AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #1 Del Skrevet 2. mars 2022 Hei kvinne på 24 år her. Helt siden barndommen av har jeg opplevd og «sett» ting før de faktisk skjer, ganske ofte. Jeg tuller ikke. Har opplevd det så mange ganger at det kan ikke være tilfeldig. Et eksempel var da jeg var 8, og var ute å lekte med en venninne. Vi var på en lekeplass med husker og slikt. Plutselig begynner jeg å tenke på en viss person i klassen min. Jeg får en sterk følelse av at den personen er i nærheten, uten at jeg har sett ham/henne. Jeg sier til venninnen min at jeg føler på meg at **** (navnet på personen) kanskje er i nærheten og begynner å snakke om denne personen. Venninnen min ser rart på meg og spør hvorfor jeg tenker på den personen. Jeg reiser meg opp og ser bortover veien ved lekeplassen og der kommer den personen jeg snakket om syklende med lillesøsteren sin.. 20 sekunder etter jeg begynte å tenke/snakke om personen, uten at jeg egentlig VET at personen kommer. Slike episoder har skjedd flere ganger iløpet av livet mitt. At jeg føler personen kommer uten at jeg egentlig vet det. En annen ting er at jeg av og til er sanndrømt. Kan drømme om ting som kan skje i hverdagen osv også neste dag skjer disse tingene jeg har drømt om sist natt hvis dere skjønner.. Er litt sjeldent det skjer men skjer kanskje et par ganger i året. Også det jeg legger mest merke til er at jeg kan treffe en fremmed person og allerede vet hva de skal si/gjøre før de faktisk sier å gjør det. Høres veldig rart ut og det er det av og til, for meg også. Jeg vet allerede hvordan mange mennesker er uten at jeg faktisk kjenner de, så viser det seg at den personligheten jeg ser for meg personen har, viser seg å være riktig. At jeg har rett, uten at jeg kjenner de.. blir litt skremt av og til for synes det er så mye jeg tenker/føler/drømmer om som plutselig skjer. Hvis jeg har en samtale med en venninne kan jeg av og til føle på meg hva hun skal svare og si. Så hvis jeg sier noe og hun skal til å svare meg så vet jeg hva hun skal svare. Ikke alltid men ofte.. Har snakket med min far om dette og han mente det hørtes ut som en sjette sans som man kaller det. Men jeg har ikke peiling.. Har aldri trodd på sånne synske greier men nå føler jeg at ting blir for tilfeldig noenganger. Ting jeg opplever og bilder jeg får i hodet helt plutselig, så skjer disse tingene. Beklager langt innlegg. Er det flere som har det slik? Føler meg så alene og rar ikke minst.. Anonymkode: 2986b...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 2. mars 2022 #2 Del Skrevet 2. mars 2022 Nei du er ikke synsk. Jeg synes du skal lese litt om kritisk tenkning. Sånn for øvrig, så har vi mye mer en 6 sanser... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #3 Del Skrevet 3. mars 2022 Jo kanskje er du synsk, eller kanskje det er sammentreff som du overfortolker. For min del er slike episoder bare tilfeldigheter, jeg har ingen evner. Men er åpen for at andre kan ha det. Anonymkode: c5cda...d09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #4 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei kvinne på 24 år her. Helt siden barndommen av har jeg opplevd og «sett» ting før de faktisk skjer, ganske ofte. Jeg tuller ikke. Har opplevd det så mange ganger at det kan ikke være tilfeldig. Et eksempel var da jeg var 8, og var ute å lekte med en venninne. Vi var på en lekeplass med husker og slikt. Plutselig begynner jeg å tenke på en viss person i klassen min. Jeg får en sterk følelse av at den personen er i nærheten, uten at jeg har sett ham/henne. Jeg sier til venninnen min at jeg føler på meg at **** (navnet på personen) kanskje er i nærheten og begynner å snakke om denne personen. Venninnen min ser rart på meg og spør hvorfor jeg tenker på den personen. Jeg reiser meg opp og ser bortover veien ved lekeplassen og der kommer den personen jeg snakket om syklende med lillesøsteren sin.. 20 sekunder etter jeg begynte å tenke/snakke om personen, uten at jeg egentlig VET at personen kommer. Slike episoder har skjedd flere ganger iløpet av livet mitt. At jeg føler personen kommer uten at jeg egentlig vet det. En annen ting er at jeg av og til er sanndrømt. Kan drømme om ting som kan skje i hverdagen osv også neste dag skjer disse tingene jeg har drømt om sist natt hvis dere skjønner.. Er litt sjeldent det skjer men skjer kanskje et par ganger i året. Også det jeg legger mest merke til er at jeg kan treffe en fremmed person og allerede vet hva de skal si/gjøre før de faktisk sier å gjør det. Høres veldig rart ut og det er det av og til, for meg også. Jeg vet allerede hvordan mange mennesker er uten at jeg faktisk kjenner de, så viser det seg at den personligheten jeg ser for meg personen har, viser seg å være riktig. At jeg har rett, uten at jeg kjenner de.. blir litt skremt av og til for synes det er så mye jeg tenker/føler/drømmer om som plutselig skjer. Hvis jeg har en samtale med en venninne kan jeg av og til føle på meg hva hun skal svare og si. Så hvis jeg sier noe og hun skal til å svare meg så vet jeg hva hun skal svare. Ikke alltid men ofte.. Har snakket med min far om dette og han mente det hørtes ut som en sjette sans som man kaller det. Men jeg har ikke peiling.. Har aldri trodd på sånne synske greier men nå føler jeg at ting blir for tilfeldig noenganger. Ting jeg opplever og bilder jeg får i hodet helt plutselig, så skjer disse tingene. Beklager langt innlegg. Er det flere som har det slik? Føler meg så alene og rar ikke minst.. Anonymkode: 2986b...db8 Er veldig sånn selv. Så jeg prøver så godt jeg kan å bare få det vekk. Sjukt slitsomt. Jeg anser meg ikke som synsk. Men overfølsom på små detaljer ubevisst. Som da gir en form for fremtids syn av og til. Feks hadde en nylig. Satt å så på farmen. Og han fyren jeg ikke husker navnet på som Sofie Elise rota seg borti, så tenkte jeg at jeg syntes det var rart hun hang på han. Han var jo åpenbart en skjørtejeger og ego tripp. En sånn som han ville max ha endt opp som kompis for min del, og mest sannsynlig er kortvarig vennskap. Så at det ble brudd, var jeg vel ikke veldig overasket over. Edit, visste ikke hvem han var og ikke lest noe om han tidligere. I yngre dager var jeg værre. Skulle til kjæresten min. Et stykke å gå fra bussen et par km. Midt i skogen stakk det i hele kroppen og fikk et bilde av at han satt i badekar med exen. Syntes jo selv dette var veldig rart. Fikk mer og mer bilder på at moren hans kom til å åpne døra og se veldig rar ut. Og høre lyder fra badet. Og alt ble sånn når jeg kom frem. Så jeg visse jo før jeg hørte noen var på badet, at de var der. Så gikk bare rett inn jeg, og spurte om han kunne tørke seg, kle på seg og kjøre meg hjem. Siden det var 4 timer til neste retur buss... Men jeg aner jo virkelig ikke hvorfor og hvordan disse bildene dukket opp i hodet mitt. Men det var helt likt som i virkeligheten. Hun og han satt også på samme plass i badekaret som jeg hadde forutsett. Dette er bare to ting. Men skjer jammen hele tiden. Mindre nå, da jeg har jobbet hardt for å få det vekk. Jeg orker ikke, blir jo så sliten av det.... Anonymkode: c31f0...4e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #5 Del Skrevet 3. mars 2022 Litt synsk kanskje. Vil si dette er helt normalt. Eller? Man kan fint ha slike evner du beskriver over her, er ikke det helt normalt da? Men skikkelig synsk er det få som er. Slik som: snåsamannen, Marcello haugen osv. Anonymkode: b73af...cec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 4. mars 2022 #6 Del Skrevet 4. mars 2022 Det er ingenting. Lol, det er bare god intuisjon. Jeg har gjort sinnsyke umulige ting, ting som trosser fysiske lover. Det jeg har opplevd skal ikke være mulig. Forstå noe veldig godt og vit det… Jeg er ikke normal 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #7 Del Skrevet 4. mars 2022 Conal skrev (4 minutter siden): Det er ingenting. Lol, det er bare god intuisjon. Jeg har gjort sinnsyke umulige ting, ting som trosser fysiske lover. Det jeg har opplevd skal ikke være mulig. Forstå noe veldig godt og vit det… Jeg er ikke normal 😉 Ok…. Anonymkode: 71537...75f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2022 #8 Del Skrevet 4. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 2.3.2022 den 15.22): Har snakket med min far om dette og han mente det hørtes ut som en sjette sans som man kaller det. Men jeg har ikke peiling.. Har aldri trodd på sånne synske greier men nå føler jeg at ting blir for tilfeldig noenganger. Ting jeg opplever og bilder jeg får i hodet helt plutselig, så skjer disse tingene. Beklager langt innlegg. Er det flere som har det slik? Føler meg så alene og rar ikke minst.. Anonymkode: 2986b...db8 Tror papsen har rett, jeg. Har du sett denne? https://www.youtube.com/watch?v=Nwp_zgcJbww&t=968s Anonymkode: 0c20d...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå