AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Vi trenger mer penger, så jeg har søkt rundt etter arbeid med høyere inntekt. Da må jeg på litt mer kveldsjobb i ny og ne for å få til høyere inntekt enn hva jeg har nå. Det er han ikke fornøyd med, for han vil ha meg hjemme med barnet hver kveld. Han vil heller ikke at jeg må pendle 40 min hver vei for jobb og her i byen finnes det veldig lite. Når jeg i blant har fri midt i uka så henter jeg meg ofte inn på søvn og hvile eller noe sosialt. Dette er maks 2 ganger i mnd, så det er ikke snakk om mye. Jeg tar meg av så mye hjemme, er den som er våken og natten og er den som er hjemme de helgene han er opptatt. Så solgte jeg unna et par ting som er mine og kjøpt av meg før vårt forhold. Dette er ting av verdi for flere tusen. Da ble han sur for han hadde tenkt å bytte det inn i noe til huset. Huset står kun på han og jeg har ikke tenkt å bidra med penger for å øke verdien på det før jeg er deleier. Så selv om jeg da skaffet mer penger til familien med dette og følte meg flink, så var ikke dette riktig. Jeg tok et lekebord til barna, dette var mitt bord fra før forholdet. Dette var også feil for det hadde han tenkt å bruke til noe annet i fremtiden. Jeg får vondt i meg for at jeg føler at jeg sjeldent gjør noe riktig. Hvordan løse dette? Anonymkode: 245fb...c7b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi trenger mer penger, så jeg har søkt rundt etter arbeid med høyere inntekt. Da må jeg på litt mer kveldsjobb i ny og ne for å få til høyere inntekt enn hva jeg har nå. Det er han ikke fornøyd med, for han vil ha meg hjemme med barnet hver kveld. Han vil heller ikke at jeg må pendle 40 min hver vei for jobb og her i byen finnes det veldig lite. Når jeg i blant har fri midt i uka så henter jeg meg ofte inn på søvn og hvile eller noe sosialt. Dette er maks 2 ganger i mnd, så det er ikke snakk om mye. Jeg tar meg av så mye hjemme, er den som er våken og natten og er den som er hjemme de helgene han er opptatt. Så solgte jeg unna et par ting som er mine og kjøpt av meg før vårt forhold. Dette er ting av verdi for flere tusen. Da ble han sur for han hadde tenkt å bytte det inn i noe til huset. Huset står kun på han og jeg har ikke tenkt å bidra med penger for å øke verdien på det før jeg er deleier. Så selv om jeg da skaffet mer penger til familien med dette og følte meg flink, så var ikke dette riktig. Jeg tok et lekebord til barna, dette var mitt bord fra før forholdet. Dette var også feil for det hadde han tenkt å bruke til noe annet i fremtiden. Jeg får vondt i meg for at jeg føler at jeg sjeldent gjør noe riktig. Hvordan løse dette? Anonymkode: 245fb...c7b Altså, han vil atjeg skal bruke min fritid på å ordne hjemme, vaske hus. Anonymkode: 245fb...c7b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 Hvorfor får han lov til å være vekke om helger hvis du ikke får lov til å være vekke om kvelder? Hvorfor finner du deg i dette? Selvsagt skal du få selge dine eiendeler fra før forholdet. Er han helt koko? 🤪 Hvorfor tar du all nattevåking? Jobber du deltid pr i dag hvor du begynner sent? 🤔 Synes du selv at dere har en rettferdig fordeling hjemme? Hvis ikke har du ansvar for at det blir det! Anonymkode: ba24b...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #4 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor får han lov til å være vekke om helger hvis du ikke får lov til å være vekke om kvelder? Hvorfor finner du deg i dette? Selvsagt skal du få selge dine eiendeler fra før forholdet. Er han helt koko? 🤪 Hvorfor tar du all nattevåking? Jobber du deltid pr i dag hvor du begynner sent? 🤔 Synes du selv at dere har en rettferdig fordeling hjemme? Hvis ikke har du ansvar for at det blir det! Anonymkode: ba24b...e5c Jobber 80% dagtid. 26k utbetalt. Syns ikke det er rettferdig om han tar fra meg muligheten til en bedre jobb. Anonymkode: 245fb...c7b
anonymbruker2312 Skrevet 2. mars 2022 #5 Skrevet 2. mars 2022 Synes du skal sette klare og strenge regler til han ved å kommunisere hva DU vil gjøre. Hvorfor skal alt være under hans premisser? En ting er jo at det er barn involvert og at han vil at barnet skal bli tatt hensyn til, men det må da være grenser til måten han oppfører seg på for å få det slik. Her bør dere komme til et kompromiss, hvis han vil at du skal få høyere lønn og bedre betalt jobb, så må han vel innse at man mest sannsynlig må jobbe fulltid, hver dag i uka. Det finnes også dagmammaer hvis det er til nytte. Ser ut som om han utnytter den "makten" han tror han har ved å prøve å bestemme alt annet også, som for eksempel det med bordet ditt. Veldig egoistisk av han å bli sur for absolutt alt, du har da din egen vilje du også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå