AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Skrevet 2. mars 2022 Jeg hadde litt brun utflod tidligere i uken, men det gikk over så tenkte ikke så mye på det. Men nå igjen, så kommer det dråper når jeg går på do samt ved tørk så kom det en del brunt. Ser ut som det stanset igjen, er ikke snakk om enorme mengder og har heller ingen magesmerter. Kan det være like naturlig med småblødninger i uke 18 som første trimester? Hadde en god del da og da var alt bra.. Anonymkode: 5006d...602
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #2 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde litt brun utflod tidligere i uken, men det gikk over så tenkte ikke så mye på det. Men nå igjen, så kommer det dråper når jeg går på do samt ved tørk så kom det en del brunt. Ser ut som det stanset igjen, er ikke snakk om enorme mengder og har heller ingen magesmerter. Kan det være like naturlig med småblødninger i uke 18 som første trimester? Hadde en god del da og da var alt bra.. Anonymkode: 5006d...602 Jeg hadde også det, jevnlig frem til uke 22. De fant ingen årsak til blødningene, så var nok bare skjøre slimhinner. Ring legen, så får du sikkert en ultralyd Anonymkode: 07e6a...6cc
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #3 Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg hadde også det, jevnlig frem til uke 22. De fant ingen årsak til blødningene, så var nok bare skjøre slimhinner. Ring legen, så får du sikkert en ultralyd Anonymkode: 07e6a...6cc Legen sa jeg kunne bestille time om jeg var bekymret. Første ledige er om 4 uker🤷♀️ Skal på ultralyd neste uke så får vel bare smøre meg med tålmodighet.. Anonymkode: 5006d...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå