Gå til innhold

Hvor vanskelig er det å få bestått masteroppgave i jus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobbet ræva av meg og fikk D 😅 Men hadde en veileder som hele tiden sa at det jeg gjorde var skikkelig bra, så jeg trodde virkelig jeg gjorde noe riktig 🙈 

Anonymkode: 40b17...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg jobbet ræva av meg og fikk D 😅 Men hadde en veileder som hele tiden sa at det jeg gjorde var skikkelig bra, så jeg trodde virkelig jeg gjorde noe riktig 🙈 

Anonymkode: 40b17...630

Jaja, du lever ennå og det er godt! Har du noen tips til en som måtte bytte til noe litt mer kurant to måneder før innlevering? Det er skrevet 5-6000 ord om dette temaet/disse problemstillingene i litteraturen, og jeg kan ikke så mye å tvile ved det som er skrevet, men kan skrive med egne ord og gjøre det litt lenger. Jeg ser ikke noe annet valg nå enn å gå for noe som er litt kjent😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da må du også gidde å nedlegge innsats. Kjenner jeg blir provosert over plagiattilnærmingen din. Det er juls og det er alvorlig i tillegg til etisk forkastelig. Selv er jeg også jurist. Fikk A på masteroppgaven min med hard jobbing og ekte innsats. Hadde ellers middels pluss karakterer. Å ha en mastergrad i juss gir mange muligheter som du ellers ikke hadde hatt mulighet til å få. Skjerp deg- sånn på ekte! 

Anonymkode: 0d663...a44

Jeg har måtte byttet tema fordi det ble for snevert og vanskelig, og er null å hente hos veileder. Innlevering om 2 mnd. Du som har fått det til, har du noen tips? Ikke skrevet masteroppgave om det jeg snakker om, men skrevet en del i teorien og usikker på hvor mange poenger jeg har å tilføye.

Anonymkode: cafb1...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...