AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Både liggedel og sittedel. Tips? Anonymkode: 6a193...394
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Emmaljunga City Cross. Anonymkode: e10cc...5cb
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #7 Skrevet 2. mars 2022 Av alle vogner vi har hatt (ja, det er dessverre alt for mange) har jeg vært aller mest fornøyd med TFK Mono. Utrolig deilig at begge deler er i ett, uten at man trenger å styre med masse greier når man skal gjøre om. Og når babyen blir såpass stor at hen vil opp og kikke litt kan man legge opp ryggen litt (blir da en fin liten helling). Vendbar bag/sittedel, kult tilbehør (kan få mamaboard og søskensetet er virkelig helt gull. Merker det ikke engang når vi går) og den er helt nydelig å trille uansett terreng. Anonymkode: 892d8...264
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #9 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Både liggedel og sittedel. Tips? Anonymkode: 6a193...394 simo Anonymkode: bf931...ae2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #10 Skrevet 2. mars 2022 Vi har hatt brio smile, babyjogger City mini GT (ikke va bydelen) . Emmaljunga edge duo. Må si at favoritten på babydelen må være emmaljungaen. Men sportsdel må være babyjoggeren. Jeg vet at en kan kjøpe babydel til babyjoggeren. Dette gjorde ikke jeg pga jeg kjøpte den inn som reisevogn etter at barnet var over babystadiet. Brioen/ britaxen var også god men den ble overskygget av de to andre. Anonymkode: 48702...15b
Rosa Dartle Skrevet 2. mars 2022 #11 Skrevet 2. mars 2022 (endret) Bugaboo til småbarn og Mountain Buggy trehjuling til større barn. Selv syntes jeg Babyjoggeren var fryktelig skranglete, så jeg solgte den og kjøpte MB i stedet. Endret 2. mars 2022 av Rosa Dartle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå