Gab Skrevet 2. mars 2022 #1 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) I følge VG var det 114 land som støttet resolusjonen. https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/pW5G7o/historisk-fn-avstemning-fordoemmer-russlands-invasjon-av-ukraina Det som jeg synes er mest interessant er de som stemte blankt og imot. Følgende land stemte i mot: Hvit-Russland, Nord-Korea, Eritrea, Russland og Syria. Følgende land stemte blankt: Kina, Iran, India og Sør-Afrika. Det mest interessante synes jeg var at Kina stemte blankt og ikke imot. Tyder vel på at Kina ikke akkurat er så udelt begeistret. Men hvorfor stemte Iran, India og Sør-Afrika blankt? Jeg trodde ikke disse var så sterkt knyttet til Russland. Er de redd for Russland eller er det noe annet jeg ikke har fått med meg? Endret 2. mars 2022 av Gab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaconandersen Skrevet 2. mars 2022 #2 Del Skrevet 2. mars 2022 De ser vel at de med tiden fort kan havne i samme situasjon som Russland. Så de ønsker ikke å ta del i det her. Husk at vestlige land har invadert mange land, bombet dem, skapt borgerkriger og utført statskupp i utallige land de siste 30 årene. Klart de ikke ser på vestlige land som allierte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenesene Skrevet 2. mars 2022 #3 Del Skrevet 2. mars 2022 Autoritære regimer holder sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå