Prelunia Skrevet 2. mars 2022 #1 Del Skrevet 2. mars 2022 Ser at mange matbutikker skal fjerne russiske varer , men hvilke produkter er egentlig russiske ? Noen som har noen eksempler. Jeg Klarer ikke helt å finne ut av det, da de fleste artiklene jeg har funnet er bak betalingsmur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 2. mars 2022 #2 Del Skrevet 2. mars 2022 (endret) Sylteagurker og rødbeter? Kanskje noen former for korn og bønner? Vodka? Bare gjetter. Endret 2. mars 2022 av solmåneogstjerner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 2. mars 2022 #3 Del Skrevet 2. mars 2022 Vinmonopolet stanser salg av russiske produkter Vinmonopolet stanser salget av russiske produkter i sine butikker, melder de i en pressemelding. – Helse- og omsorgsdepartementet støtter vår beslutning, og vi tar nå produkter fra Russland ut av hyllene våre, skriver de. Også lanseringen av russiske varer stanser, opplyser administrerende direktør Elisabeth Hunter. – Europa er i en veldig spesiell situasjon, og det er på bakgrunn av denne at vi nå går til dette skrittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2022 #4 Del Skrevet 2. mars 2022 Lever helt fint uten sylteagurk og vodka kjenner jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 2. mars 2022 #5 Del Skrevet 2. mars 2022 Hos Norgesgruppen er det snakk om hovedsakelig tørrvarer som sjokolade og andre sukkervarer, kjeks og hygiene. (Link) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 2. mars 2022 #6 Del Skrevet 2. mars 2022 Sitat RB.no Sitat Chuba Chups, frossen torskefilet av merket Øfas og én type Dove deodorant for damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AttilaTheHun Skrevet 2. mars 2022 #7 Del Skrevet 2. mars 2022 Norgesgruppen kaster ut russiske varer – vil ha flere fra Ukraina Dermed blir de russiske produktene ikke å finne hos Meny, Kiwi, Joker og Spar. https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2022/02/28/195829059/norgesgruppen-kaster-ut-russiske-varer-vil-ha-flere-fra-ukraina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 2. mars 2022 #8 Del Skrevet 2. mars 2022 Akkurat dette synes jeg var ganske teit. Kunne vel i det minste selge ut det som allerede er i butikkene og heller la være og bestille nytt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utsiden Skrevet 2. mars 2022 #9 Del Skrevet 2. mars 2022 Russisk kaviar😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglemor Skrevet 2. mars 2022 #10 Del Skrevet 2. mars 2022 Tutte skrev (4 minutter siden): Akkurat dette synes jeg var ganske teit. Kunne vel i det minste selge ut det som allerede er i butikkene og heller la være og bestille nytt. Jah eller gitt det bort 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2022 #11 Del Skrevet 2. mars 2022 Tutte skrev (12 minutter siden): Akkurat dette synes jeg var ganske teit. Kunne vel i det minste selge ut det som allerede er i butikkene og heller la være og bestille nytt. Ja, blir det hivd på søpla?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WonderWomaan Skrevet 2. mars 2022 #12 Del Skrevet 2. mars 2022 Tutte skrev (15 minutter siden): Akkurat dette synes jeg var ganske teit. Kunne vel i det minste selge ut det som allerede er i butikkene og heller la være og bestille nytt. Norge i et nøtteskall dette...bedre hive enn å selge billig eller gi bort 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. mars 2022 #13 Del Skrevet 2. mars 2022 WonderWomaan skrev (2 minutter siden): Norge i et nøtteskall dette...bedre hive enn å selge billig eller gi bort Det står ingenting i artikkelen det er lenket til at det kastes, de skal fjernes fra hyllene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WonderWomaan Skrevet 2. mars 2022 #14 Del Skrevet 2. mars 2022 Anonym Bruker0 skrev (1 minutt siden): Det står ingenting i artikkelen det er lenket til at det kastes, de skal fjernes fra hyllene. og så går det ut på dato og så skal det hives... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. mars 2022 #15 Del Skrevet 2. mars 2022 WonderWomaan skrev (Akkurat nå): og så går det ut på dato og så skal det hives... Det står ingenting i artikkelen hva de gjør med varene, så for alt du vet blir de gitt bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 2. mars 2022 #16 Del Skrevet 2. mars 2022 Djungelvrål skrev (16 minutter siden): Ja, blir det hivd på søpla?? Tror det skal fryses. Mye av det vil vel bli ødelagt eller dårligere da vil jeg tro, og må kastes uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 2. mars 2022 #17 Del Skrevet 2. mars 2022 WonderWomaan skrev (20 minutter siden): Norge i et nøtteskall dette...bedre hive enn å selge billig eller gi bort Det er billigere å hive enn å selge billig pga skatt og andre forhold i regnskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 2. mars 2022 #18 Del Skrevet 2. mars 2022 Sugar&Spice skrev (2 timer siden): Det er billigere å hive enn å selge billig pga skatt og andre forhold i regnskapet. Hvorfor må de selge billigere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 2. mars 2022 #19 Del Skrevet 2. mars 2022 En god del av hveten vi bruker kommer fra Russland. Importen er vel normalt mellom 10.000 og 20.000 tonn i året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 2. mars 2022 #20 Del Skrevet 2. mars 2022 Tutte skrev (7 minutter siden): Hvorfor må de selge billigere da? De gjør ikke det, de kaster det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå