreverk/bihulebetennelse og skade etter høy lyd. Du blir ikke kvitt tinnitus, du kan bare dempe den. Er årsaken stiv nakke? Fiks stiv nakke (fysioterapeut). Er årsaken skade: lær deg å leve med tinnitus ikke rundt tinnitus (psykolog). I ingen av tilfellene er å gi en kvakksalver mye penger et godt råd. For jeg antar den gode sjel som vil frelse deg med sin hypnose tar seg godt betalt..? Anonymkode: 25e96...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du utelot to av de vanligste årsakene: senskader etter øreverk/bihulebetennelse og skade etter høy lyd. Du blir ikke kvitt tinnitus, du kan bare dempe den. Er årsaken stiv nakke? Fiks stiv nakke (fysioterapeut). Er årsaken skade: lær deg å leve med tinnitus ikke rundt tinnitus (psykolog). I ingen av tilfellene er å gi en kvakksalver mye penger et godt råd. For jeg antar den gode sjel som vil frelse deg med sin hypnose tar seg godt betalt..? Anonymkode: 25e96...3a5 Årsaken her er høy tinnitus etter korona. Ts Anonymkode: b346f...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 2. mars 2022 #6 Del Skrevet 2. mars 2022 Kan jeg få spørre om du har tinnitus i begge ørene? Jeg fikk øredott+tinnitus=kraftig nedsatt hørsel helt akutt på venstre øre fire dager etter vaksinedose tre i midten av januar. Ørebetennelse er utelukket, og øre-nese-hals-lege finner ingenting synlig galt, MR er også fin. Så jeg heller til at årsaken er enten stress eller bivirkning av dose tre. Jeg skal prøve noen behandlinger med rygg/nakkemassasje nå. Hvis ikke susinga blir bedre får jeg teste ut det med 'motlyd'. Blir gal av å få slite søvn som nå pga sus i øret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunberg Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Eneri skrev (På 2.3.2022 den 21.06): Kan jeg få spørre om du har tinnitus i begge ørene? Jeg fikk øredott+tinnitus=kraftig nedsatt hørsel helt akutt på venstre øre fire dager etter vaksinedose tre i midten av januar. Ørebetennelse er utelukket, og øre-nese-hals-lege finner ingenting synlig galt, MR er også fin. Så jeg heller til at årsaken er enten stress eller bivirkning av dose tre. Jeg skal prøve noen behandlinger med rygg/nakkemassasje nå. Hvis ikke susinga blir bedre får jeg teste ut det med 'motlyd'. Blir gal av å få slite søvn som nå pga sus i øret. Hvordan gikk det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Sunberg skrev (3 timer siden): Hvordan gikk det?? Jeg har bare øresus på høyre øre, fikk det akutt for noen uker siden, ikke nedsatt hørsel eller dottfølelse. Legen fant ørevoks i høyre øre, han sa jeg skulle dryppe med Revaxør noen dager og skylle ut. Det gjorde jeg og det kom ut en liten klump. Men susingen og pipingen fortsatte Jeg har nå dryppet og skylt flere ganger uten resultat, men susingen er der fremdeles. Kan virkelig ørevoksen ha satt seg så fast at jeg ikke får det ut? Jeg skal få meg en akuttime hos legen i morgen. Klarer ikke flere netter med denne susingen. Håper egentlig at jeg ikke har fått ut alle ørevoksen, men det renner liksom ut av øret nå, uten at susingen forsvinner. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 97e9b...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunberg Skrevet 27 minutter siden #9 Del Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har bare øresus på høyre øre, fikk det akutt for noen uker siden, ikke nedsatt hørsel eller dottfølelse. Legen fant ørevoks i høyre øre, han sa jeg skulle dryppe med Revaxør noen dager og skylle ut. Det gjorde jeg og det kom ut en liten klump. Men susingen og pipingen fortsatte Jeg har nå dryppet og skylt flere ganger uten resultat, men susingen er der fremdeles. Kan virkelig ørevoksen ha satt seg så fast at jeg ikke får det ut? Jeg skal få meg en akuttime hos legen i morgen. Klarer ikke flere netter med denne susingen. Håper egentlig at jeg ikke har fått ut alle ørevoksen, men det renner liksom ut av øret nå, uten at susingen forsvinner. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: 97e9b...5b9 Bestill time hos lege. Tror de av og til må hjelpe med å «skrape det ut» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå