Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei
er meget lei meg fordi jeg ikke klarer å finne meg jobb, enten sier de jeg er overkvalifisert eller så sier de vi finner ikke jobb som matcher deg. Jeg er nå så desperat etter jobb ønsker å jobbe men har ingen nettverk som kan hjelpe meg. Har hjulpet folk når de har vært i samme situasjon, jeg kan aldri ha flaks i livet. Søker på administrasjon og kontor har jobbet i mange år kan jobbe som kunderådgiver, kundekonsulent og mye mer men uansett jeg møter bare vegger. Får ingen utviklingsmuligheter og jobben jeg hadde gikk konkurs. Sitter her nå med gode referanser men ingen ting hjelper meg. Søker hverdag 15-20 jobber er så oppgitt at jeg spør dere om dere vet hvor andre steder jeg kan søke som kan være relevant eller om jeg kan få noen ideer, er kjempe lei meg er helt nede fordi de på intervju gir meg så mange forhåpninger også blir det ikke meg. 
hvor feiler jeg? Beklager hvis jeg sa noe feil. 

Endret av Mylifemykids
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du utdannelse innenfor de jobbene du søker?

Anonymkode: baaf4...9dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er I samme situasjon. Fortvilet.

Anonymkode: 60081...1e3

AnonymBruker
Skrevet
Mylifemykids skrev (5 timer siden):

Hei
er meget lei meg fordi jeg ikke klarer å finne meg jobb, enten sier de jeg er overkvalifisert eller så sier de vi finner ikke jobb som matcher deg. Jeg er nå så desperat etter jobb ønsker å jobbe men har ingen nettverk som kan hjelpe meg. Har hjulpet folk når de har vært i samme situasjon, jeg kan aldri ha flaks i livet. Søker på administrasjon og kontor har jobbet i mange år kan jobbe som kunderådgiver, kundekonsulent og mye mer men uansett jeg møter bare vegger. Får ingen utviklingsmuligheter og jobben jeg hadde gikk konkurs. Sitter her nå med gode referanser men ingen ting hjelper meg. Søker hverdag 15-20 jobber er så oppgitt at jeg spør dere om dere vet hvor andre steder jeg kan søke som kan være relevant eller om jeg kan få noen ideer, er kjempe lei meg er helt nede fordi de på intervju gir meg så mange forhåpninger også blir det ikke meg. 
hvor feiler jeg? Beklager hvis jeg sa noe feil. 

Innlegget ditt er ikke så godt formulert, så det er i alle fall viktig at du jobber med hvordan du ordlegger deg og forsøker å få frem budskapet ditt. Kanskje du kan få hjelp av noen til å trene på formuleringsevne eller intervjutrening?

Anonymkode: f4408...d67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Innlegget ditt er ikke så godt formulert, så det er i alle fall viktig at du jobber med hvordan du ordlegger deg og forsøker å få frem budskapet ditt. Kanskje du kan få hjelp av noen til å trene på formuleringsevne eller intervjutrening?

Personen er frustrert da er det ikke enkelt å si det perfekt i setning er. 

Se for deg selv om du skulle være presset, skyvet i kulda, og ingen svarer deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Personen er frustrert da er det ikke enkelt å si det perfekt i setning er. 

Se for deg selv om du skulle være presset, skyvet i kulda, og ingen svarer deg. 

Det var ikke ment stygt på noe vis, men jeg vet ikke hvordan vedkommende vanligvis formulerer seg. Jeg kan kun gå ut fra hva jeg leste her, og som rekrutterer ville jeg raskt lagt henne i «nei-bunken» på stillinger som kunderådgiver som innebærer kommunikasjon med kunder, basert på innlegget her.

Om hun vanligvis formulerer seg og skriver bedre er det flott, men det vet ikke jeg noe om. Og da ga jeg er vennlig tips på hva som kan jobbes med, basert på infoen jeg har her.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det tok meg 273 søknader. Lykke til.

Anonymkode: 12354...14e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det tok meg 273 søknader. Lykke til.

Anonymkode: 12354...14e

Hvordan taklet du ingen respons, vi har ansatt en annen, være i mange jobbintervjuer og evt. Å søke til nye steder i landet?

Hva lærte du om deg selv i prosessen og hva likte nye arbeidsgiveren ved deg? Hva ble svaret du fikk fra bedriften som ville ansatte deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...