likestilling Skrevet 2. mars 2022 #21 Del Skrevet 2. mars 2022 -jk- skrev (2 minutter siden): En god del av hveten vi bruker kommer fra Russland. Importen er vel normalt mellom 10.000 og 20.000 tonn i året. Ja, det skal bli spennende å se om de som er ivrige på sanksjoner er villige til å droppe brød og slikt. Hva resten av Europa skal gjøre med gass blir jo også spennende å se... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 2. mars 2022 #22 Del Skrevet 2. mars 2022 Sugar&Spice skrev (Akkurat nå): De gjør ikke det, de kaster det. Ja jeg bare tenkte på argumentet om at det var billigere å kaste enn og selge billig. De kunne bare solgt ut alle varene til normal pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 2. mars 2022 #23 Del Skrevet 2. mars 2022 Tutte skrev (Akkurat nå): Ja jeg bare tenkte på argumentet om at det var billigere å kaste enn og selge billig. De kunne bare solgt ut alle varene til normal pris Men de trekker alle russiske varer fra hyllene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. mars 2022 #24 Del Skrevet 2. mars 2022 Da må de vel i det minste kunne gi varene til frelsesarmeen eller lignende som kan gi dem ut til folk som trenger det.... Jeg er fullstendig for boikott av russiske varer, men er jo noe tull og skulle kaste varer som allerede er produsert og betalt for... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 2. mars 2022 #25 Del Skrevet 2. mars 2022 -jk- skrev (5 minutter siden): En god del av hveten vi bruker kommer fra Russland. Importen er vel normalt mellom 10.000 og 20.000 tonn i året. Kanskje på tide og faktisk benytte seg av det vi har av korn og mat produsert av bønder i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 2. mars 2022 #26 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg har kjøpt russiske varer der jeg har funnet dem, viktig å støtte vanlige russere som er imot krigen. At norske butikker er så til bakestående at de KASTER fullt spiselige produkter.. Jeg har nesten ikke ord for dumskapen. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 2. mars 2022 #27 Del Skrevet 2. mars 2022 Jeg har lest at de slutter å ta inn russiske varer. Det er en del sjokolade som er russisk visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 2. mars 2022 #28 Del Skrevet 2. mars 2022 Sugar&Spice skrev (2 minutter siden): Men de trekker alle russiske varer fra hyllene. Ja de gjør det. Og ganske korttenkt å kaste alt istedenfor å selge ut det som er av varer i butikkene som allerede er bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekanne Skrevet 2. mars 2022 #29 Del Skrevet 2. mars 2022 I den første artikkelen det var linket til, sier Meny at alle varene som blir fjernet fra hyllene, blir gitt til veldedighet. Så kastet blir det jo ikkd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 2. mars 2022 #30 Del Skrevet 2. mars 2022 Tutte skrev (2 timer siden): Kanskje på tide og faktisk benytte seg av det vi har av korn og mat produsert av bønder i Norge. Vi produserer lite hvete av matkvalitet i Norge dessverre. Rug, bygg og havre er våre spesialiteter. Hvete trives vel best i litt varmere klima? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 3. mars 2022 #31 Del Skrevet 3. mars 2022 8 hours ago, Kaffekanne said: I den første artikkelen det var linket til, sier Meny at alle varene som blir fjernet fra hyllene, blir gitt til veldedighet. Så kastet blir det jo ikkd Endelig en som har giddet å lese artikkelen det var linket til. Det står også at Coop og Rema 1000 vil selge det de har, men ikke kjøpe nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pianobar Skrevet 3. mars 2022 #32 Del Skrevet 3. mars 2022 Djungelvrål skrev (12 timer siden): Ja, blir det hivd på søpla?? Tror de blir lagt på lager/dypfryses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå