AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Del Skrevet 2. mars 2022 Det er mange grunner til at folk har tinnitus; stram muskulatur, stress, skade i hodet/nakken eller korona. Når ingen hjelpemidler fungerer mot "djevelens orkester" og man er så desperat at man kan selge sjelen sin for å bli kvitt tinnitusen, så begynner man å tenke på om hypnose kan hjelpe. Har noen prøvd hypnose mot tinnitus? Anonymkode: b346f...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Del Skrevet 2. mars 2022 Nei, hypnose virker ikke. Anonymkode: c3a7e...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, hypnose virker ikke. Anonymkode: c3a7e...1b1 Har du prøvd? Ts Anonymkode: b346f...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er mange grunner til at folk har tinnitus; stram muskulatur, stress, skade i hodet/nakken eller korona. Når ingen hjelpemidler fungerer mot "djevelens orkester" og man er så desperat at man kan selge sjelen sin for å bli kvitt tinnitusen, så begynner man å tenke på om hypnose kan hjelpe. Har noen prøvd hypnose mot tinnitus? Anonymkode: b346f...e18 Du utelot to av de vanligste årsakene: senskader etter øreverk/bihulebetennelse og skade etter høy lyd. Du blir ikke kvitt tinnitus, du kan bare dempe den. Er årsaken stiv nakke? Fiks stiv nakke (fysioterapeut). Er årsaken skade: lær deg å leve med tinnitus ikke rundt tinnitus (psykolog). I ingen av tilfellene er å gi en kvakksalver mye penger et godt råd. For jeg antar den gode sjel som vil frelse deg med sin hypnose tar seg godt betalt..? Anonymkode: 25e96...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #5 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du utelot to av de vanligste årsakene: senskader etter øreverk/bihulebetennelse og skade etter høy lyd. Du blir ikke kvitt tinnitus, du kan bare dempe den. Er årsaken stiv nakke? Fiks stiv nakke (fysioterapeut). Er årsaken skade: lær deg å leve med tinnitus ikke rundt tinnitus (psykolog). I ingen av tilfellene er å gi en kvakksalver mye penger et godt råd. For jeg antar den gode sjel som vil frelse deg med sin hypnose tar seg godt betalt..? Anonymkode: 25e96...3a5 Årsaken her er høy tinnitus etter korona. Ts Anonymkode: b346f...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 2. mars 2022 #6 Del Skrevet 2. mars 2022 Kan jeg få spørre om du har tinnitus i begge ørene? Jeg fikk øredott+tinnitus=kraftig nedsatt hørsel helt akutt på venstre øre fire dager etter vaksinedose tre i midten av januar. Ørebetennelse er utelukket, og øre-nese-hals-lege finner ingenting synlig galt, MR er også fin. Så jeg heller til at årsaken er enten stress eller bivirkning av dose tre. Jeg skal prøve noen behandlinger med rygg/nakkemassasje nå. Hvis ikke susinga blir bedre får jeg teste ut det med 'motlyd'. Blir gal av å få slite søvn som nå pga sus i øret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunberg Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Eneri skrev (På 2.3.2022 den 21.06): Kan jeg få spørre om du har tinnitus i begge ørene? Jeg fikk øredott+tinnitus=kraftig nedsatt hørsel helt akutt på venstre øre fire dager etter vaksinedose tre i midten av januar. Ørebetennelse er utelukket, og øre-nese-hals-lege finner ingenting synlig galt, MR er også fin. Så jeg heller til at årsaken er enten stress eller bivirkning av dose tre. Jeg skal prøve noen behandlinger med rygg/nakkemassasje nå. Hvis ikke susinga blir bedre får jeg teste ut det med 'motlyd'. Blir gal av å få slite søvn som nå pga sus i øret. Hvordan gikk det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå