Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #1 Skrevet 27. oktober 2005 Ok, nå er jeg lei av klumpete øyenvipper som suger seg sammen. Gi meg en bra mascara, verden! Altså, jeg har sikkert verdens korteste øyenvipper, noe lange er de ihvertfall ikke, og bøyen eksisterer ikke, ergo har jeg korte og rett frem pekende øyenvippen. Har du noen mascara som funker og gir meg fine øyne?!
Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #3 Skrevet 30. oktober 2005 Mascaraer lover himmelen, men hva de virkelig gjør, er avhengig av utgangspunktet. Her om dagen fikk jeg prøve på Lash XL fra Estee Lauder, og den gir lange fine vipper, og holder hele dagen. Jeg kommer til å kjøpe den. Hvis du vil ha noe litt billigere, er Power Mascara fra Isadora super, og koster 89,-
Arwen Skrevet 30. oktober 2005 #4 Skrevet 30. oktober 2005 Jeg liker bedre Build-up Extra Volume Mascara en power mascaraen til Isa Dora jeg. Følte den gav meg mer.
Gjest gjest1 Skrevet 30. oktober 2005 #5 Skrevet 30. oktober 2005 De jeg liker best er YSL Faux Cils (gir festvipper), DiorShow (stor børste og gir volum og lengde) og Max Factor Lash Lift (fin til daglig bruk og billig). Jeg har også korte, rette vipper.
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #6 Skrevet 31. oktober 2005 Tusen takk! Wohoo, glede seg til lønn!
Gjest Butterflygirl Skrevet 31. oktober 2005 #7 Skrevet 31. oktober 2005 Prøvd maybelline sky high? Jeg har også korte og tynne vipper. Funket bra på meg. Tynne børster funker alltid bra på tynne og korte vipper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå